Skocz do zawartości

falko29

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O falko29

Informacje

  • Imię
    Mirosław
  • Miasto
    łaziska Górne

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia falko29

0

Reputacja

  1. Po zmianie wartości i naciśnięciu save, pozostaje taka wartość nawet po wyłączeniu programu , wyłączeniu samochodu. Po ponownym logowaniu czy to vcds czy vag comem pozostają wpisane przeze mnie wartości. Więc? A może zna ktoś iny login do AKE??
  2. zarówno w vag com 311 jak i vcds mogę zmieniać liczby , lecz po kliknięciu test a potem save, nie zmienia to parametrów pracy silnika , nie zmienia się dawka. Dlaczego miałbym zmieniać kabel , skoro na tym który mam, mogę zmieniać wszystko inne?
  3. Mam pełną wersję, ale w moim przypadku działa tylko login 26241, bo takiego używałem do zmiany czasu grzania świec.
  4. Witam, Posiadam VAG com 3.11 Klikam engine, Loguję się kodem 26241 i to jedyny login jaki znam do mojego auta. A działa, bo zmieniłem czas grzania świec żarowych , Chciałem zmienić dawkę startową . Loguję się, potem w adaptacji w kanale 001 oryginalnie jest 32768 i wskazuje 7.5 - 6.9 mg/r , chciałbym to zmienić, tylko jakiekolwiek wartości zmieniam to po klikięciu test/save to niczego nie zmienia w ilości dawki. Jakiś pomysł ?
  5. Witam, ja dzisiaj przeprowadziłem płukanie preparatem : liqui moly diesel spulung 2666. Do tego wymiana filtra paliwa Jakie efekty? Nie wiem, mam porobione logi przed płukaniem , jutro zrobię logi po płukaniu i zobaczymy czy coś to dało Ogólnie zabieg nie taki trudny, być może cokolwiek to pomoże, choć nie było u mnie czarnego syfu który występuje u innych podczas płukania -------------------------------------------------- Witam Zrobiłem logi i pozwoliłem sobie zmajstrować małe zestawienie logów przed czyszczeniem i po czyszczeniu. Ogólnie widać, ze tylko korekcja w jednym przypadku jest mniejsza niż przed zabiegiem, a w pozostałych przypadkach wyszła gorzej (większe korekcje) niż przed czyszczeniem wtrysków....
  6. Na dniach wezmę się za wykręcanie świec Może faktycznie spalone Ja dolałem 1 litr orlenowego mixola na cały bak. Z ciekawości zrobiłem logi turbiny, czy ktoś może zerknąć i powiedzieć, czy turbo jeszcze żyje i daje radę ? Bo ja analizując te dane widzę, że w zasadzie turbina daje tyle ile chce komputer. http://vaglog.pl/log_243207.html
  7. Zgodnie z zaleceniem, do połowy baku dolałem litr mixolu i dolałem ropy do pełna Co ma poprawić ten mixol ? wtryski przesmaruje czy co ? Co do wtrysków myślałem nad preparatem liqui moly, tylko czy jest sens ? Ktoś próbował i może potwierdzić skuteczność zabiegu ?
  8. Wszystkie świece posprawdzałem na zasadzie probówka do świecy i plus z akumulatora, wszystkie świeciły... Myślałem nad zastosowaniem preparatu liqui moly do czyszczenia wtrysków. Co Ty na to ? Fajnie jakby to były świece Nic musiałbym chyba wszystkie wykręcać i sprawdzać czy grzeją i ew, zbadać rezystancję
  9. Witam, no to jeszcze dwa filmiki, jeden na zimnym silniku przed wyjazdem do pracy ​A drugi po kilkugodzinnym postoju na mrozie. Akceptowalne ?
