Skocz do zawartości

adeko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adeko

Osiągnięcia adeko

0

Reputacja

  1. Witam mam problem przeczytalem dużo wątków ale żaden nie pasuje do mojego problemu. Po pierwsze czy w waszych maszynach jest wyczuwalny luz przy wciskaniu sprzegla tak z dwa centymetry. Po drugie jak spadnie temperatura ponizej 15 stopni na zimnym silniku zmiana biegu z jedynki na dwojke to masakra tak ciezko wbic ta dwojke to samo dzieje sie z redukcja z trojki na dwojke tez ciezko jak przejade okolo siedem kilometrow problemu niema biegi wyzej wymienione wchodza bez problemu tak samo jak temperatura na dworze jest osiemnascie stopni to biegi chadza bez problemu. Pozostale biegi czy zimno czy cieplo wchodza jednym palcem. Olej wymieniłem w marcu tego roku w ostatnia zime podobna byla sytuacja Bylem przygotowany na naprawe skrzyni ale z powodow finansowych przelozylem to na wiosne potem byla dodatnia temperatura i wymieniony olej problemu nie bylo aż do teraz czym zimniej to wiekszy opor przy zmianie. Olej wymieniony na mobil syntax 75w90 Sprzeglo bierze ladnie od dolu tylko ten luz na początku u znajomego tez jest taki sam luz tylko że u niego sprzeglo łapie przy koncu ma taki sam motor jak ja tylko w avancie Niema pojecia co to moze byc czy sprzeglo czy synchronizator dzisiaj jak bede wracal z pracy odpale webasto i zobacze czy będzie lepiej tamtej zimy chyba bylo lepiej ale zobacze.
  2. Witam zamieszczam logi po drugim dniu po czyszczeniu Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/adeko1_36999.html Grupy: 013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/adeko1_37000.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/adeko1_37001.html dzisiaj Rano -1 stopni odpalam ładnie cichutko chodzi nie przebiera cylindrami wiec zobaczymy przez nastepne dni co będzie sie działo wczoraj zalałem ropę z lotosa wiec nie wiem czy moze ropa czy czyszczenie pomogło zobacze jak coś będę dawał znać i czekam na opinie innych użytkowników jak u was wyszło. A co do logów widać poprawę ten pierwszy i drugi był robiony prze temp. silnika 70stopni a trzeci przy temp 89stopni. Pozdrawiam
  3. Czyściłem takim samym preparatem jak kolega szyba Moly Diesel-System-Intensiv-Reiniger Liqui Moly 5154. Nie rozcienczałem go z ropa na samym końcu dolałem ropy zeby przepalił resztę preparatu. logi robiłem od razu po czyszczeniu rozgrzany motor potem przegoniłem go na 10 kilometrach i znowu zrobiłem loga. wymieniłem filtr paliwa po całej operacji na nowy.
  4. Witam no i znalazłem czas i wyczyśćiłem zgodnie z opisem szyby. Zmieniłem kila rzeczy a mianowicie dodałem filterek z benzyny na powrocie,zamontowałem filterek z diesla na przewodach zasilania i powrotu te które odpielismy od filtra które szyba zaślepili srubami połaczylem oby dwa przewody zrobilem tzw lacznik mozna tez wyciagnac bezpiecznik nr 28 i tez pompka nie bedzie tloczyla. tutaj sa logi przed i po czyszczeniu. moje wrazenia silnik chyba troche ciszej chodzi przyspieszanie nie odczuwalne na cieplym zobacze rano na zimnym silniku odpalanie na cieplym bez zmian zobaczymy czy pomoglo na poranne odpalanie zimnego motoru.
  5. Witam zamierzam przetestować ten środek bo mam lipę przy pierwszym odpaleniu przebiera cylindrami przez kilka sek a dokładniej 2 sek czasami 5 sek bipy ok do maks 18 dochodzą ale korekta na trzecim cylindrze przy odpaleniu dochodzi do maks granicy 2.99 po 20 sek spada do 0.99 na pierwszym -0.82 drugi -0.52 czwarty -0.64 są to wyniki na zimnym silniku -4 stopnie zobaczymy czy to coś da jak tylko wykonam test dam info jak wyszło
  6. Witam wszystkich jestem posiadaczem A4 B6 1.9 TDI awx.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...