Skocz do zawartości

AndreCh

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AndreCh

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AndreCh

0

Reputacja

  1. Kolego to moze byc wiele rzeczy . Ja mam AVF i wymienilem juz sporo rzeczy i to na oryginaly i dalej walcze . Ale z doswiadczenia na wlasnej skorze wiem ze zanim nie bedziesz pewien co to jest na 101% to lepiej nic nie wymieniaj i tak jezdzij bo tak jak ja dostaniesz swira . Ja wymienilem dwumas ze sprzeglem egr n18 puche filtra powietrza poduchy silnika i skrzyni laczke elastyczna na tlumiku zawieszenie tlumikow szklanki walek rozrzadu z panewkami odme intercooler i sam juz nawet nie pamietam Wiec jak widzisz to nie jest takie chop z tym basowaniem i buczeniem wiec sie dobrze zastanow To moze byc tez glowica przedmuch Turbo jakas obracajaca sie masa Doslownie wiele rzeczy wiec znajdz dobrego mechanika i zaczynaj diagnoze od logow rozrzadu przez wszystkie pomiary itd itd ... Dobrze Ci radze kolego wiem bo sam ztym walcze i wpakowalem juz fortune bez rezultatu a auto jak basowalo tak i basuje ... Wszystkie logi w moim przypadku OK Brak bledow i auto dobrze chodzi .
  2. no tak jakby na sucho ale juz nie mialem sily dzisiaj kontynuowac podobnie bylo jak kiedys zle zrobilem synchronizacje walu z walkiem rozrzadu ale wtedy wywalilo blad o synchro a teraz nie kopcenia nie zauwazylem ale bylem sam i niewiem w kazdym razie nawet zadnych spalin nie czulem Czy mozliwym jest ze jesli nie wyregulowalem pompek po zalozeniu nowego walka i panewek to tak moze byc ??????
  3. silnik mial 225000 tkm a walek to calkowicie niepotrzebnie wymienialem bo po porownaniu starego z nowym zero roznicy . auto mi buczy w dolot i szukam ale to opowiem innym razem . Jak odpowietrzyc pompe podwojna ??? W elsa pisze ze powinno samo sie odpowietrzyc ale przy wymianie walka pokrecilem wypustem pompy i w sumie nie wiem czy dobrze zlozylem ale walka to inaczej nie dalo sie wsadzic tyle tylko ze moglem obrucic wypust do walka w pompie o 180° ale czy to moze byc to ?
  4. Witajcie . Chodzi o audi a6 c5 Wymienilem walek i szklanki zlozylem to w calosc nie przeprowadzajac regulacji pompek i nie zakladajac kola pasoego rowniez bez plynu chlodniczego i auto nie chce zapalic . Ustawienie rozrzadu jest niby ok i wszystkie znaki sie pokrywaja krecac walem korbowym nie blokuje silnika wiec o co chodzi ? Czy az tak by sie zapowietrzyl ? Pompke w zbiorniku sprawdzilem i podaje paliwo do filtra . Czyzbym musial go zalac plynem i podlaczys wszystkie czujniki ? Prosze was o szybka pomoc ... Gdyz walcze juz 5h . Dziekuje z gory . dodam ze na vagu nie ma bledow oprucz czujnikow g71 g 72 otwarty albo cos tam .
  5. "ale z olejem co 30 tys to przesada " Kolego pewnie przesada ale jak kupujesz nowy samochod to teraz prawie kazdy ma przeglady i wymiane oleju co 30000tkm a moj Ducato to co 45000tkm chociaz wymieniam czesciej . Nowe full syntetyki long life niby wytrzymuja nawet 50000 i mowil mi to inzynier z AUDI . Bez znaczenia prosilem o pomoc a nie jakies dolowanie ...
  6. To akurat jest do zaakceptowania tylko niby dlaczego ? Wyjasnisz Cordii ? A co z tymi czesciami ???
  7. Dzieki za podpowiedz . Jeszcze tylko trzy pytanka , czy warto kupic walek i szklanki oryginalne w ASO za kosmiczna cene czy tez zamienniki febi czy jakiejs innej marki ktora da rade ? Czy czesci ori sa wytrwalsze czy to tylko mit ? I u kogo na forum mozna kupic owe czesci ? Auto chce zatrzymac jeszcze pare latek i sredni przebieg roczny to okolo 30000tkm .
  8. Witajcie . Koledzy moje auto od dluzszego czasu mocno buczy w dolocie i bardzo to mi przeszkadza w zwiazku z tym szykuje sie na wymiane walka rozrzadu panewek i popychaczy a ze chce go wymienic to i kilka pytan mam wiec bede wdzieczny jak ktos kto ma doswiadczenie z tymi silnikami mi podpowie . Auto ma 225000tkm i do 220000 olej byl zmieniany co 30000tkm ( wiem wiem moja wina )a auto posiadam od przebiegu 150000tkm i przebieg wydaje sie byc prawdziwy gdyz jak kupowalem to auto nie mialo jeszcze 4 lat a juz nalatane ponad 150000 tkm i ASO potwierdzalo . 1 .czy trzeba kupowac nowy pasek ( obecny ma jakies 30000 tkm ) ? 2. czy trzeba demontowac i ustawiac ponownie pompki ? 3. czy trzeba demontowac miske i czyscic szlam ? 4. czy obejdzie sie bez sciagania przodu ? 5. czy ktos moze podeslac jakies rysunki z elsy z momentami dokrecanie itp ? Prace bedzie wykonywal moj kolega mechanik . Posiada tylko podstawowe wiadomosci na temat tdi i nie jest skomputeryzowany , dlatego tez przydaloby sie troche wiecej informacji na ktore bardzo licze .
  9. Kolego ja to przerabialem u siebie w A6 AVF ale po obrazku z etki widze ze wszystko jest tak samo . na poczatku pobowalem wymienic te gumy bez rozbierania i najpierw walnal dolny bolec zawieszenia a po chwili konkretnego nerwu i szrpniecia pieprznal i jeden z gornych i tak oto przy wymianie gum musialem tez wymienic IC na nowy Ja musialem zdemontowac Kolo Nadkole gorna zabudowe silnika dolna zabudowe silnika Zdemontowac zbiorniczek cieczy do szyb zdemontowac lampe Odsunac lub zdemontowac zderzak zdemontowac gumowe rury laczace sie z IC I jeszcze odkrecic wspornik lewego blotnika i dopiero wtedy IC wylazl mi w calosci a zeby dostac sie i obejrzec wlot to w A6 wystarczylo wyjac lampe i kratke w zderzaku Jak masz jakis garaz to spoko bo ja podczas deszczu na dworze robilem i uwierz ze to byl meczacy dzien ale jak masz garaz to powinienes ogarnac sprawe dosyc szybko . Powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...