  10. Musiałbym to chyba nagrać ale odpala jakby nie na wszystkie cylindry być może spowodowane spalonymi świecami żarowymi (o ile takie są, ale nie wykluczam) nie trzesie ani nie telepie po prostu jakby nie odpalał na wszystkie cylindry, nie wiem jak to określić. Nagram rano film w moim aucie. A czy analiza logów cokolwiek powiedziała?? ----------------------------------------------------------------- dodano 11.12.15 10:10 Witam Filmik z rana , przyznam że przed nagraniem raz czy dwa razy odpaliłem silnik na kilka sekund. Al;e słychać że za pierwszym razem odpalił nieciekawie, każdy kolejny raz już lepiej ps, sprawdziłem wszystkie świece, działają, a wszystkie fajki dostają napięcie, więc świece są grzane na 100%
  11. Ale faktycznie widać na moim logu że jest BTDC , a w programie w BS grupa004 pokazywało około 1* late ATDC Więc jutro rano przestawię troszkę na btdc i porobię potrzebne logi. Być może , że vagcom podaje zly nagłówek. W moim vagcom 3.11 nigdy nie było minusa w grupie 004 tylko jest atdc i btdc cyfry bez minusa, ------------------------------------------------------------------------------------- dodano 10.12.15 09.25 Witam, to tak, podłubałem nieco i ustawiłem wszystko tak: wszystkie logi o które proszono przy temp powyżej 85*C http://vaglog.pl/log_242618.html http://vaglog.pl/log_242620.html http://vaglog.pl/log_242619.html Samochód odpala na ciepłym elegancko , ma przyjemny klang,a pedał gazu jest dużo bardziej czuły na naciśnięcie. Do tej pory musiałem czekać sekundę nim silnik zabierał sie do roboty, teraz jest to natychmiast. Zobaczymy jak odpali gdy wystygnie... ----------------------------------------------- dodano 10.12.15 22:00 W ciągu dnia auto miało możliwość ostygnąć kilka razy i odpalałem kilka razy, rozrusznik kręci parę sekund i w końcu odpala, ale przez 2-3 sekundy pracuje bardzo niestabilnie i nerwowo (jakby nie na wszystkie cylindry).. ale jednak po chili uspokaja się i pracuje równo . Mocy mu nie brakuje
  12. No tak, tylko wg programu własnie teraz mam ustawione 1* ATDC na rozgrzanym 90*C Czyli program źle daje nagłówek i faktycznie mam 1* BTDC ?? Czyli powinienem zrobić teoretycznie na 1* BTDC by uzyskać fizycznie 1*ATDC ?
  13. Czyli powinienem mieć ustawione 1* btdc ?? Sądziłem, że mam dążyć do atdc (mam vag 3.11) Wg programu który mam, pokazywało LATE 1* ATDC ,może loga zrobiłem w złym momncie ? No to ustawie jutro na 1* btdc i zrobię wszystkie potrzebne logi A co do świec to będę musiał je pomierzyć, bo nie wiem czy dobre. Już w vagu wydłużyłem czas grzania świec
  14. Chyba tak zrobię że oddam auto... Rano grzebałem w vagu i obecnie mam ustawione 1.0 atdc. Pali na zimnym tragicznie.. kreci i z trudem odpala, ale po odpaleniu pracuje równo. Na ciepłym odpala idealnie. Jeśli jest ustawione np na 1 btdc wtedy chodzi bardzo nierówno przez sekundę-dwie,a potem pracuje dobrze. Logi http://vaglog.pl/log_242558.html
  15. Tak, oczywiście na silniku 90*C Silnik mam po remoncie wałków rozrządu, przed tym odpalał "z półobrotu" a po remoncie i wg słów mechanika- "Ustawieniu pompy na ustawienia fabryczne" to samochód odpalał kiepsko. Mając 2.8 btdc silnik odpalał trudno i bardzo nierówno - parę sekund słychać było jakby się dusił krztusił Teraz na ustawieniu 0.2* / 0.4* ATDC silnik chodzi łagodniej, odpala na wszystkie cylindry , ale odpala po kilku sekundach kręcenia.. Czy dążyć do większej wartości ATDC czy wrócić do BTDC ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...