Skocz do zawartości

Fido30

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Fido30

Osiągnięcia Fido30

0

Reputacja

  1. Sprawdzałem teraz stan oleju na zimnym silniku i poziom jest OK. A kontrolka nadal świeci. Więc mozliwa przyczyna lezy po stronie tej krańcówki (lub innego czujnika). Jutro sprawdzę to szczegółowo.[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 12:40_________________________________________________NAPRAWIONE! Wróciłem z warsztatu. Rację i dobrą wiedzę ad. tej awarii udzielił mi kolega Musashi: "oleju miales malo poniewaz prawdopodobnie mierzyles stan zaraz po wylaczeniu silnika [TAK TEZ BYLO] jezeli zapalila sie kontrolka litr raczej wystarczy [TAK ROWNIEZ] moze nei bedzie max ale 3/4 na miarce byc powinno. sprawdz poziom rano, przed uruchomieniem. kontrolka nie gasnie poniewaz prawdopodobnie masz uszkodzona krańcówke maski. i ECU nie widzi ze ja otworzyles." Dziękuję za 100% namiar na awarię. Pozdrawiam!
  2. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Nic jeszcze nie robiłem przy samochodzie,bo dopiero wybieram sie w poniedz.do mechanika. Odpowiem na Wasze pytania, a wiec tak, do: 1) danu44 - Poziom oleju przed jazdą był jak w książce jest napisane (ani max,ani min.)był po środku. Może w Twojej okolicy stacje CPN są ubogo wyposażone w oleje itp.Mi się udało kupić olej jaki miałem od poczatku czyli: CASTROL MAGNATEC Professional 5W-40 (w butelce 1l). 2)Musashi - Tak, mierzyłem wtedy olej jak się zatrzymałem i zgasiłem silnik. 3) ZARZYK2 "Rok czasu na oleju to do wymiany" - Po przejechaniu w ciągu 1 roku 6 tys, i po sprawdzeniu jak dzień wcześniej był olej??? A skądże ja mogłem wiedzieć że go nie będzie na drugi dzień??? jasnowidz nie jestem.Chyba że Ty sprawdzasz poziom oleju za każdym razem (co praę godzin) jak wsiadasz do samochodu. W poniedziałek wieczorem,ewentualnie we wtorek posprawdzam wszystko i napisze co i jak. Pozdrowienia dla Wszystkich!
  3. żeby przez rok nie zajrzeć pod maskę, masakra. Czytaj ze zrozumieniem.Czy ja gdzieś napisałem że przez rok nie zaglądałem???Jesli o to chodzi to sprawdzalem wczoraj i wszystkie płyny były ok. Więc dlatego pytam co się mogło stać z olejem (po tak krótkim czasie),zwłaszcza że był wymieniany rok temu. Ale za odpowiedź Ci dziękuję.
  4. Witajcie, Dzis wyjechalem z garażu i po ok 10km zaświeciła mi się na fisie żółta kontrolka od niskiego poziomu oleju. Zatrzymalem się,sprawdziłem bagnetem i rzeczywiście tylko kropla byla na bagnecie. A olej wymieniałem rok temu i przejchałem na nim zaledwie 6 tys/rok. Więc pytanie co się podziało z tym olejem??Nie ma zadnych wycieków pod spodem,pod maską raczej sucho. Kupiłem na pierwszej stacji ten sam gatunek oleju i dolałem (1 litr,bo był ostatni, ale dalej świeci-bo za mało wlane) i wróciłem do garażu. Czy ktoś wie, co może być za przyczyna? Pozdrawiam.
  5. Witajcie AUDIowicze:) Mam do Was pytanie...Od czego jest ten kabel zaczynający się od tej żółtej kostki idący pod siedzenie pasażera?Czy to jest jakiś czujnik poduszek pow.?(dobrze myślę?),bo podgrzewanych siedzeń to on nie posiada,ani czujnika zapięcia pasów (no chyba że jest on jakoś wyłączony przez poprzedniego właściciela). Pozdrawiam!
  6. Witajcie! Podłaczam się pod temat,bo taki objaw wystąpił w moje A4.Po zatankowaniu paliwa (Orlen) przejechałem kilka km i wyłączyła się turbina (brak "kopa").Zatrzymałem się zgasiłem silnik, po czym uruchomiłem i wszystko wróciło do normy.Dziś od tamtej chwili minęły 3 dni i zapaliła mi się żółta/pomarańczowa kontrolka (silnik).Widzę że czasami gaśnie ta kontrolka.Poza tym turbo już się nie wyłącza.Co to może być za przyczyna?Domyślam się że paliwo mogło być nie teges.A poza tym co?zabrudzony filtr?(miesiąc temu wymieniany),czy jakiś czujnik? Prosze o pomoc. Pozdrawiam!
