Skocz do zawartości

Qster

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Qster

Osiągnięcia Qster

0

Reputacja

  1. Chodzi mi raczej o reakcje kierownicy, zachowanie na 'dołach', gładkość reakcji, wyciszenie silnika i wiatru. Co z gumkami w drzwiach? Czy ich wymienienie wytłumia cokolwiek w środku? Moje mają już 15 lat, a zawsze uważałem że te gumki to pierdoła i może się już przyzwyczaiłem do głośniejszej jazdy.
  2. Witam serdecznie drogich kolegów. Co w samochodzie najbardziej wpływa na komfort jazdy? Co wymienić aby poprawić komfort kierowania starszą B5 i czy warto? Załóżmy że mam trochę wolnej gotówki, ale zbyt mało aby sobie pozwolić na nowy samochód. Chciałbym odświeżyć lata jego świetności. Liczę na fajną dyskusję i pozdrawiam
  3. Sajmon, wybacz, starałem się opisać jak najlepiej te dźwięku stąd ten opis wody w rurce Poprawię powyższe posty. Przegub owszem strzela, ale mechanik stwierdził, że chyba mi się łożysko rozsypało jakieś w skrzyni. Wymienię jeszcze ten przegub przed rozkręcaniem skrzyni, a temat mam nadzieję pomoże komuś w przyszłości.
  4. Chodzi mi o tylko o punkt zaczepu , co sprawdzać najpierw. Jeszcze bardziej upraszczając, - kiedy puszczam sprzęgło i przekazuje moc na koła to słychać z okolic skrzyni biegów takie coś jakby z łożyska wypadł śrut i tam gdzieś latał, ale jest to regularne szumienie a nie losowe stukanie. Sprawdzę olej. Chociaż pewnie jakbym miał za mało to dawno by było po skrzyni bo słyszę to już od kupna samochodu. pozdrawiam
  5. Witam Konkretnie, słyszę dziwny regularny delikatny dźwięk szumienia, (można też go opisać jako odgłos przepływania brudnej zardzewiałej wody przez rurkę np nagrzewnicę) kiedy : Jadę co najmniej 30km/h Tylko kiedy silnik przekazuje moc na koła, kiedy wciskam sprzęgło to przestaje, również na jałowym cisza i spokój Do obrotów 3000 to słychać (pow. silnik zagłusza i wiatr) Jest to taki delikatny szum Czy to może być jakieś łożysko w skrzyni? W tych naszych skrzyniach jest olej? Proszę o jakieś wskazówki na start, bo nie mam praktycznie żadnego punktu odniesienia.
  6. Mój miał podobnie 'już łapał, już łapał ale dalej nie' kiedy miałem ciulowe paliwo z jakiegoś zadupia zatankowane i spadła temperatura. U ciebie to na stówke nie to, ale napisać zawsze warto.
  7. U mnie wygląda to tak Więc coś nie kolorowo to będzie ;/ Na zaznaczonym miejscu olej. PS. w ADR bez ściągnięcia kolektora raczej się nie da. Można próbować przez alternator ale chyba bez sensu.
  8. Dzięki za odpowiedź. Chodzi o to? http://allegro.pl/odma-silnika-audi-a4-passat-b5-1-8-20v-i1336035696.html Łatwo się do tego dostać jakbym sobie kanał załatwił czy wypada jechać do mechanika?
  9. Tak jak w temacie wiadomości Odpalam go po nocy, całkowicie zimny silnik, a tam się leje takim delikatnym strumieniem plama około 30-50ml oleju. Po-leje się tak z 2 minuty i przestaje. Kiedy silnik się nagrzeje już tylko od czasu do czasu sobie kapie. Dodam, że w silniku coś zgrzyta jak jest zimny, jakby tam śrut latał. Tylko nie jestem pewien czy to silnik czy alternator. Olej mam pół-syntetyk przebieg prawie 200. Chyba pierwsze symptomy starości silnika. Patrząc od przodu, leje się po prawej stronie silnika, na wysokości najdalszego cylindra. Nie bardzo to widać skąd. Zawsze spotykałem się z tym, że to ciepły olej uchodził, teraz jestem w szoku. Nie ma obecnie miejsc u mechaników, nie ma kanału dlatego pytam tutaj. Samochodem jeżdżę na codzień.
  10. Czy to normalne, że jako światła mijania świecą tylko soczewki? Bo świecą bardzo blisko, ok. 5 m przed samochodem i czuję się trochę niebezpiecznie. Na światłach drogowych soczewki nie gasną, świecą razem z normalną lampą. Czy da się podnieść soczewki bez wpływu na wysokość normalnej lampy? Czy oprócz tego warto się pobawić w xeon? Na czym w ogóle polega xeon / bixeon / zwykła soczewka?
  11. Właśnie sprzedałem starą 80-tke, teraz trzeba poszukać jakiejś A4 :> Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...