Skocz do zawartości

trzeci2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O trzeci2

  1. Witam Ja zamontowałem Stag 200, kosztowało 2400 i jak na razie jestem bardzo zadowolony. Spalanie od 11 do 20 trasa spokojnie 11-12 L trasa szybko 13.5L mieszany od 13-15 pałowanie po W-wie i korki 20L
  2. 2.8
  3. Witam Auto a4 ACK 2.8 193PS LPG Od jakiegoś czasu mam problem z autem. Samochód zaczeło palić jak smok, przy spokojnej jeździe wychodzi nawet 18L, skaczą mi obroty podczas przyśpieszania (do 2000 obr/m). Trzeba wykonać pełne logi aby stwierdzić co jest nie tak. Wcześniej jak mechanik podłaczał pod VAG-a to stwoerdził że przepływomierz jest do wymiany. Przed zakupem wolałbym sprawdzić to aby się nie okazało że przepływka jest OK tylko jakaś małą "pierdoła" szwankuje. Mam pośbę do kogoś kto posiada interfase do podłącznia i się na tym zna aby poświęcił kilka chwil i wykanał u mnie diagdnostykę. Mieszkam w Pilawie koło Garwolina, bardzo często bywam w Warszawie. Notebooka i soft mogę załatwić jeśli potrzeba.
  4. Koledzy jakie mieliście objawy, że zdecydowaliście się na wymianę przepustnicy?
  5. Czy zauważyłeś różnicę po wyczyszczeniu przepływki? Jakie były objawy, że zabrałe się za czyszczenie?
  6. Mam pytanie raczej skierowane do posiadaczy autek w których producent zaleca pb 98 czyli chyba wszystkie V. Czy zaobserwowaliście różnicę w spalaniu pomiędzy 95 a 98?
  7. Straszenie dużo za przeróbkę zapłaciliście. Ja w moim poprzenim aucie (mazda 626) zmieniałem z II na sekwencję KME. Łaczny koszt przeróbki wyszedł 1500 zł (z tym że zostawiłem swoje stare, nie potrzebne rzeczy od II gen) Mazdeczka dopiero po tym zabiegu zaczeła jeździć normalnie :>
  8. Witam Mam mały problem z licznikiem. Dosyć często w trakcie jazdy licznik (prędkościomierz) zaczyna skakać tzn jade powiedzmy 100km/h a licznik skacze sobie w przedziale 80-140 km/h. Już już zacznie "skakać" po paru minutach pokazuje praktycznie prędkość x2 (zamiast 90 - 180 km/h) Na klimatroniku prędkość jest pokazywana dobrze, żadnego skakania. Obrotomierz działa cały czas dobrze, licznik przebiegu samochodu i dzienny zaczynają szybciej nabijać kilomtery. Gdzie szukać przyczyny takiego zachowania? *nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem forum (ten poprawiłem) - [Musashi]
  9. Witam Mam taki problem z moim automatem. Czasami gdy chcę przełączyć na ręczną zmianę biegów (TIP) wajchję przesuwam w prawo i kompletnie nic się nie dzieje. Na wyświetlaczu nie zmienia się nic. Ruszenie wajchą do przodu czy do tyłu nic nie powoduje. Po jakimś czasie w trakcie jazdy czuję lekkie szarpnięcie i następnie już działa TIP. Co to może być?
  10. Dziś udało mi się podłączyć pod komputer, wykazało takie błędy: "Kwota kodów kłopotu: 002 Kod kłopotu001: 18265 P1857 Sygnał obciążenia błędny komunikat z jednostki sterującej silnika Kod kłopotu002: 00526 Włacznik świateł stop Nieprawidłowy sygnał " Taki błędy mi się ukazały. Błędy pokazuje także przepływimierz z tym, że jak to określił mechanik samochód widzi przepływomierz ale nie może odczytać danych odnośnie powietrza. Na innym przepływomierzu było to samo. Audi w czasie jazdy jedzie bardzo dobrze, nie ma problemów z wkręcaniem się na obroty. Problemy pojawiają się tylko na na postoju (falują trochę obroty, czasami zdarza się że samochód gaśnie i zdarza się że nie mogę odpalić - opisywałem to już we wcześniejszych postach). Aha okazało się że skrzynia ma ustawienia na 0 (zera) podobno powinno być inaczej. Jakieś sugestie odnośnie tych błędów??
  11. immobilaizer to napewno nie bo w jak odpalę i odrazu dodam gazu to wchodzi na obroty.
  12. W środę jeszcze raz podepnę pod VAG-a i zczytam kody. Problemy z przepływomierzem miałem w moim poprzednim aucie (Mazda 626) z tym że tam powodem uszkodzenia była instalacja gazowa. Po strzale samochód ledwo jeździł a audi jeździ całkiem dobrze a problem jest tylko z obrotami na biegu jałowym oraz to że czasami ciężko go odpalić. Zapala i po chwili gasnie.Tak jak pisałem w środę podpinam do VAG i zobaczymy jakie błędy są.
  13. Dzięki serdeczne za schemat. Przed zabraniem się za przepustnicę podjechałem pod VAG okazało się, że przypływomierz jest walnięty ;( Podobno zero sygnału z przepływomierza. Kostka napewno jest podłączona. Czy jest jakaś szansze że po czyszczeniu przepływomierza zacznie działać, czy tylko wymiana elementu?
  14. Koleg albo jeździsz na krótkich odcinkach albo Twoja uszczelka pod głowicą powiedziała pa pa. Maź bierze się z połączenia płynu układu chłodzenia z olejem.
  15. Witam W moim sprzęcie obroty zaczeły nieźle falować, często zdarza się że nawet gaśnie. Jutro podepnę samochód pod VAG-a ale wcześniej chciałbym wyczyścić przepustnicę tylko nie wiem jak się do niej dostać. Jeśli miałby ktoś schematy byłbym zobowiązany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...