Skocz do zawartości

latarnikmz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O latarnikmz

Osiągnięcia latarnikmz

0

Reputacja

  1. Tak jak kolega poprzednik mam ten sam problem, zna ktoś odpowiedz? U mnie opadnięte są całe drzwi od kierowcy, tak jakby zamocowane za nisko na zawiasach (wiem że poprzednik miał uszkodzone i pewnie przy montażu spaprał sprawę). Jak to podnieść na zawiasach? Pozdr.
  2. http://my.break.com/content/view.aspx?ContentID=209453 Chyba quattro by sobie z tym rady nie dało
  3. mam prawie 200000 i na razie zero problemów z turbo
  4. Ja bym wymienił termostat. Zaworek w korku to nic innego jak zawór bezpieczeństwa, nie może mieć żadnego wpływu na temp. płynu chłodzącego. Co najwyżej może być powodem ubytku płynu (gdy otwiera się za wcześnie) lub może spowodować rozerwanie węży gumowych (gdy otwiera się za późno, a mamy awarię n.p. termostatu i silnik gotuje). Zaworek ma za zadanie upuścić ciśnienie (płyn) z układu chłodzenia w przypadku jego wzrostu ponad założony poziom. Pozdrawiam
  5. Ja kupiłem niedawno Matador Nordica 195/65 R15, najnowszy profil matadora, jak się sprawuje w warunkach zimowych nie miałem okazji na razie sprawdzić. Są ciche na asfalcie.
  6. He a w mojej był taki sam problem. ale mam znajomego mechanika który zna tą przypadłośc tych silniczków i wie jak to rozwiazać. Nie mógł wyciagnąc rurki to rozwiercił ośkę. Do środka założył jakiś wąż paliwowy (wymiar taki że tolerancję ma większą jak poprzednia rurka) i całość wypełnił smarem. Wąz trochę poddaje się ruchom ośki i widać przy spryskiwaniu że spryskiwach trochę chodzi z tym wężem, jakieś 5-10 stopni. Kosztowało mnie to 50 zł.
  7. mam luz na górnym zawiasie, dokręcenie tej śrubki nic nie dało. Mam nadzieję, że to sworzeń się wyrobił, a nie zawias. W sumie sworzeń powinień być z słabszego materiału. Trzeba gdzieś taki załatwić i wymienić.
  8. :smile: Odswierzę temat, bo mam taki sam problem. Drzwi kierowcy, są opadnięte i nie jest to chyba spowodowane dzwonem (nic mi o takim nie wiadomo ), a luzem na sworzniach. wszyskie pozostałe są OK, brak luzu, nie szumią. Te są opadnięte, jak podnoszę to czuć duży luz na sworzniach. Podobno w Audi wycieranie się sworzni to norma. Gdzie takie sworznie można kupić? Zna ktoś może zakład na Ślasku gdzie mi to zrobią? Podejrzewam, że jest z tym koło godziny roboty, a zdecydowanie poprawiło by mi to humor. Pozdrawiam.
  9. http://www.motoallegro.pl/item140914971_felgi_stalowe_audi_a4_a6_15_idealne_6_5jx15.html Tak jak w temacie mam pytanie czy te felgi mi spasują,. Czytałem o oznaczeniach felgi i nie mogę się w tym połapać. Zima się zbliża, a ja kupiłem autko na letnich 16". Czas skompletować zimówki. Z góry dzięki za pomoc :smile:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...