omega271278
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O omega271278
Osiągnięcia omega271278
0
Reputacja
-
A może miałeś kiedyś zmieniarkę w schowku?
-
[B6 AVF] Jakie żarówki w lampach soczewkowych ?
omega271278 odpowiedział(a) na miki_v6 temat w Audi A4 B6/B7
No ja mam pytanie trochę z innej beczki. Mianowicie czy jest możliwość wsadzenia w soczewki zwykłych h7 ale o większej mocy a jak tak to jakie maksymalnie? Dodam, że mam a4 b6 2002 1,9 tdi 96kw. Te moje standardowe 55w strasznie słabo świecą ( w nocy praktycznie nic nie widać ) chciałem już przeczyścić soczewki ale wygląda na to że bez rozklejenia lamp się nie obejdzie. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. -
Na inny temaat proszę założyć nowy wątek. Nie śmiecić koledzy!!!
-
No niestety!!! Może zabrzmi to kolokwialnie, ale "mistrzowie" powiedzieli i tu cytuję ze ..."ten typ tak ma..". W jednych huczy w drugich nie. Nawet ktoś w jego rodzinie ma takie samo Audi i też nie wiedzą co z tym fantem zrobić. Turbawka luzów nie ma. Byłem na kompie sprawdzałem na postoju i w trakcie jazdy - u mnie wszystkie parametry są w normie. Przepływka działa bez zarzutów, turbo działa właściwie. Ale kreuje już własną teorię. Rozmawiałem w ASO i zaprzyjaźniony mechanik powiedział że to wcale nie musi być od turbiny. Alternator w silnikach z klapą gaszącą jest tak skonstruowany że nie zatrzymuje się natychmiast po wyłączeniu silnika lecz przez chwilę kręci się na zasadzie wolnobiegu. I o ile na wolnych obrotach łożysko w nim nie napierdziela to ten właśnie hałas może brać się właśnie dlatego, że po dojęciu pedału gazu silnik szybciej spada z obrotów niż alternator. Nie mam czasu niestety go rozebrać i sprzawdzić łożysk więc narazie stosuję się do wskazówek pana z Garreta. Teraz wylazło następne zmartwienie, a mianowicie poszarpywanie silnika powyżej 3000 obr/min. Auto zdecydowanie słabiej się wkręca i szarpnięcia trwają ułamki sekundy. Nawet jazda na pod górę na mniejszych ale równych obrotach powoduje to cholerne poszarpywanie. Parę dnie wcześniej auto zgasło na skrzyżowaniu i już za cholerę nie chciało zapalić. Prawie wycyckałem cały aku i nic. Dopiero pomogło niezalecane zapalanie "na pych" i do dnia dzisiejszego nic się nie dzieje. Fura świeżo sprowadzona, cały rozrząd nowy, olej i wszystkie filtry nowe jak również rolka klimy i alternatora i to jest dopiero zagadka!!!!
-
Jutro śmigam autkiem do autoryzowanego przedstawiciela Gareta. Ciekawe co powiedzą. W każdym razie na pewno się z Wami podzielę. Pozdrawiam
-
Witam wszystkich No ja niestety muszę zapisać się do szerokiego grona osób dotkniętym problemem huczenia turbiny. Moje auto jest świeżo sprowadzone i ma 230tys. Niestety w przeciwieństwie do wielu z Was mam AVF ale problem jest identyczny jak w pierwszym poście. Dodatkowo przykłądając ucho do kolektora ssącego można usłyszeć naprawdę głośne huczenie (jakby powietrze zostało spowrotem wyrzucane na zewnątrz). Po sprowadzeniu wymieniłem olej na Castrol 5w40 cały rozrząd z wodą, wszystkie filtry, rolki klimatyzacji i alternatora oraz całe sprzęgło. Niestety dźwięk nie ucichł - przeciwnie mocno się nasilił. Szkoda że post traci na ekspresji bo bardzo przydałoby się kompleksowe zdiagnozowanie problemu. Dodatkowo trapi mnie inna rzecz - mianowicie przy dynamicznym rozpędzaniu auta (5 bieg i pedał w podłodze) auto szarpie ciągnie, nie ciągnie, ciągnie i tak naokrągło jest są jednak krótkie szarnięcia tak 0,5sek ale od 3tys do końca obrotów. Pozdrawiam wszystkich
-
Świeżo kupione a4 b6 z 2002r. Silnik AVF 1,9TDI 130KM Pozdrawiam Robert