Skocz do zawartości

pavlo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pavlo

Osiągnięcia pavlo

0

Reputacja

  1. Pompa wymieniona razem z nastawnikiem na nieużywaną (leżak magazynowy). Po takim nieudanym odpaleniu wywala błąd 17946 zaworu N109 odcinającego dopływ paliwa. Po skasowaniu nie pojawia się ponownie aż do następnego nieudanego uruchomienia silnika.
  2. Co do zgaśnięcia auta i błędu 17970 skończyło się na wymianie pompy wtryskowej. Ale problem z dymieniem nadal pozostał. Ponadto przy wilgotnej, deszczowej pogodzie gdy jest 1-5 stopni na plusie auto nie pali za pierwszym razem. Czasem zaskoczy dopiero po 5-8 próbach! W czasie mrozów nawet największych pali od strzała! Od czasu do czasu przycinają się także obroty na biegu jałowym na 1000 obr/min. Normalnie ma 840/min. Pomaga wtedy (choć nie zawsze) wyłączenie zapłonu i powtórne uruchomienie silnika. Na starej pompie także występowały te same objawy. Bardzo proszę o jakieś rady bo nie mam pojęcia co to może być.
  3. Wszystkie węże gumowe i podciśnieniówki są ok. Ponadto jest problem z odpaleniem auta podczas wilgotnej, deszczowej pogody gdy jest kilka stopni na plusie. Czasem zaskoczy dopiero za 5-8 razem. W czasie mrozów pali od strzała! Od czasu do czasu przycinają się także obroty na biegu jałowym na 1000 obr/min. Normalnie ma 840/min. Pomaga wtedy (choć nie zawsze) wyłączenie zapłonu i powtórne uruchomienie silnika. Po takim nieudanym odpaleniu wywala błąd 17946 zaworu N109 odcinającego dopływ paliwa. Po skasowaniu nie pojawia się ponownie aż do następnego nieudanego uruchomienia silnika.
  4. Wygląda na to, że piny i kabelki są ok, ale dlaczego rzeczywista dawka paliwa w LD 001 jest za niska i co może być przyczyną niedoładowania? Przecież turbo jest po regeneracji!
  5. Bardzo proszę o analizę logów i podpowiedź gdzie szukać usterki. Problem polega na tym, że auto z silnikiem 1.9 TDI 110PS AFN dymi na czarno - im większe obciążenie silnika tym bardziej dymi (wyprzedzanie, przyspieszanie ). Turbo jest po regeneracji, wymieniony kpl rozrząd, wymienione wszystkie filtry, przepływomierz powietrza, EGR - zaślepiony, dolot szczelny, silnik pracuje równo, nie szarpie, odpala idealnie na zimno i na ciepło. Problem ten pojawił się po kapitalnym remoncie silnika, który byłem zmuszony zrobić ponieważ urwał się zawór. Od remontu auto zrobiło 6500 km. Dzisiaj dodatkowo auto zgasło nagle w trakcie jazdy i już nie odpaliło. Pojawił się też taki błąd nastawnika dawki paliwa ( wcześniej nie było żadnych ): VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 028 906 021 JJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2016 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00020 1 Fault Found: 17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached P1562 - 35-00 - - logi dynamiczne MB: http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22000.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22001.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22002.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22003.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22004.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22005.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22006.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22007.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22008.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22155.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22154.html logi statyczne MB: http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22009.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22010.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22011.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22012.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22013.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22014.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22015.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22016.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22017.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22018.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22019.html logi statyczne BS: http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22020.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22021.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22022.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22023.html
  6. Witam! Mam problem w B5 1.9 TDI 110PS AFN z intensywnym dymieniem na czarno praktycznie w całym zakresie obrotów (najbardziej przy gwałtownym przyspieszaniu - wyprzedzaniu). Silnik jest po kapitalnym remoncie (urwał się zawór na wysokich obrotach co spowodowało zniszczenie silnika) wraz z regeneracją turbosprężarki, wymianie kpl. rozrządu, wszystkich filtrów i przepływomierza powietrza. EGR - zaślepiony, dolot szczelny, jeżdżę tylko na paliwie premium (BP, STATOIL). Silnik pracuje równo, nie szarpie, pali od strzała na ciepło i na zimno. Po wymianie przepływki (była uszkodzona) moc wróciła a dymienie pozostało. Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny mimo, że przejrzałem wszystkie podobne tematy na forum i nie tylko. Poniżej zamieszczam wyniki logowania i czekam na jakieś podpowiedzi. logi dynamiczne MB: http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22000.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22001.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22002.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22003.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22004.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22005.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22006.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22007.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22008.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22154.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22155.html logi statyczne MB: http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22009.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22010.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22011.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22012.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22013.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22014.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22015.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22016.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22017.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22018.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22019.html logi statyczne BS: http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22020.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22021.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22022.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22023.html
  7. Witam! Mam na imię Paweł i mieszkam w Staszowie. Posiadam a4 1.9TDI 110PS AFN z 96r i mam z nim mały problem dotyczący dymienia na czarno, ale w tej kwestii jeszcze się odezwę. Wrzucę logi dynamiczne, statyczne i opiszę wszystko dokładnie. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże się uporać z tym problemem. Pozdrawiam wszystkich użytkowników a4-klub!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...