Skocz do zawartości

marcinpoland

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcinpoland

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcinpoland

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Jeśli ktoś miałby podobne objawy to przyczyną mogą być poluzowane śruby koła.
  2. Witam. Problem dotyczy auta z 2010r. Od nowości ma przejechane 106000km. Pierwszy raz stukanie usłyszałem ok 1,5 roku temu. Pojawiało się nagle i po chwili znikało, nieraz po kilkuset metrach niekiedy po kilku km. Ale wczoraj jak zaczęło walić to już nie przestaje. Dźwięk jest teraz znacznie głośniejszy niż poprzednio. Zaobserwowałem że przestaje stukać w momencie przyspieszania, rozpędzę się odpuszczę gaz i znowu zaczyna, podobnie się ma jak zaczynam hamować również przestaje, puszczę hamulec zaczyna. Stukanie ustaje również przy skręcaniu w prawo lub lewo. Ostatnio przechodziłem przegląd i diagnosta nie miał żadnych zastrzeżeń poza słabszym hamulcem prawego koła ale wtedy byłem na dojazdówce i być może dlatego. Orientuje się ktoś w czym można dopatrywać się przyczyny? W załączniku przesyłam nagranie. Dzięki sound.m4a
  3. Dokładnie jest jak napisałeś, jeszcze musi być oczywiście klima na auto i pozamykane wszystkie drzwi żeby funkcja działała.
  4. To co napisałeś mam już zrobione, chodzi mi o to żeby działała funkcja start/stop (automatycznie wyłącza pojazd na biegu jałowym np postój na światłach) bez zapiętych pasów.
  5. Czy zna ktoś z kolegów procedurę kodowania aby funkcja start/stop działała przy nie zapiętych pasach.
  6. Dalej masakra z tym jest, po zimie karcherem leciałem żeby to domyć
  7. Nom gratki furki , też rozważałem ten motorek ale jednak górę wzięła ekonomia , Turdzi a ta gałeczka od zmiany biegów była w jakimś innym pakiecie niż z wielofunkcyjną kierownicą 3-ramienną, bo kiere masz taką samą jak ja a gałkę mam inną, swoją drogą wygląda za***iście i do tego jeszcze podświetlenie super,
  8. Zaciski moim zdaniem fajnie wyszły, też pomyślę nad tym u siebie bo ori i tak zasyfione cały czas i ciężko domyć, nie miałeś problemu ze zdjęciem tyłu?, podobno jak się wymienia klocki to trzeba coś w sterowniku grzebać, chyba że robiłeś wszystko bez ściągania zacisku. Co do tempomatu to ja go zamówiłem jak konfigurowałem swoją i koszt był 1240zl
  9. Patryk, a jak robiliście takie jak moja B8 2.0 tdi caga 2010r. to do ilu można powiększyć stadko i nm, chodzi mi o 2 warianty, opcja tylko program, oraz z modami - turbina caha itp ?. Będę chciał jej już zapodać wirusa bo zaczęło brakować, a było tak pięknie jak się wyjechało z autocentum, myślałem że się walnęli i mi 3.0 wrzucili w fabryce, ale przesiadka była z megane 75km więc nie ma się co dziwić, to prawda że apetyt rośnie w miarę jedzenia a wczoraj jeszcze jakaś pasek dawał radę .
  10. No rewelka, kto by pomyślał że z 3.0tdi tyle można wycisnąć, ja biorę się niedługo za moją ale to 2.0 i pewnie o 200ps można będzie tylko pomarzyć
  11. Ja u siebie mam concert i faktycznie gra jak gra, chciałem też zamówić od razu b&o do autka ale odsłuchiwałem w salonie i szczerze mówiąc nie powaliło a koszt był coś koło 4,5k wiec odpuściłem. Będę chciał teraz zmienić wszystkie głośniki seryjne z wysoko tonowymi włącznie + 2 w przednich drzwiach i wytłumić drzwi matami, jeśli chce się zastosować inne wzmacniacze niż b&o to problem jest w tym że concert nie ma wyjścia rca pod wzmaki i trzeba zastosować convertery low-high do wyprowadzenia sygnału do wzmacniaczy z wyjść głośnikowych. Plusem jest to że aku jest w bagażniku i nie trzeba ciągnąć zasilania przez całe auto, po wywaleniu zapasu można ładnie schować piece i dodatkowe aku. Także jak masz możliwość to sprawdź może wcześniej jak gra b&o w B8 i jak podpasuje to ok, ja jednak nie będę ładował tego systemu. Spawarkę już mam, orion hcca 2,5k RMS także plecy pewnie pomasuje , jeszcze przetwornik odpowiedni i można będzie wrzucać.
  12. Siemka, a u mnie na wiosnę wpadły Corniche Monza 8J/18" ET35 Pirelli P7 Cinturato 245/40
  13. Ja mam u siebie zrobione wszystko jednym rodzajem folii i mimo to jest różnica co prawda delikatna między przodem a tyłem ale jest, dlatego pewnie tak jak napisał młody można by zrobić przód 5 - 10 % mocniej i byłoby jednolicie
  14. Spoko, można było mieć za 500eu więcej 20" i na początku tak właśnie chciałem zrobić ale niestety na drogach w mojej okolicy byłaby taczka przy 255/30/20 i szybko by się po przycierały. Faktycznie dla lepszego efektu można by obniżyć, Wzór felg to kwestia gustu, kupiłem je bo ze wszystkich jakie oglądałem te mi się najbardziej podobały Tak one wyglądają w wersji 20" w B8
  15. Dzięki barthub Jak bywasz w jg to możemy się spotkać i mogę Tobie aktywować te gadżety. Byłem w aso bo tmps czasami błąd jakiś mi wywalał i na nowo mi wgrali softa i wszystkie przeróbki poleciały, dlatego zamiast płacić znowu za te bajery kupiłem vaga i teraz samemu można się pobawić[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 22:00_________________________________________________Ostatni weeken-dzik poświęciłem prawie w całości mojej niuńce Zamówiłem w zeszłym tygodniu w All4Auto trochę kosmetyków - szampon Meguiar's gold class - glinka Bilt Hamber Soft ( super sprawa, mimo mycia rękawicą z mikrofibry myślałem że już wszystko się zmyło ale po glince i tak jeszcze sporo syfu wyszło, najmniej było na dachu, ale boki, przód i tył to już sporo. - Autoglym Super Resin Polish - Autoglym Car Glass Polih ( lustro wyszło, w szybkach można się przejrzeć, ale pewnie przyciemnienie również wspomaga ten efekt) - Fluffy Dryer - Black Hole - Wosk Dodo juice purple haze - Valetpro Snow Foam Combo - Endurance Meguiar's - Felgi Surfex HD - Trim detailer Meguiar's Do tego trzeba było jeszcze kupić karchera 5.55 i pianownicę Oto efekty: Kawałek maski: Nowy grill, kratki i oklejona ramka folią oraz wklejona rejestracja, kupiłem też folię do świateł ale efekt był nieciekawy także odpuściłem A tutaj nowe kółka, opony Pirelli P7 Cinturato 245/40/18 niby bardzo dobre i faktycznie na razie próba była tylko na suchym i trzymają super, ale nowe fele miały ET35 więc pewnie to też wpłynęło na przyczepność bo większy rozstaw wyszedł teraz I tutaj efekt końcowy w całości, przyciemnione wszystkie szybki ( oprócz przodu rzecz jasna ) i chromowane końcówki wydechu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...