Skocz do zawartości

MIELIK74

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MIELIK74

Osiągnięcia MIELIK74

0

Reputacja

  1. Wracajac do mojego tematu to sprawdzcie czy nie wysuneły sie wam sensory abs w tylnich kolach bo sa wciskane a przez te oslone gumową tego nie widac. u mnie 7mm byl blizej wolnosci, wcisnelem palcem i jak reką odioł. pozdrawiam.
  2. Ja oglądałem swoje ringi ale tylko z przodu bo to było proste a z tyłem jest już więcej roboty. Chodziło mi oto by podczas hamowania vag pokazał które koło wchodzi lub powoduje ten błąd. Odnoszę się tylko do swojego auta bo nie jestem w stanie stwierdzić co u kogo piszczy. Nie chce mi się rozbierać obu tylnich bo moje lenistwo rośnie wraz z wiekiem :> Też napisze jak do czegoś dojdę. :>
  3. Witam Ja mam podobny problem i dziś z nim właśnie wystartowałem. Moim zdaniem problem leży w złym zliczaniu impulsów z czujników ABS tylko że nie one są winne bo błędu nie ma lecz z tarcze ABS. Rdzewieją i zatykają okienka lub pękają co powoduje zły odczyt (zbyt dużą różnicę w stosunku do pozostałych) prędkości obrotowej kola, zazwyczaj jednego bo wszystkie na raz przecież nie padną i włączenie pompy ABS jak przy poślizgu, z tąd te zgrzytanie i wibracje w pedale hamulca. Mysle podpiąć VAGA pod OBD i jadąc prosto i wmiarę powoli sprawdzić co się z tym dzieje a potem rozbierac, ale to na dniach bo innej roboty na warsztacie w cholere. Pozdrawiam.
  4. WItam. Posiadam juz audi a4 ale jakas wiedza tez sie przyda. pozdrawiam z norwegi [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...