-
Postów
59 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Adikoss

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Nysa
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki za odpowiedź dokładny błąd jaki mam to 537 regulacja lambda wartość dolna, dodatkowo zauważyłem że szarpanie występuje tylko do 2 tys obrotów powyżej ustaje jak piłuje auto to da się jeździć. Nie mam gazu. Zauważyłem dodatkowo że wydech jest cały okopcony a znajomy jadąc za mną stwierdził że przy ostrej jeździe auto mi kopci.
-
Adikoss obserwuje zawartość 1.6 AHL dławi się, dusi, szarpie, błąd Lambdy 537, brak mocy
-
Witam, koledzy tak jak w temacie mam problem z silnikiem 1.6 AHL od jakiegoś czasu walcze z szarpaniem/duszeniem się silnika podczaj jazdy gdy dodaję gazu silnik zachowuje się jak by coś mu powietrze odcielo brakuje mu mocy i szarpie jedyny błąd jaki pokazuje to 537 Lambdy. Już raz wymianialem sondę lecz na zamiennik NTY który jest aktualnie w samochodzie i tu pytanie czy takie objawy może powodować Sonda Lambda? Czy szukać gdzieś dalej przyczyny.
-
Mam identycznie udało Ci się ustalić przyczynę?
-
Ehh z tym imo i kodowaniem to raczej sam nie dam rady kabel mam ale zwykły + polski vag od czasu do czasu błędy sprawdzę ? prawdopodobnie pada silniczek więc od tego zacznę ?
-
Dzięki za odpowiedzi a dużo roboty z taką wymianą licznika?
-
Chyba nie ma potrzeby tego odpowietrzać, z tego co pamietam jak kiedys się pytałem o coś takiego po mechanikach to mówili że nie ma potrzeby bo układ sam sie odpowietrza...
-
Witam, czy ktoś z was miał kiedyś problem z zacinającą się wskazówką prędkości u mnie wystepuje od roku jakoś a samochód mam 7lat... zdarza się że wskazówka prędkości zacina się przykładowo po zgaszeniu samochodu spada na 10km/h i tak zostaje podczas jazdy ledwo sie podnosi i pokazuje 40km/h gdy jade 80km/h raz zadziała dobrze a raz tak że skacze, zatrzyma sie i w ciagu sekundy wskoczy na prawidową prędkość. A4 B5 1998r. 1 Lift licznik z zegarkiem Analogowym.
-
Ma wlasnie podobny problem do wymiany raczej pompka zestaw naprawczy 120zl z allegro z tego co sprawdzalem niedawno
-
Witam Proszę o ocenę tych propozycji ktore dostalem od gazownika: brc sequent 24 (reduktor BRC, wtryskiwacze BRC) - 2700 zl-stag Q-BOX plus (reduktor AC150, wtryskiwacze BARACUDA) - 2600 zl-kme nevo (reduktor KME TUR, wtryskiwacze OMVL) - 2300 zl -stag go fast (reduktor AC150, wtryskiwacze ACW01) - 2200 zl. -Agis (reduktor ZAVOLI, wtryskiwacze VALTEK) - 1900zł zastanawiam sie nad montażem tych w przedziale 2200-2300 ktora bedzie lepsza? mozliwe ze cena bedzie juz troche inna bo takie dostalem na początku 2016r.
-
Walczyłem dlugo z takimi wlasnie objawami jak u ciebie kombinowalem kable, sondy i przepływka a koniec końców okazalo sie ze dolot byl nieszczelny, nawet przepustnica wymienilem. Sonda nie da ci takich objawów nawet jak sa jakies bledy tez je mialem, sprawdz najpierw szczelnosc potem przepustnice i jeśli to nic nie pomoze to dopiero resztę.
-
Nie no nie zauważyłem żeby hamowanie zatrzymanie miało na to jakiś szczególny wpływ, błedów przepustnicy nie mam ale coraz bardziej jestem nastawiony na to że to w niej problem tylko dlaczego tak jak pisałem po spaleniu sie bezpiecznika od nawiewu obroty sie utrzymywały...
-
Szukam pomocy z opanowaniem obrotów w moim Audi a4 1.6 98r. od jakiegoś roku walczę z falującymi obrotami raz jest lepiej a raz gorzej. Wymieniłem już Kable, świece, przepływomierz, filtry, czyściłem przepustnicę i dalej lipa... Obroty po rozgrzaniu silnika potrafią skakać od 200/300 do 900 dzieje się tak najczęściej po zatrzymaniu na światłach dojechaniu do zakrętu i wciśnięciu sprzęgła ogólnie wydaje się też jak by samochód nierównomiernie przyśpieszał czasami strasznie potrafi być zmulony. Ostatnio miałem dziwną sytuację ponieważ padł mi nawiew - przepalony bezpiecznik i w tym momencie moża powiedziec że przestały falować obroty do momentu wymiany bezpiecznika na nowy. Nie wiem co mam o tym myśleć czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? dodam że z włączoną klimatyzacją i podczas cofania słychać trzaski w głośnikach.... nie mam pojęcia o co tu może chodzić.
-
Remontuj to co masz też ostatnio miałem taki dylemat, no i najlepiej będzie popytać w kilku warsztatach żeby sobie kosztów niepotrzebnych nie zrobić.
-
Panowie a jaki powinien być średni koszt robocizny przy takiej Operacji nie licząc części poprostu sama robota mechanika?