Skocz do zawartości

KaroliK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KaroliK

Osiągnięcia KaroliK

0

Reputacja

  1. Witam. Koledy wymeniłem wczoraj pompe wspomagania bo stara zaczęła wyć i okazało się że siedzi łożysko. Zamontowałem nową pompe i wlałem elegancko nowy płyn czerwony i założyłem nowy pasek wielorowkowy. Wspomaganie chodzi fajnie ale przy skręcie do oporu w lewo lub w prawo nawet bez jazdy słychać dziwne jakby chrobotanie?! Nie wiem czy to wina może maglownicy czy listwa kierownicza jest do wymiany - nie mam pojęcia. Pompę wymieniłem na nową także powinno być z jej strony wszystko ok. Tylko skąd ten hałas przy maksymalnym skręcie??
  2. teraz juz a kazdym razem slysze to dzwonienie - takie żecholenie - z okolic spreżarki po zapaleniu silnika za każdym razem czy zimny czy ciepły. slyszę to podczas jazdy a po zgaszeniu silnika już nie. zaobserwowałem jeszcze jedna rzecz. po sciagnieciu paska kolo sprezarki ma luz, znaczy moge ruszyc nim lekko w prawo (tak jak je napedza pasek) i lekko w lewo. czy to jest poprawnie czy tez nie. jak odkrece ta srube na srodku to powinno mizejsc kolo pasowe ze sprezarki. moze na tych trzech nitach na srodku cos sie poluzowało i dlatego tak żecholi. czy za mało czynnika i dlatego male smarowanie i hałasuje, ale klima chłodzi.[br]Dopisany: 22 Maj 2008, 22:35 _________________________________________________wczoraj zauważyłem że koło pasowe na sprężarce jest lużne tylko teraz nie wiem czy na samym mocowaniu czy na tych nitach co tam są. wponiedziałek bede się bawił i zaglądał tam. wydaje mi się że jak odkręce tą śrube na środku koła pasowego to powinno ono zejść całe z kompresora. rozbierał może ktoś to kiedyś ??[br]Dopisany: 25 Maj 2008, 11:46 _________________________________________________Panowie uprałem się z hałasem Kosztowało mnie to 31groszy - a dokładnie 4 nowe stalowe nity które trzymają blaszkę osłaniającą całe łożysko na kole kompresora Jest teraz cisza aż piknie :> pozdro
  3. Witam Koledzy. Mam taki problem. Klima mi działa - chłodzi elegancko chociaż nie wiem czy powinna bardziej bo to moje pierwsze auto z klimą. Jak odpale auto zimne to wszystko jest ok, nie ma dziwnych dzwięków. Jak samochód się zagrzeje- silnik jest gorący to słyszę takie dziwne piszczenie w okolicy sprężarki klimatyzacji czyli po lewej stronie silnika. Jest to podobny odgłos taki jak ma np. alternator kiedy ma zatarte łożyska. Moje pytanie jest następujące. Czy jak pojade na uzupełnienie klimy to warsztat od klimatyzacji uzupełni mi gaz razem z olejem który smaruje sprężarke bo chyba jakiś tam musi być?? Czy po prostu siada już łożysko sprężarki. Jak auto jest zimne to tego nie słychać! Może lepiej najpierw rozebrać i wymienić łożysko na sprężarce i dopiero jechać nabijać klime, bo potem i tak trzeba by było. Czy może jest poprostu mało tego oleju do smarowania i zaczyna lekko piszczeć. Czy sprawdze to recznie obracając koło sprężarki jak zdejme pasek czy nie?? Wprawdzie nie próbowałem również wyłączenia klimy na climatronicu i sprawdzenia czy wtedy też piszczy. Czy jak wyłączy się klime - to chodzi sprężarka tylko na jałowo bo jest napędzana paskiem klinowym - i gdywtedy bedzie piszczało to znaczy że siedzi łożysko. Czy któryś z kolegów wymieniał takie łożysko i czy wymaga to rozszelnienia układu, bo jeśli nie to najpierw pojechałbym na przegląd klimy i uzupełnij płyny może to pomoże - bo jeśli nie to trzeba by byało dwa razy płacić za nabicie jeśli bym był zmuszony do wymiany łożyska na sprężarce. Auto ma przejechane 198 tyś.km. Pozdrawiam i proszę napiszcie co o tym sądzicie.
  4. szkoda że wczesniej nie zobaczyłem info o spocie w Legnicy też bym przyleciał na spotkanko
  5. Sluchaj ale jak za?o?y?e? dystansy to dawa?e? d?u?sze ?ruby co?? Ja tez kupi?em wzór od S-Line tylko ?e te szerokie ?opaty i maj? ET45 jak za?o?e oponki i wrzuce je na autko mo?e te? bede musia? kupi? dystanse, gdzie zamawia?e? swoje??
  6. Nie, chyba że masz gwint i szersze błotniki. czyli mówisz ze max ET 35 ??
  7. Witam. Mam pytanko co do rozmiaru felgi to decyzja juz podjeta - 17", a oponka bedzie 225/45 bo to odpowiednik 15-calowej 195/65. Ale o co chodzi nie wiem jakie ET najmniejsze moge założyć żeby felga nie obcierała o błotnik. Teraz mam takie koła http://moto.allegro.pl/item300448594_alu15_do_audi_a4_a6_i_inne_5x112_z_oponami_m_s.html a chciałbym założyć o mniejszym ET np. ET 35 l http://moto.allegro.pl/item299596655_d233_mb_17_5x112_mercedes_audi_vw_nowe_felgi.htm lub nawet ET30. Wtedy koło bedzie delikatniej na zewnątrz auta i optycznie je poszerzy. Może ktoś z was wie albo ma założone koła o mniejszym ET, bo nie chce robić żadnego zaklepywania rantów czy takie tam. Skoro mam ET39 to te z ET 35 powinny bez problemu pasować - przynajmniej tak mi się wydaje. Napiszcieco o tym sądzicie bo ten dylemat łamie mi serducho. Pozdrawiam z Głogowa
  8. Serdecznie witam wszystkich, którzy kochają markę Wcześniej posiadałem Model 80 B4, teraz zakupiłem niedawno A4 B6. Jeszcze musze porejestrować i ubezpieczyć ale jak znajde czas to pochwale się jakimiś fotkami. Na chwilę obecną chciałem się ładnie z wami przywitać i przystąpić do klubu A4. Pozdrawiam :th:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...