Skocz do zawartości

axis16

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O axis16

Osiągnięcia axis16

0

Reputacja

  1. z tego co przeglądam alledrogo to zabradzo nie ma dystansów 10mm z kołnierzem, a tym bardziej 5mm, od 20mm dopiero widać że są z kołnierzami.
  2. kolego a jakie dystanse wybrać z kołnierzem czy bez?
  3. Witam, koledzy doradźcie w jakie dystanse musiałbym się zaopatrzyć aby felga RS6 18x8j et43 z oponami 225/45 była równo z rantem lecz nie przesadnie i nie wystawała, zależy mi również na tym aby nadkola nie pocieły opon, auto ma założony gwint i użytkuje je na codzień. ---------- Post dopisany 28-01-2013 at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2013 at 11:50 ---------- Czy nikt na forum nie wie jakie dystanse wejdą pod tą felge? 5-10?
  4. A wiec w miniony weekend wyczyściłem kolektor dolotowy, oraz kanałki w głowicy, wymieniłem również przepływomierz na nowego Boscha o tych samych numerach. Logi dynamiczne: Log (003) Log (011) Wydaje mi się że jest dużo lepiej, ale mam wrażenie że jeszcze coś jest nie tak. Za kata chce się zabrać jak znajde wiecej wolnego czasu, i przy okazji wyczyścić turbo. Co do kąta wtrysku w tym tygodniu postaram się to zrobić.
  5. Wczoraj wymieniłem wszystkie wężyki, dzisiaj miałem trasę 30km i trochę przegoniłem furę, wydaje mi się że dynamika się poprawiła, postaram się wrzucić logi po tym i powiecie czy jest poprawa od strony technicznej, czy tylko są to moje mylne odczucia. ---------- Post dopisany at 09:20 ---------- Poprzedni post napisany at 09:19 ---------- Sprawdzę jeszcze ten akumulator podciśnienia, powinien w jedną stronę puszczać a w drugą nie? ---------- Post dopisany at 09:21 ---------- Poprzedni post napisany at 09:20 ---------- Kąt statyczny poprawie jak się uda w tym tygodniu. ---------- Post dopisany at 11:37 ---------- Poprzedni post napisany at 09:21 ---------- Wklejam logi po wymianie wężyków podciśnienia i po przepaleniu fury. statyczne: Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 010) Log (3 - 011) Log (4 - 007) Log (5 - 000) Log (6 - 019) Log (7 - 013) Log (8 - 012) Log (9 - 004) BS: Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 004) Log (3 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 004) Log (3 - 001) Log (4 - 003) Log (5 - 008) Log (6 - 010) Poprawiło się coś? Dodam że akumulator podciśnienia w porządku, trzyma ciśnienie. ---------- Post dopisany at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany at 11:37 ---------- kolektorem, turbiną oraz katem zajmę się w tym najpóźniej na drugi tydzień. Tak wiec jak coś zrobie dodam nowe logi.
  6. Najlepiej co wsadzić zamiast katalizatora? Co polecacie? Jakiś tłumik czy strumiennice? czy może zwykłą rurkę?
  7. przepływka była myta pare miesięcy temu, wiec nie wiem czy jest sens ją myć jeszcze raz, ale jak coś spróbuje to zrobić jeszcze raz. Po umyciu jakie logi powtórzyć? ---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:52 ---------- Tak katalizator jest, ale już od dłuższego czasu planuje jego usunięcie. ---------- Post dopisany at 14:55 ---------- Poprzedni post napisany at 14:54 ---------- wężyki byly wymieniane na sylikonowe, wiec może któryś jest luźny lub za długi wiec założe stare bo gdzieś mam, w razie czego jakie logi powtórzyć po tych zabiegach? ---------- Post dopisany at 15:02 ---------- Poprzedni post napisany at 14:55 ---------- Dodam jeszcze że okolice EGR są przypocone olejem, może to być też wskazówką. ---------- Post dopisany at 15:06 ---------- Poprzedni post napisany at 15:02 ---------- Jak sprawdzić ten akumulator podciśnienia? w jaki sposób? ---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 15:06 ---------- Biało-czarny zaworek sprawdzony, puszcza tylko w jedną stronę, pozatym sprawdziłem szczelność podciśnienia i wygląda to wszystko w porządku. A ten biało-czarny zaworek ma być białą stroną do n75? a czarną w kierunku filtra powietrza?
  8. Witam, proszę o analizę kompletu logów. Auto po zmianie filtrów oraz oleju robiony był również rozrząd, prędzej wyszła przepływka złom, chce to potwierdzić w 100%, wyszło też jakieś niedoładowanie i przeładowanie. Ogólnie autu brakuje wigoru, i mam wrażenie że osłabło. Zastanawiam się również czy nie pali ciut więcej. statyczne: Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (007) Log (010) Log (011) Log (012) Log (013) Log (019) BS: Log (000) Log (003) Log (004) Log (011) Dynamiczne: Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (008) Log (010) Log (011)
  9. aha to dzięki. Ktoś jeszcze potwierdzi że przepływka złom? Bo jak coś to bede już ją zamawiał.
  10. przeładowanie turbo? Jak coś zrobie wiecej logów jutro? tylko jakie dorobić?
  11. Witam, jako że komplet logów już jakiś czas temu zamieściłem, wyszło że przepływka kaplica. Jestem właśnie po wymianie rozrządu i kompletu filtrów. Proszę zerknąć czy coś z tematem przepływki się zmieniło czy dalej nadaje się na śmietnik. I jakie są objawy padniętej przepływki? Dynamiczne: Log (0 - 011) Log (1 - 003)
  12. Jak koledzy pisali kolorek słuszny, również taki mam. Powodzenia w dalszym modzeniu.
  13. Zmiany tylko i wyłącznie na plus:) oby więcej takich aut:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...