Skocz do zawartości

buncio

Pasjonat
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O buncio

Osiągnięcia buncio

0

Reputacja

  1. No to ja nie miałem takich kłopotów. Zalałem tyle ile napisano czyli około 2,3litra olej się mi nie przelewał przez otwór no i nie zauważyłem żadnych kłopotów ze skrzynią biegów. Biegi normalnie wchodzą i nie mam żadnych problemów z przełączaniem. RIKARDO oczywiście Twojej teorii nie neguję ja tylko napisałem tak jak ja postąpiłem. Ważne że działa.
  2. buncio

    Pompka centralnego

    no własnie chcę zmienić tylko nie wiem dokładnie czy to co mam to będzie pasowało
  3. buncio

    Pompka centralnego

    Auto mam już 3 lata i po raz pierwszy stało się to jakieś 1,5 roku temu wtedy dało się zakodować centralkę i zaprogramować kluczyki i wszystko działało. Pół roku temu jak się rozprogramowała tak dzieje się jak opisałem wcześniej że zakoduję ale podczas programowania kluczyka centralka się rozkoduje. A dokładniej jest tak że po zaprogramowaniu kluczyka drzwi się zamkną i otworzą tylko raz z pilota a potem nic..... i jak podepnę vaga tak pokazuje że kodowanie - 0.
  4. Ja u siebie wymieniałem olej w manualu. Moja A4 ma przebieg około 260tys zalałem olej CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75W90. Wg katalogu do skrzyni wchodzi 2,25l oleju. Instrukcja obsługi mówi że cyt:"Sprawdzić poziom oleju za pomocą wygiętego drutu. Poziom oleju jest właściwy, jeśli olej przekładniowy sięga 7 +/- 1mm poniżej dolnej krawędzi otworu wlewu. W razie potrzeby dolać olej" To co kolega RIKARDO pisze że dolewać aż się przeleje to instrukcja mówi ze się to tyczy skrzyni z napędem na 4 koła i tam wg katalogu wchodzi 2,75dm.
  5. buncio

    Pompka centralnego

    Pompka jako tako działa zamyka otwiera domykanie szyb działa ale wszystko z kluczyka w drzwiach. Nie działa jedynie pilot. VAGiem zakoduję pompkę (kod 12865) i jak chcę dopasować kluczyk to centralka się "rozprogramowywuje" podpinam VAGa a tam kodowanie - 0 znowu wpiszę kod programuję kluczyk i znów kod 0. Mam elektronikę z pompki o symbolu 8L0 862 257D i nie mam pewności czy to da się zastąpić.
  6. buncio

    Pompka centralnego

    Witam. Mam oryginalną pompkę 8D0 862 257B niestety nie funkcjonuje prawidłowo. Wiem ze można ją zastąpić pompką 8D0 862 257E tyle że nie mam alarmu i tej funkcji nie będzie ale podpowiedzcie mi proszę czy można moja pompkę zastąpić pompką o oznaczeniu początkowym 8L0........ i ewentualnie jaki numer końcowy.
  7. buncio

    SONDA LAMBDA? pomocy

    Błędy skasowane teraz jeżdżę na benzynie i testuję
  8. buncio

    SONDA LAMBDA? pomocy

    Witam. Nie wiem czy wybrałem dobry dział jakby co podpowiedzcie gdzie pisać. Chodzi mi o to że moja A4 kiedyś zaczęła więcej spalać paliwa. Byłem przyzwyczajony do spalania 11 benzyny w mieście. Nagle zaczął mi więcej spalać rzędu 13PB wymieniłem sondę Lambda (BOSCH) i spalanie wróciło do normy. Potem założona została sekwencja i spalanie było około 13LPG mowa cały czas o jeździe miejskiej. I po roku znowu powtórka czyli teraz pali mi 15LPG jak podjechałem do kolegi na VAGa to pokazał błąd numeru nie pamiętam - regulacja Lambda wartość górna ( fakt że to było jakiś czas temu i głowy nie dam ale to raczej była ta wartość górna). Załozyłem inną sondę co prawda używaną i spalanie na tym samym poziomie czyli wysokie i teraz VAG pokazuje błąd 537 - regulacja Lambda wartośc dolna błąd sporadyczny. Pomóżcie gdzie szukać błędu czy to kolejna sonda Lambda czy może coś innego...........
  9. TATA to oczywiste że mocniejszy silnik to lepsze przyspieszenie. Zatem sam zadaj sobie pytanie czy zależy Ci na spokojnej jeździe czy na mocniejszym przyspieszeniu. Weź też pod uwagę to że jak będziesz miał już mocniejsze auto to częściej będzie korciło aby mocniej wcisnąc pedał gazu no a to zawsze skutkuje większym spalaniem
  10. kolego TATA ja nie mam b7 tylko b5 z silnikiem 1.6 zagazowany i jestem zadowolony bo mi duża moc nie jest potrzebna. Początkowo chciałem kupić Leona 1.6 105KM przejechałem się takim chciałem sprawdzić rekcję silnika na pedał gazu i nie zachwycił mnie. Potem jechałem A4 z silnikiem też 1.6 101KM gdzie silnik deczko słabszy a auto zdecydowanie cięższe bo w kombi no i całkiem inna jazda tak od tamtej pory Leon odpadł a napaliłem się na Audiczke no i mam takową. Natomiast jesli chodzi o spalanie to kolega SEVES ma rację - silnik 1.6 wcale mniej nie spali od 2.0 bo jednak masa auta jest. Słabszy motor to prosty silnik i deko nizsza eksploatacja w sensie czy to mniej oleju czy tańszy rozrząd i brak dwumasy.
  11. buncio

    Ile pali Wam gazu?

    ja mam 1.6 w trasie palił 8 w mieście 11 benzyny. po założeniu sekwencji BRC spalanie w jeździe czysto miejskiej takiej od bloku do bloku spalanie 13 LPG i nie odczułem jakiejś specjalnej utraty mocy.
  12. sprawdzałeś tą masę bezpośrednio na pinie wtyki silnika?
  13. wg schematów elektrycznych ten + po kluczyku idzie tylko do przednich szyb a domykanie szyb przód i tył działa na tej samej zasadzie czyli na odpowiedni pin silnika podawany jest ten sam sygnał chyba to jest masa. Zerkałem na schemat przed chwilką i konkretnie to sygnał domykania podawany jest na PIN2 każdej z kostek w silnikach szyb. Czyli wygląda to tak..... sygnał domykania podawany jest na zieloną kostkę PIN3 kolor czerwono/brązowy a dalej to gdzieś w instalacji rozgałęziany jest na 4 przewody które dochodzą do kostek w drzwiach PIN4 a w instalacji drzwiowej powinien to być przewód koloru biało/żółty i z PIN4 kostki drzwiowej idzie ten sygnał na silnik PIN2.
  14. no faktycznie u ciebie problem może być nieco większy z wymianą podświetlenia ale może się kiedyś zmobilizujesz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...