Skocz do zawartości

Damus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damus

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    okolice Wadowic

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Damus

0

Reputacja

  1. Damus

    Lampy led przod

    Witam Może ktoś wie, czy jest różnica w kolorze jeżeli na pasku led jest oznaczenie EB7K a na drugim DB-7K?
  2. Wtyczka jest 10 pin, może ktoś podrzuci jakie oznaczenia powinny mieć zwykłe lampy. Czy były rożne modele lamp dla roku 2010? Czy wszystkie mają światła dzienne?
  3. Witam Panowie potrzebuję pomocy w diagnozie i naprawie mojej lampy jej numer 8K0 941 003 P. Samochód z 2010 roku w moim posiadaniu od trzech lat. Nagle spalił się pasek led w lewej lampie. Podczas wyjęcia lampy okazało się, że ktoś dokonał już wcześniej w niej przeróbek nomen omen w prawej również:) Po zakupie samochodu zauważyłem, że lampy nie są oryginalne ponieważ zderzak nie posiada spryskiwaczy. Same naklejki na lampach wskazujące rok produkcji zgodny z pojazdem zbiły mnie z tropu, wiecie jak jest podczas zakupu... Ale do rzeczy ktoś zamiast modułów led zastosował przetwornice napięcia z 12V na 45V o nazwie DCU1 JS Elektronik i pozostawił w układzie wewnątrz lampy żarówki postojowe oraz wstawił rezystor (pewnie aby kompa oszukać). Ledy działały 3 lata aż do teraz, żadnych błędów podczas włączania kierunków przygasały prawidłowo. Podczas wstępnej diagnozy ustaliłem, że na pasku spaliły się 3 diody i padła przetwornica. Nie czekając na nic kupiłem na allegro lampę z uszkodzoną szybą ale działającym paskiem led lampa była z 2008 roku. Przełożyłem taśmę do mojej lampy, kupiłem identyczna przetwornicę, poskładałem i wszytko ruszyło. Led miał minimalnie inną barwę ale uznałem, że da się z tym żyć. Jednak moja radość trwała tylko trzy dni i ledy znowu się spaliły. Proszę o podpowiedź co z tym dalej zrobić: 1. Czy jak kupię lampę z oryginalnym modułem led to będzie działać bez przeróbek? 2. Czy taśmy led w tych lampach pracują faktycznie na napięciu 45V? Czy napięcie podawane na lampę jest stałe 12V czy może impulsowo? 3. Czy jest możliwość powrotu do standardowych lamp i czy ma w tym przypadku jakieś znaczenie, że mam na włączniku świateł "tryb auto"? 4. Czy standardowe lampy mają wbudowaną funkcję świateł dziennych? 5. Co mogło spalić ponownie led? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  4. Damus

