Skocz do zawartości

Adam211

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adam211

Osiągnięcia Adam211

0

Reputacja

  1. Rozumię, dzięki jeszcze raz bo nie wiedziałem jak rozpoznać nieszczelność. Teraz jeśli ciśnienie doładownia jest ok to w grupie 010 wartość (MAF actual) najwięcej ma mieć ok 950mg/h na początku, a później ma spadać. Co do sterownika silnika to ten samochód miał w niemczech zmieniany silnik w servisie ale nie wiem dokładnie kiedy. Rok produkcji samochodu to 2000, lecz silnik nie wiem kiedy był zmieniany ale napewno był.
  2. Dziękuję za odpowiedź, zawsze na Was można liczyć. Sprawdzę opaski i łączniki gumowe rur intercoolera. Widocznie tak było od początku. A gdyby było przeładowanie: czyli w grupie 011 np 2200mbar to pierwsza kolumna grupy 010 mogła by być ponad 1000 mg/h - dobrze rozumuję???
  3. Chłopaki nie łapię tego, ale tak jak opisaliście to przy tych wartościach doładowania jakie są w blokach 010 poz3 (Manifold Pressure) i 011 poz3 (Actual MAP) - wartości w bloku 010 poz1 (MAF Sensor) mają mieć 800-850 mg/R tyle ile w grupie 003 poz2 [MAF (specified)] którego logu tutaj nie ma chyba że jest przeładowanie . Czyli jeżeli turbo pompuje tyle ile wymaga mapa (grupa 011 poz3 [Actual MAP] = poz2 [specified MAP]) to ilość powietrza zasysanego powinna być taka sama jak wymagana czyli: w grupie 003 poz3 [MAF-actual] = poz2[MAF-specified]. Zamieszczam jeszcze logi grup 003 i 008 oraz 010 i 011 tego samego samochodu ale zrobione rok temu.
  4. Witam, czasami łapie tryb awaryjny no ale podszas logów było wszystko ok. Proszę o analizę poniższych logów: czy turbo dobrze ładuje i czy nie ma nieszczelności w kolektorze. Przy nieszczelności w kolektorze dolotowym które kolumny się ze sobą porównuje?
  5. z katalogu to długość świec żarowych dla AJM wynosi 92mm ale w nowszych TDI PD były stosowane dł.97mm np w VW Golf 1,9 ATD 2002 101KM są dłuższe (97mm) z racji tego że lepiej motor opala. Ostatnio sprzedawca plecił mi abym założych dłuższe do AJM podobno te dłuższe pasują do wszystkich TDI PD.
  6. Nie działa, nie można zmienić tych dwóch jedynek na cyfrę 2 lub 3 tylko można zamieniać te 11 na 00 lub 01 lub 10 i tylko tyle po zmianach nic się dzieje.
  7. Tylko jak to zrobić? Wcześniej miałem a4 1998 licznik z pełnym fisem i dodatkowymi zegarami od temp oleju i napięcia ładowania i podświetlenie świeciło cały czas. Teraz mam a4 2000 z białym podświetlaniem 1/2 fis i podświetlanie świeci po włączeniu świateł dodam, że mam światła dzienne i przydałoby się podświetlenie cały czas. Vagiem próbowałem tak jak wyjej opisywany sposób i chyba na kanałe 19 w adaptacjach były dwie jedynki (11).
  8. Mam takie samo pytanie, czy da się włączyć vagiem podświetlanie zegarów w a4 2000r żeby świeciło cały czas po włączeniu zapłonu
  9. Wiem że AJM ma wiekszy moment, chciałem się jednak upewnić czy wszystko jest ok.
  10. Witam. Prosze o analizę logów. W czasie jazdy mam wrażenie jakby na wyższych obrotach samochód słabł. Na niskich obrotach 1700-2800 przyspiesza bardzo dobrze a powyżej 3000 słabiej, dodam że do tej pory jeździłem a4 AFN i po przesiadce do AJM różnicza jest kolosalna przy niższych obrotach dużo więcej mocy a później porównywalnie.
  11. Witam ponownie, założona nowa przepływka i jest chyba wszystko ok Grupy: 010,003,008 - http://vaglog.rtnet.pl/adam211_42097.html Ale dalej przeładowanie i wysoki % N75, sprawdzałem podłączenie rurek podciśnienia z rysunkiem zamieszczonym gdzieś na forum VW przez Sztomela i wszystko się zgadza, zmieniłem N75 ale dalej tak samo. próba dynamiczna na III Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam211_42095.html próba dynamiczna na IV Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam211_42094.html
  12. Samochód to seat Ibiza 99r, kolega kupił go ponad półtora roku temu i tak jeździł do tej pory kiedyś też mówił że przy mocnym przyspieszaniu "coś mu strzeliło" usłyszach jakiś huk i zapaliła mu się kontrolka świec żarowych ale później zgasła i dalej jeździł. Wczoraj podłączyliśmy vaga no i takie logi wyszły. Dziękuję za pomoc jak rozkręcimy obudowę ECU to napiszę co i jak wygląda.
  13. Witam, proszę o analizę logów. Auto słabo przyspiesza szczególnie w górnym zakresie obrotów, po podłączeniu vaga znalazłem błąd 65535 - "Internal Control Module Memory Error" 37-10 - "Faulty - Intermittent" którego nie można skasować. W próbie dynamicznej grupa 011 trzecia pozycia "Specified MAP" jest 1540 max nie powinno być ok 2000mbar? Ciśnienie atmosferyczne 693mbar w grupie 010, chyba powinno być blisko 1000mbar?
  14. Tak dokładnie, czuć przy przyspieszaniu to falowanie. Chwilami mocniej a chwilami słabiej przyspiesza. Samochód więcej pali przy tym przepływomierzu tak jak by dawał więcej paliwa. Dobrze myślę??? Przepływomierz pójdzie nowy, a co z ładowaniem turbiny? Na początku przeładowuje a później jest niedoładowanie i wysoki procent impulsu N75 czy to kierownice czy może sterowanie nimi czyli N75 lub podciśnienie? Może grucha od podnoszenia sztangi jest walnięta? Jeżeli jest wysoki poziom impulsu zaworu N75 to sztanga jest opuszczana czyli jeżeli jest niedoładowanie to procent impulsu N75 powinien być niski a jeżeli przeładowuje to wysoki??? Kolega Sztomel zwrócił uwagę na wysoki pozim impulsu N75 chociaż jest niedoładowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...