-
Postów
529 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O fahur

Informacje
-
Imię
fahur
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
O ile nie zmieniałeś ostatnio rozrządu to najprawdopodobniej czujniki: prędkości silnika albo położenia wałka rozrządu. Więcej tu: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17748/P1340/004928
-
18107: coś się dzieje z elektroniką kierownicy - tutaj masz więcej informacji: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18107/P1699/005785 17536: zobacz, czy masz szczelny układ dolotowy. U mnie coś takiego wyskakiwało, jak miałem przerwany układ pomiędzy czwórnikiem a przewodem ssącym - wymiana na szczelny skutecznie pomogła. Poza tym: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17536/P1128/004392 17887: ma to samo. Jak na razie nie pozbyłem się problemu. Jedno jest pewne: jak robię test pompy podciśnienia, to jest one za niskie (tak, jak by pompa niedomagała). Pewnie należałoby ją wymienić i zobaczyć, czy pomogło. Inną przyczyną może być szczelny układ rurek, który łączy pompę podciśnienia z czwórnikiem odpowietrzającym. Kojarzę, że na forum ktoś się pokusił o wymianę wszystkich tych elementów i pomogło. 17927: sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu (najprawdopodobniej do wymiany). Poza tym: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17927/P1519/005401
-
To może nie jest to problem katalizatora, a sondy, która przez branie oleju, zwyczajnie się brudzi (starzeje) i proste czyszczenie/wymiana załatwi temat?
-
Może dolot masz nieszczelny, albo coś z przepływką? Podłącz kompa i zobacz , czy jakichś błędów nie ma...
-
47mm_8E0920900L; A4_B6/ALT/2.0_2002/benzyna
-
Do końca nie zrozumiałem na jakim urzadzeniu próbujesz się połączyć, ale jeżeli telefon z Androidem, to najpierw parujesz OBD2 bezpośrednio z systemu, a następnie w Torque. Każde nastepne uruchomienie będzie automatycznie wywoływało łączenie z OBD2.
-
Jest możliwość, jednak jeszcze nie ma na tym forum tak zdeterminowanego, żeby to spróbować u siebie. U mnie się pojawia check co jakieś 500km i wtedy kasuję błąd poprzez Torque oraz interfejs OBD2 z Bluetooth. Jak dociągnie ze mną Audiola do momentu, gdy ta operacja będzie się pojawiać częściej, to wtedy siądę do sterownika
-
Nie tylko. Dodatkowo, trzeba też wymienić zawór wysokiego ciśnienia, który de facto nie trzyma oleju po wyłączeniu silnika. Uszkodzony wariator jest konsekwencją odpalania "na sucho".
-
Właśnie Twoją historię miałem na myśli pisząc post #156. Seven is the lucky numer, na to wychodzi
-
Rurę się podobno w środek wstawia i zachowujesz oryginalne brzemienie - tak twierdzi szef El-Tec'u
-
To daj namiary na tę przejściówkę - sprawdzimy w naszych Audiolach
-
Emulator był już rozkminiany i na nie wiele się to zdało. Chyba, że coś się pojawiło w ciągu ostatnich 6mscy i cudownie zadziałało?
-
Kasuj i jeździj dalej
-
Masz może gdzieś jego nr?
-
Zasadniczo to nie trójnik a czwórnik Nie jest jakoś specjalnie drogi - nie mam w tej chwili przy sobie numeru części (ani ETKI), ale kosztuje coś ok. 70PLN.