    Szarpie przy ruszaniu

    Witam U mnie identyczny problem się objawił jak u sławko Szarpie po przejechaniu dłuższego odcinka drogi, najczęściej zauważyłem po około 50 km. Po takim odcinku szarpie przy każdym ruszaniu, najbardziej w korku tylko na jedynce (jak by faktycznie ruszała nauka jazdy). Po ostygnięciu, nic się nie dzieje przez kolejny odcinek drogi. Jeżdżąc odcinki 15 km do pracy nic się nie dzieje. Również brak objawów telepotania budą przy gaszeniu i na wolnych. Samochód ma zrobione 227 kkm silnik CAGB. Gdzieś na forum wyczytałem, że ktoś miał podobny problem wymienił cały komplet sprzęgło+dwu-mas i problem pozostał. Zastanawiam się czy to czasami nie jest wina łożyska dociskowego ... Dzwoniłem do ASO stwierdzili, że mogą to sprawdzić ale jak komplet do wymiany to około 8000 zł więc podziękowałem.
  5. Witam Co sądzicie o oponach Kleber Krisalp HP2 w rozmiarze 225/55R16 można je nabyć w rozsądnych pieniądzach, podobno to najlepsza opona z klasy średniej. Usłyszałem od sprzedawcy że bardzo dobrze sobie radzi na błocie poślizgowym i zmrożonym śniegu? Pytanie czy warto kupować np. opony z najwyższej pułki np. Continental jeżeli w zimie nie śmigam po autostradach i nie użytkuje samochodu zarobkowo. A różnica cenowa około 150 zł na sztuce między Kleberem a Conti.
  6. Rozwiń jaki kabel. Mam VAG-K+CAN i zwykłego VAG-a. To wystarczy? Czy trzeba mnieć coś w stylu VCDS?
  7. Witam Mam pytanie może któryś z forumowiczów miał podobny problem B7 2006 2.0 TDI. Mechanik odłączył zmieniarkę od radia podczas naprawy układu grzewczego. Aktualnie radio RNS-E informuje o braku płyt w CD a na zmieniarce po naciśnięciu przycisku LOAD migają diody przemiennie (2,4,6) oraz (1,3,5). Nie ma możliwości wyjęcia płyt. Co zrobić aby zmieniarka zaczęła komunikować się z radiem. Z góry dziękuję za pomoc.
  8. To się z kolegą w 100% zgadzam, w zeszłym roku przyoszczędziłem bo kupowałem i felgi i opony więc wziołem stare. Po zimie 3 opony do wyrzucenia na każdej wyszła jakaś bulwa. W tym roku kupuje albo nówki albo jak już to 2 letnie opony. Drąże temat bo przez całe lato jeździłem na 18 i to naprawdę jest męczarnia po polskich drogach.
  9. Podsumowując: 205/55R16 mają średnicę 631,9 mm 205/60R16 652,4 mm 215/55R16 642,9 mm 195/60R16 640,4 mm Wygląda na to że 205/60R16 będą miały najlepszy komfort, pytanie czy faktycznie nie będą za wysokie.
  10. Witam czy ktoś jeździ na takim rozmiarze jak w temacie. Wiem, że standard to 205/55R16 zastanawia mnie czy na 60 będzie większy komfort jazdy. Może ktoś to testował. Pozdrawiam
  11. Z tabliczki wynika, że oryginał był 1BA przód(OJJ)tył(OYJ), z oznaczeń kolorowych wynika że przód mam zgodny (niebieski, pomarańczowy, różowy) kategorii wagowej 9, natomiast tył mam (biały, różowy,różowy, różowy) kategoria 10. Czy powinienem mieć również 9? Czy to może mieć aż taki wpływ? Na amorkach nie ma żadnych kolorów więc ciężko mi jest powiedzieć jakiej są kategorii. Myślę że jak poprzednik obniżał zawieche to amorki również zmienił. Więc teraz nie wiem, jeżeli zastosował najtwardsze amorki a ja teraz założyłem miękkie sprężyny, czy te amorki pracują prawidłowo.
  12. Witam Jeżeli można to podepnę się pod temacik, bo mam podobny problem co kolega. Mianowicie kupiłem samochód ze sportowym zawiasem, wyglądał super ale w zimie miałem problemy z jazdą po Polskich drogach. Mieszkam w terenie górzystym więc często po prostu darłem podwoziem nie wspomnę już o koleinach śnieżnych. Autko sprawowało się idealnie ale na autostradzie. Więc zamieniłem się z kolegą na sprężyny i wmontowałem do swojej 1BA. Amortyzatory zostały mi ze sportowego i auto teraz stoi bardzo wysoko aż nienaturalnie. Może ktoś z was ma doświadczenie w tym temacie i odpowie czy to jest wina ewidentnie za twardych amortyzatorów czy czegoś innego. Patrzyłem na tabelę sprężyn i amortyzatorów ale nie do końca jest to dla nie jasne jakie amorki powinny być pod 1BA. Proszę o pomoc, Pozdrawiam
  13. Witam Mam na imię Damian mieszkam w miejscowości Koziniec koło Wadowic. Aktualnie posiadam A3 1,9 110 PS, ale jestem na etapie zamiany na A4 B6 1,9 130 PS. Myślę, że nastąpi to już niebawem . Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...