Skocz do zawartości

Adikoss

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Adikoss

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Nysa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za odpowiedź dokładny błąd jaki mam to 537 regulacja lambda wartość dolna, dodatkowo zauważyłem że szarpanie występuje tylko do 2 tys obrotów powyżej ustaje jak piłuje auto to da się jeździć. Nie mam gazu. Zauważyłem dodatkowo że wydech jest cały okopcony a znajomy jadąc za mną stwierdził że przy ostrej jeździe auto mi kopci.
  2. Witam, koledzy tak jak w temacie mam problem z silnikiem 1.6 AHL od jakiegoś czasu walcze z szarpaniem/duszeniem się silnika podczaj jazdy gdy dodaję gazu silnik zachowuje się jak by coś mu powietrze odcielo brakuje mu mocy i szarpie jedyny błąd jaki pokazuje to 537 Lambdy. Już raz wymianialem sondę lecz na zamiennik NTY który jest aktualnie w samochodzie i tu pytanie czy takie objawy może powodować Sonda Lambda? Czy szukać gdzieś dalej przyczyny.
  3. Mam identycznie udało Ci się ustalić przyczynę?
  4. Ehh z tym imo i kodowaniem to raczej sam nie dam rady kabel mam ale zwykły + polski vag od czasu do czasu błędy sprawdzę ? prawdopodobnie pada silniczek więc od tego zacznę ?
  5. Dzięki za odpowiedzi a dużo roboty z taką wymianą licznika?
  6. Chyba nie ma potrzeby tego odpowietrzać, z tego co pamietam jak kiedys się pytałem o coś takiego po mechanikach to mówili że nie ma potrzeby bo układ sam sie odpowietrza...
  7. Witam, czy ktoś z was miał kiedyś problem z zacinającą się wskazówką prędkości u mnie wystepuje od roku jakoś a samochód mam 7lat... zdarza się że wskazówka prędkości zacina się przykładowo po zgaszeniu samochodu spada na 10km/h i tak zostaje podczas jazdy ledwo sie podnosi i pokazuje 40km/h gdy jade 80km/h raz zadziała dobrze a raz tak że skacze, zatrzyma sie i w ciagu sekundy wskoczy na prawidową prędkość. A4 B5 1998r. 1 Lift licznik z zegarkiem Analogowym.
  8. Adikoss

    Problem z centralnym

    Ma wlasnie podobny problem do wymiany raczej pompka zestaw naprawczy 120zl z allegro z tego co sprawdzalem niedawno
  9. Adikoss

    Dziwna paca silnika AHL

    Hydraulika
  10. Witam Proszę o ocenę tych propozycji ktore dostalem od gazownika: brc sequent 24 (reduktor BRC, wtryskiwacze BRC) - 2700 zl-stag Q-BOX plus (reduktor AC150, wtryskiwacze BARACUDA) - 2600 zl-kme nevo (reduktor KME TUR, wtryskiwacze OMVL) - 2300 zl -stag go fast (reduktor AC150, wtryskiwacze ACW01) - 2200 zl. -Agis (reduktor ZAVOLI, wtryskiwacze VALTEK) - 1900zł zastanawiam sie nad montażem tych w przedziale 2200-2300 ktora bedzie lepsza? mozliwe ze cena bedzie juz troche inna bo takie dostalem na początku 2016r.
  11. Walczyłem dlugo z takimi wlasnie objawami jak u ciebie kombinowalem kable, sondy i przepływka a koniec końców okazalo sie ze dolot byl nieszczelny, nawet przepustnica wymienilem. Sonda nie da ci takich objawów nawet jak sa jakies bledy tez je mialem, sprawdz najpierw szczelnosc potem przepustnice i jeśli to nic nie pomoze to dopiero resztę.
  12. Nie no nie zauważyłem żeby hamowanie zatrzymanie miało na to jakiś szczególny wpływ, błedów przepustnicy nie mam ale coraz bardziej jestem nastawiony na to że to w niej problem tylko dlaczego tak jak pisałem po spaleniu sie bezpiecznika od nawiewu obroty sie utrzymywały...
  13. Szukam pomocy z opanowaniem obrotów w moim Audi a4 1.6 98r. od jakiegoś roku walczę z falującymi obrotami raz jest lepiej a raz gorzej. Wymieniłem już Kable, świece, przepływomierz, filtry, czyściłem przepustnicę i dalej lipa... Obroty po rozgrzaniu silnika potrafią skakać od 200/300 do 900 dzieje się tak najczęściej po zatrzymaniu na światłach dojechaniu do zakrętu i wciśnięciu sprzęgła ogólnie wydaje się też jak by samochód nierównomiernie przyśpieszał czasami strasznie potrafi być zmulony. Ostatnio miałem dziwną sytuację ponieważ padł mi nawiew - przepalony bezpiecznik i w tym momencie moża powiedziec że przestały falować obroty do momentu wymiany bezpiecznika na nowy. Nie wiem co mam o tym myśleć czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? dodam że z włączoną klimatyzacją i podczas cofania słychać trzaski w głośnikach.... nie mam pojęcia o co tu może chodzić.
  14. Remontuj to co masz też ostatnio miałem taki dylemat, no i najlepiej będzie popytać w kilku warsztatach żeby sobie kosztów niepotrzebnych nie zrobić.
  15. Panowie a jaki powinien być średni koszt robocizny przy takiej Operacji nie licząc części poprostu sama robota mechanika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...