Skocz do zawartości

FMX

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FMX

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia FMX

0

Reputacja

  1. Witam , jestem właścicielem auta od 10 lat , przyszedł czas na wymianę wałków pompy oleju , kupiłem na allegro walki mój mechanik je wymienił , niestety po wymianie wałków silnik zaczął pracować głośniej i jak by tak metaliczne , mój mechanik mówił że robił to nie raz , nie wiem czy odkręcał koła zębate czy je dobrze ustawił bo się nie znam , wiem tylko jak silnik pracował przed a jak po , jest to tylko dźwięk bo nie ma różnicy w mocy ani przyspieszaniu czy innych sprawach , zrobiłem już 6 tys km a silnik dalej głośno pracuje , nie słychać tego przy przyspieszaniu tylko na jałowym biegu . Ktoś może na jakieś sugestie , pomysły ? Będę wdzięczny za wszystko . Pozdrawiam Kuba
  2. Witam ! zabieram sie za kupno tarcz i klockow do mojej A4 B7 2.0 TDI quattro 170km , i nie jestem pewien czy wybor firmy Zimmermann + klocki ferodo jest ok , z wlepki wywnioskowalem ze tarcze jakie mialem montowane seryjnie to 1KP + 1LT https://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamulcowa-zimmermann-100124420,0-86-100124420-1000633.html#100032 - tył https://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamulcowa-zimmermann-100124220,0-86-100124220-464865.html#100032 - przod po oznaczeniach i rozmiarach wywnioskowalem ktore to przod a ktore tyl , tylko reki sobie nie dam uciac ze tak jest bo jestem laikiem dlatego chcial bym prosic was o pomoc , czy te tarcze do ktorych podalem linki beda odpowiednie ? i jakie klocki firmy Ferodo do tego musze kupic ? a jesli popelnilem jakis blad prosil bym o podeslanie linkow z czesciami zebym mogl zrobic kompletna wymiane tarcz z klockami (przod + tyl ) znalazlem tez taki zestaw https://allegro.pl/zimmermann-tarcze-klocki-p-t-audi-a4-b6-b7-312mm-i7471712297.html pozdrawiam Serdecznie Kuba !
  3. u mnie wymienial mechanik , 10 minut , 50 zl za wymiane , pierwsze zanim stwierdzil ze to przepustnica to ja pzretestowal , i jak bylo wiadomo to wymienilem . pare minut roboty mu to zajelo
  4. Mam ale w domu , mieszkam za granica będę za 2 tyg , koszt to chyba 650 ta tańsza
  5. bledow nie sprawdzalem , ale wymienilem przepustnice bo okazalo sie ze padnieta , swiece zarowe zniknely i przestalo mi szaprac autem przy gaszeniue , i podczas jazdy
  6. Witam , czasem podczas jazdy czuję lekkie szarpanie albo minimalny spadek mocy ciężko określić i wtedy zapala mi się kontrolka świec żarowych , czasem zniknie po zgaszeniu samochody i znów się zapala jak mi lekko szarpnie autem podczas jazdy , dzieje się to przy łagodnej jeździe , 2 tys obrotów mniej więcej , zawsze są 2 błędy próbowałem kasować ale wracają , ktoś ma jakieś pomysły ? 2 Faults Found: 005214 - Mass Air Flow during Regeneration too Low P145E - 003 - - Intermittent 012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) P3102 - 006 -No Signal -
  7. a ktos ogarniety kto mogl bym sprawdzic ocb i ewentualnie to naprawic w rejonie krakowa ?:) i co to ta cewka gaszaca ? bo wpisuje w google i ciezko o mi sie dowiedziec co kolwiek ;/
  8. witam , mam sporadyczny ale bardzo irytujacy problem z odpalaniem swojej A4 , przebieg 260000km auto ma wymienione wtryski na nowe przy 180000 wymieniane w audi nowy egr wymieniany w audi turbo z gruszka po regeneracjii od czasu do czasu ale w najmniej odpowiednich momentach auto nie chce odpalic , rozrusznik kreci pompa paliwa chodzi , a jak odpali to chodzi elegancko nie trzesie , nie brakuje mocy , igla . i kilka dni spokoju . jade gdzie zatrzymuje sie na parkingu auto znow nie pali , po przekreceniu zaplonu wskazowki sie podnosza , czasami wyswietli mi sie kontrolka dpf ale w komputerze pokazuje ze jest w dobrym stanie nie zapchany , nie raz jak nie chce zapalic mrugaja swiece zarowe ale nie zawsze , tez kilka razy sie zdazylo ze jak nie chcial zapalic to swiecil sie napis safe , wyczytalem ze to imo , zmienilem baterie w kluczykach , jeszcze dodam ze moze rok 2 lata temu wysypal sie imo , znajomy mechanik pojechal do audi tam mu powiedziano ze sterownik jest inny niz wyszedl z fabryki i ze oni juz nie bawia sie w kodowanie tylko jedynie moga wymienic na nowy . no i osoba ktora probowala to naprawic nie mogla sobie poradzic ze sychnronizacja sterownika z imo , nie mogl wgrac kodow , wiec skopiowal te kody od innego brd no i chodzilo elegancko . mieszkam za granica a auto uzytkuje zona w polsce i czesciej sie jej to przytrafia niz mi , tez nie jestem mechanikiem i nie znam fachowego nazewnictwa tak ze przepraszam za swoj opis calej sytuacjii , opisalem jak potrafie , pech chcial ze akcja z imo 2 lata temu przytrafila sie jak bylem w nor a auto w PL , tak ze wiem tyle co mi powiedziano , na ta chwile nie mam jak sprawdzic auta , za 2 tyg bede w polsce , ostatnio jak bylem w polsce i mi sie to przytrafilo to jedyny blad jaki sie zapisal to ze imo nie mogl wykryc kluczyka , bede wdzieczny za jakie kolwiek porady !! pozdrawiam KUBA !
  9. FMX