  7. Po wymianie akumulatora"nic" sie nie rozkodowało.Radio ok., ESP świeciło do momentu aż przejechałem sam. ok 1km.Wystąpił natomiast problem z pilotem centr.zamka,bo przestał działać,więc zamykałem z kluczyka.Miałem zamiar pytac na forum co jest przyczyną.Wyczytałem gdzieś że należy włożyc kluczyk do stacyjki i przytrzymać przez 10sek.otwieranie/zamykanie drzwi.Jednak nie zastosowałem tej opcji bo wyczytałem również że nie należy tak robić,bo może się pogorszyć układ elek.zamiast poprawić.Więc po 3 dniach otwierania kluczykiem postanowiłem wybrac się na VAG-COM.Z przyzwyczajenia nacisnąłem otwieranie pilotem i się otworzyły.Zdziwienie było wielkie Pozdrawiam!
  8. A to Ci dopiero... :> Nawet najstarszym indianom nie śniło się że może być taka opcja przy aku.Aż z ciekawości muszę jutro oglądnąć,czy aby ten nowy nie miał takiej opcji. To jestem jeszcze ciekaw czy może być dalej używany ten aku w innym samochodzie bez tej wtyczki? Pozdrawiam. Szacun
  9. Być może "mcm",bo przy wyjmowaniu starego musiała się odpiąć,bo też mi psyykło jakby powietrze,więc pomyślałem wtedy że jakąś rurkę musiałem poruszyć.Ale widocznie to jest to o czym piszesz.Teraz mam aku Bosch,wiec nie ma tutaj tego podłączenia.Ale wczesniej MOLLa tez nie miałem,tylko BUDGET(tez made in Germany). W każdym razie dziękuję za pomoc Koledzy!
  10. Witajcie. Wymieniałem wczoraj akumulator.I po jego założeniu zauważyłem z prawej strony taki kabel,nie kabel,czy to jakaś rurka...idąca w stronę rogu szyby kierowcy. Do czego ona służy?Czy ona powinna być gdzieś podpięta?Czy to może jakiś skraplacz?W środku tej czarnej kostki jest jakby biała zaślepka,albo i sitko. Poniżej foto.Proszę Was o info. Pozdrowienia!
  11. Ależ DZIĘKUJĘ Ci bardzo kolego sympatyczny za te informacje i wyrozumiałość dla początkującego. Widocznie przeoczyłem ten wątek. Pozdrawiam!
  12. B6 miało w opcji składane lusterka Moja A4 jest z końca 2003' i takiej opcji elek.składanych lusterek nie posiada. Nawet byłbym zainteresowany,ale pewnie trzeba zacząć od wymiany lusterek na elektr.prawda?
  13. Posiadam "pakiet oświetlenie" w (A4 b6 z 2003') i planuję założyć lampki w drzwi a także pod siedzenia.Jednak dziś po zdjęciu tapicerki zauważyłem że nie ma w wyposażeniu podciągniętych kabli. W związku z powyższym proszę Was o pomoc...Jaka wiązka kabli jest do tego potrzebna i gdzie się z nią wpiąć? Poniżej załączam foto Dzięki, pozdrawiam!
  14. Dziś rozbierałem tapicerkę przednich drzwi.Dla tych którzy stoją przed tą czynnością krótki opis w jaki sposób ja to zrobiłem. 1) Zdjąć listwę ozdobną np.w kolorze drewna,granatową(w zależności od koloru wyposażenia) pociągnąć ją do siebie poprzez podwarzenie. 2) Odrkęcić (bodajże 4) widoczne śrubki. 3) Odkręcić widoczną śrubę, tj.na dole drzwi. 3) Zdjąć plastikową zaślepkę po środku podłokietnika drzwi i odkęcić śrubki. 4) Po odkęceniu wszystkich śrub,łapiemy ręką za podłokietnik i podnosimy ok 20cm całość do góry, a następnie odciągamy całość do siebie podwarzając śrubokrętem od zewnętrznej strony drzwi i wówczas powinna sie odczepić tapicerka z zatrzasków (mi sie udało zdjąć w całości bez połamania zatrzasków). 5) Następnie należy odczepić linkę klamki. (Ja jej nie odczepiałem,bo sobie poradziłem bez tego). Aby zdjąć rączke podłokietnika,należy odkręcić bodajże 8 śrubek (jasnych) od wewnętrznej strony. Montaż może być w odwrotnej kolejności, a więc: zakładamy tapicerkę od góry,a następnie środkiem dociskamy aby zatrzaski wskoczyły na swoje miejsce. [br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 16:54_________________________________________________ Dodaję jeszcze foto zdjętej tapicerki drzwi
  15. Potrzebuję zatrzask tylnego siedzenia (ale nie oparcia,tylko tego dolnego siedzenia).Bo z jednej strony go nie ma i jest kołyska siedzenia. Czy on ma swój nr? Czy to jest część wymienialna?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...