
Rafal
Pasjonat-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O Rafal

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2023
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
DMSB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Rafal obserwuje zawartość Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki , Wymiana obudowy lusterka A4 B8 polift , Ubywanie czynnika. i 1 inny
-
Potrzebuję małej pomocy. Korzystam z manuala - odkręciłem śrubki 4 i 5, zatrzaski nr 3 poluzowane, a obudowa praktycznie nie drgnie. Nie ruszałem śrub od dolnej części obudowy, bo to nie wynika z manuala. W czym może tkwić problem?
-
A4 B8 jaki motor wybrać + na co zwrócić uwagę przy zakupie
Rafal odpowiedział(a) na temat w Audi A4 B8
Remont kosztował coś ok. 6000 zł. -
A4 B8 jaki motor wybrać + na co zwrócić uwagę przy zakupie
Rafal odpowiedział(a) na temat w Audi A4 B8
Skąd taka teoria? -
A4 B8 jaki motor wybrać + na co zwrócić uwagę przy zakupie
Rafal odpowiedział(a) na temat w Audi A4 B8
Benzyna wada olejowa, diesel opiłki w układzie paliwowym - to chyba największe wady w obu silnikach (i najbardziej kosztowne). Osobiście użytkowałem diesla 2.0 TDI (CAHA) i poza opiłkami w układzie paliwa, nic złego się nie działo. W cyklu mieszanym spalał między 7 a 7,5 litra na 100 km, więc całkiem dobrze. -
Niestety ten egzemplarz szału nie robi (ubogie wyposażenie), więc jedynie czym możesz skusić, to niska cena.
-
O parowniku wspomnieli w serwisie, w którym sprawdzałem szczelność. Niestety oni nie "bawią się" w tak zaawansowane rzeczy jak parownik, więc muszę szukać innego serwisu. Oby to nie była kosztowna naprawa, ale tam chyba trochę rozbierania jest...
-
Sprawa wygląda tak, że pod koniec kwietnia nabiłem klimę i wszystko było ok. gdzieś tak do września. Klima znów przestała chłodzić. Niedawno oddałem auto sprawdzenia. Układ sprawdzony nawet azotem i wyszło, że wszystko ok. Więc o co chodzi? Przecież to niemożliwe, żeby od kwietnia do września ubyło tyle czynnika, że przestało chłodzić. Gdzie szukać przyczyny?
-
Auto zgasło, zapalił się check i świece żarowe. Wcześniej zero problemów.
-
Hej, jestem po naprawie skutków opiłkowania pompy i chciałbym w przyszłości zapobiec ponownemu wydatkowi, w związku z tym mam pytanie jaki dodatek/uszlachetniacz do paliwa polecacie?
-
Jerzy Miko WWW.FACEBOOK.COM Jerzy Miko jest na Facebooku. Dołącz do Facebooka, aby nawiązać kontakt z Jerzym Miką oraz innymi osobami, które możesz znać. Facebook umożliwia udostępnianie zawartości i pomaga bardziej... Jerzy Miko tel. 503950694. Zakładał mi czujniki przód, tył, kamerkę cofania. Wszystko super.
-
Pytanie, ile kilometrów zrobiliście po usunięciu "opiłkowania"? Jaką metodą naprawialiście: wszystko oryginalne/części regenerowane/używki?
-
Domyślam się, że z tą robocizną odlecieli w kosmos. Zastanawiam się, czy te 7000-8000 zł za części + robocizna jest realne, zakładając że bak do czyszczenia, przewody też. Wtryskiwacze nowe, czy regenerowane mogą być? Zastanawiam się co z tej listy musi być nowe, co może być regenerowane, a co można po prostu wyczyścić?
-
Trochę czytałem o tym temacie i ludzie piszą właśnie o kosztach ok. 7000-8000 zł, więc jak dostałem wycenę na 23000 zł, to zdębiałem. Chciałbym to zrobić rozsądnie, ale nie wydam 23000 zł na auto, którego wartość wynosi ok. 40000 zł
-
dla mnie ogólnie ten kosztorys to jakiś kosmos. Rzeczywiście ludzie wymieniają wszystko na nowe, łącznie z bakiem? Jakoś mi się nie wydaje, bo w wielu przypadkach taki remont kosztowałby ponad połowę wartości auta.
-