    Dobrzy chiptunerzy

    Witam ! A4 BRD 2.0 170 hp - nie wazne gdzie byle z "jajem" i fachowo ! prosil bym o kontakt osoba obcykana z tym silnikiem pozdrawiam!
  10. spalanie jeszcze nie tragiczne w trasie mialem 6.8 na odcinku 2.5 tys km , a po miejscu to z moja noga czasem w 10l sie nie zmiesci ale napewno spokojnie mozna zejsc ---------- Post dopisany at 12:54 ---------- Poprzedni post napisany at 12:52 ---------- a w ogole to ktos sie orientuje jak z ta zmiana stolkow? bo jak zmieniac to pewnie trzeba by bylo wywalic wszystko zeby wsadzic stolki s-line , bo one sa czarne i nie pasowaly by do jasnej tapicerki ;/ ---------- Post dopisany at 12:54 ---------- Poprzedni post napisany at 12:54 ---------- a w ogole to ktos sie orientuje jak z ta zmiana stolkow? bo jak zmieniac to pewnie trzeba by bylo wywalic wszystko zeby wsadzic stolki s-line , bo one sa czarne i nie pasowaly by do jasnej tapicerki ;/
  11. a nie wiem musze sprawdzic nawet nie zwrocilem uwagi na to , az poszedlem sprawdzic i sa podswietlone na czerwono nie wiem dlaczego akurat na zdjeciu nie widac
  12. a dlugo taki zabieg trwa ? bo pewnie do warszawy pasowalo by jechac z tym zrobic bo czytalem cos to tam dobrze robia tlyko nie pamietam nazwy Firmy zajmujacej sie tym ,
  13. Juz za pozno zaciski juz pomalowane na czerwono jak dla mnie nie wyglada tak zle chyba ze az tak mam zly gust ;p bedzie chwila to wrzuce fotki , a co do wtryskow to mam noweczki bo padl mi jeden zaraz po zakupie auta i wymienilem wszystkie 4 na nowe wiec moze przy urlopie pomysle nad tym programem . Tylko nie wplywa to negatywnie na auto ? nie zuzywa sie szybciej? . A co do xenonow to : mam noweczki 2 lampy od miesiaca ;p , pewnego dnia zajechalem za kraweznik i cofajac wyrwalem zderzak i pourywalo zaczaski i w lampie tez a ze mam AC to PZU przyznalo mi 2 nowe lampy i zderzak myslalem nad xenonami ale juz nie chcialem kombinowac
  14. Witam Serdecznie ! :> tak ogladam Te Wszystkie Piekne A4 i postanowilem Sam sie pochwalic To Jest Moj Pierwszy Samochod i Jest To A4 quattro 170 ps S-line z Roku 2006 Model 2007 . Autko Przywiezione z Wloch i sprawdzone Nie Bite i Nie Cofane Aktulny Przebieg To 176 Tys . Ksiazka Servisowa Prowadzona do konca .Samochod Zakupiony w Grudniu 2010 r z Przebiegiem 154 Wyposazenie <moze to nie beda Profesionalne nazwy ale jak bede umial to nazwe> -quattro -Silnik 2.0 BRD 170 PS - Pakiet S-line zewnetrzny -Nawigacja RNS-E z Bluetooth -Elektrycznie Skladane Lusterka -Tempomat -Wielofunkcyjna Kierownica -Klimatyzacja 2_strefowak -zmieniarka w schowku -Jasna Tapicerka z Srebnym Aluminiowym Wykonczeniem - Chrom -relingi srebne czy tam chromowe -Felgi 17 235x45 Lato -Felgi 17 234x45 Zima i pewnie jeszcze duzo innych rzeczy ktorych nie potrafie nazwac Plany: -czerwone Zaciski Do Tarcz - done -przyciemniane szyby - done -koncowki wydechu - done -moze polakomie sie na jakis program <moze> I narazie konczy sie na tym bo juz zainwestowalem troche kasy w: -komplet nowych wtryskiwaczy -rozrzad -poduszki pod silnikiem -Tarcze + Klocki i postanowilem na chwile przystopowac <obecnie nie posiadam zdjec z Koncowkami wydechu i pomalowanymi zaciskami ale jak bede mial mozliwosc to wgram> A oto Moje A4 : http://s18.postimage.org/qlisc2s9h/29359762.jpg Mialem Troche Czasu Wiec zrobilem zdjecia Koncowek i Czerwonych zaciskow No I Po Dlugim Namysle Wyladowalem W Warszawie , w firmie MR-Motors z seryjnego 170hp udalo sie wyrzezac 207hp troche brakuje 2 pierwszych biegow ale od 3 widac wielka roznice Troche Juz Przeszedłem z Tym Autem ale po tym wszystkkim mam nadzieje ze juz bedzie wszystko ok , pozdrawiam Serdecznie FMX
×
×
  • Dodaj nową pozycję...