Skocz do zawartości

Vii

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vii

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Vii

0

Reputacja

  1. moze to być napinacz miałem podobnie, aczkolwiek u mnie Panie kolego to tak "rzeziło" ze nie szło słuchać.. szukałem wszystkiego, az wyszło ze to napinacz paska rozrzadu, dobrze ze szybko wyszło bo gdyby go strzeliło to by pewnie silnik strzeliło tez..
  2. filtr nowy, kable WN wymienione jakiś czas temu.. Kolega mówił, zeby szukać winy w przepływomierzu [ale kolega amator wiec nie wiem co o tym myśleć] brać to pod uwage? wiecej info? co moge powiedzieć to bywa ze chce ruszyć ze skrzyzowania, dam gaz a obroty spadaja, dopiero depne na maxa to sie kulnie...
  3. Witam mam taki problem. Auto dusi sie, kaszle, jest słabe.. ALE TYLKO CZASAMI. To nie ma znaczenia czy auto zimne czy ciepłe, jak napisałem wyzej dzieje sie to czasami. Co to moze być?
  4. jak nie :gwizdanie: chodzi pewnie koledze Vii o dokręcenie śruby przegubu Naturalnie, troche zle napisałem
  5. ja bym na Twoim miejscu przyjrzał sie dokładniej amortyzatorowi a i takze górnemu mocowaniu czyt poduszce.
  6. Vii

    [B5 ADP] Ogrzewanie

    masz defitnitywnie jakiś problem z nagrzewnica. Jak trzymasz przy 5 tyś obrotów to wtedy cisnienie płynu jest spore i dochodzi Ci ciepłe powietrze, bo płyn dochodzi do nagrzewnicy, a jak nie to woda nie idzie w nagrzewnice. Zasyfiona nagrzewnica - wartta wymiany
  7. jak masz garaż to garaż, jak nie to farelka być moze zaradzi w newralgicznych punktach gdzie mogł zamarznać, jak sie rozmrozi to wtedy taki silikon do uszczelek prosze kupić i wysmarowac tudziez spryskać
  8. tak, tak, tak sie zaczyna dziać. U mnie na orlenie benzyna juz po 4,79. Paranoja? Ja rozumiem ze mogło by wszystko drożeć ale dlaczego nasze zarobki od x czasu nie rosna? Drozeje wszystko, po nowym roku dopiero zobaczymy jak to zacznie boleć kwestia vatu w góre...
  9. Po mojemu masz wszystko dobrze, nie denerwuj sie.
  10. wez odpal auto i otwórz zbiorniczek wyrównawczy i zobacz co tam sie dzieje.. jak jakieś dziwne bulgotania bedziesz miał to no uszczelka.
  11. dziwne dzwieki od ABSu oraz drganie pedału hamulca, czasem odpychanie nogi od niego to sa zdrowe objawy tzn ze ABS działa.. i tak jak kolega napisał wyzej jeszcze musi być podczas tego sterowność
  12. nie mozna jezdzić na takich felgach, na takich jezdzi sie jak czołgiem. Głowne wibracje szły by od nich przy wolnych predkosciach. Prostowanie musi byc. Choć czasem po prostowaniu bywa róznie moga być "czarne" ślady po nagrzewaniu aby felga była plastyczna, w jakiś tam sposób plastyczna.
  13. moze nie to ze coś Ci sie stało tzn autu. Bardziej domniemywałbym za mocne dokrecenie owego łozyska przez co bardzo szybko sie zniszczyło..
  14. No dokładnie, nastepne potwierdzenie, ze amory
  15. no żeby diagnosta nie wiedział... Rzecz jasna, ze tłucze Ci któryś amortyzator tylni, tak czy siak oba do wymiany. Przerabiałem temat u siebie, który wyglądał tak samo.. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...