
Jastrzab-Gorzow
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jastrzab-Gorzow

-
[B5 AFN] AFN zgasł podczas jazdy i nie zapali
Jastrzab-Gorzow odpowiedział(a) na Jani temat w Audi A4 B5
kolego nie wiesz jak bardzo sie mylisz. Silnik który kupujesz gdzieś na allegro, szrocie itp. ma zawsze wg. właściciela przejechane 90tys. a tak naprawde ma 300... nigdy nie wiesz co kupisz. Jak przy takim "kapitalnym" remoncie poskładasz silnik na czerwony silikon to na pewno będziesz miał problemy z wyciekami. Kolego Jani decyzja o naprawie swojego silnika była w 100% słuszna. Co do Twojego problemu to ustaw ten kąt i napewno będzie ok. -
[B5 AFN] AFN zgasł podczas jazdy i nie zapali
Jastrzab-Gorzow odpowiedział(a) na Jani temat w Audi A4 B5
Śmiesznie się to czyta, koledzy radzą żeby kupić drugi silnik, bo pasek pękł prawie jak w serwisie... Mechanior może sprawdzić silnik przed montażem - i co zobaczyć??? Co do nieodpalania - można się było domyślić że źle kąt ustawili, nawet VAG Ci to mówi... -
Tez to u siebie zauważyłem i wytłumaczyłem sobie to tak samo jak ic3ek.
-
Zacząłem czytać od drugiego postu, bo pierwszy długi był a już późno :> szkoda mi sie goscia zrobiło i chciałem pomóc, ale po przeczytaniu tego pierwszego mało z kanapy nie spadłem ze śmiechu Kolego jak to sam jutro na trzeźwo przeczytasz to też się pośmiejesz
-
Dobra decyzja
-
Witam, to nie czujnik, a element wykonawczy - przestawia tłok ustalając początek wtrysku (kąt wyprzedzenia wtrysku). Jest przykręcony na dwie śrubki, możesz je spokojnie wykręcić, nic stamtąd nie wyleci Są na nim 2 o-ringi, kupisz w InterCarsie oryginały boscha za jakieś 10zł. Polecałbym jednak wymienić też o-ringi pod osłonami tłoka od przestawiacza kąta (to to co widać na zdjęciu - z boku pompy od strony alternatora, tylko że z drugiej strony jest takie same "coś" i do tego już trzeba wyjąć pompe). Z jednej strony jest duża sprężyna i podkładeczka pod nią. O-ringi też do kupienia za grosze z oryginału. Potem może jeszcze cieknąć z pod głowiczki (na łączeniu części aluminiowej z żeliwną - też o-ring) i ze śruby między sekcjami pompy (na taki duży dziwny klucz). połamania kluczy
-
Koledzy, jak nieszczelne są węże ciśnieniowe, lub intercooler, to w 9 na 10 przypadków, podczas przyspieszania słychać charakterystyczny świst. Kierownice w turbinie też odpadają, bo auto nie jedzie cały czas a nie wchodzi w tryb awaryjny. Obstawiam więc skrzynie w trybie awaryjnym lub częściej - przepływomierz. Nie musicie kupować Boscha za kosmiczne pieniądze, ja zakładam MagnetiMarreli, kosztuje w Carsie ok. 220zł i chodzi.
-
Tak w ciemno to: Sprawdz błędy w skrzyni jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś... Sprawdz jeszcze przepływkę w parametrach, lub podmien na druga z innego AFN-a...
-
:> średnica 14, grubość tak z 1mm
-
[B7 BRD] Pompowtrysk - nowy czy regenerować ?
Jastrzab-Gorzow odpowiedział(a) na Snejksik temat w Audi A4 B6/B7
Wszystko racja, bardzo często nie łączy któraś z tych kostek... w 1.9 czy 2.0 -
Nie nie może. A odczyt błędów to nie logi. Poczytaj. Nastawnik też nie. Ja bym stawiał na powietrze w układzie paliwowym. vauxhall95- napięcie na zaworze START-STOP ma być (i u Ciebie też jest, jeżeli auto Ci zapala) cały czas na włączonym zapłonie... ps. Mechanik dokręcił opaski :> Lubie takich, a czerwonego silikonu w nie nie napchał??? :>
-
[B6 AWX] Ciągle świecąca się kontrolka esp i migająca kontrolka świec żarowych
Jastrzab-Gorzow odpowiedział(a) na konrado8525 temat w Audi A4 B5
No to na Vagona, bo się nigdy nie dowiemy... ale moim zdaniem Vag dumnie wskaże na "czujnik pedału hamulca" -
Zgadzam się to pewnie kwestia temperatury. Jeżeli chcesz mieć pewność że to nie rozrząd, to zwal oba paski i odpal zimnego.
-
Witam, swojego AKN-a kupiłem z rozwalonym kołem wałka rozrządu lewej głowicy (tego do którego przykręcone jest koło napędzające kochaną VP44 Tłoki blokował o zawory, ten rozrząd w rzadnym wypadku nie jest bezkolizyjny. Po tym strzale ocalało tylko 13 dźwigienek, ale wszystkie zawory był OK Przy okazji będziesz mógł przyjrzeć się w jakim stanie są Twoje wałki. Moje nie były ani bardzo tragiczne ani bardzo piękne, ale już jeżdżą nowe... razem z dźwigienkami i pestkami. Sprawdź też wszystkie kółka napędzane przez pasek wieloklinowy i stan napinacza. Pocieszony?
-
[B5 AFN] Nie chce jechać więcej jak 110-120km/h
Jastrzab-Gorzow odpowiedział(a) na marcelinho temat w 1.9TDI
Jeden co wie co mówi A poważnie - chcesz coś wiedzieć bez Vaga to: 1. Weź latareczkę, 2. Skieruj ją na gruszkę na turbinie, 3. Poproś kogoś żeby odpalił auto 4. Obserwuj ramię gruszki, powinno "się wciągnąć" gdzieś o ponad centymetr, jak wciągnie się 3mm albo wcale to kierowniczki stoją. 5. Jak nie masz kogo poprosić żeby zapalił auto, to weź wężyk, nałóż na gruchę i użyj płuc do wytworzenia podciśnienia :>