Skocz do zawartości

marvass

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marvass

Osiągnięcia marvass

0

Reputacja

  1. u mnie takie syczenie pojawilo sie po wycieciu kata i słyszalne jest nawet na biegu jałowym
  2. dokładnie nie pamietam ale cos około 150zł. tam do kata jest tragiczny dostep mordowali sie ze 4 godziny
  3. dołkadnie, zaraz za torami.
  4. z katem jedz do "kliniki" i bez problemu ci wytnie, u mnie akurat wypatroszył srodek i wstawił jak było. a jeśli chodzi o silniki diesela to słyszałem że w Proboszczewicach jest dobry spec
  5. moje autko też sie wolno nagrzewa, zauważyłem jedną ciekawą rzecz,miałem ori termostat silnik mi sie wolno rozgrzewał a temp na klimatroniku zatzymywała sie przy 50 st na jakies 5 min. podczas jazdy a potem powoli dochodzi do 87-90st i tak trzyma. Wymieniłem termostat na taki tańszy (30zł. ) i jest to samo. sam juz nie wiem co mam robic.
  6. nie, po jakimś czasie idzie do temp. 87-90 st. ale powoli strasznie.zmieniłem na nowy termostat i jest to samo
  7. u mnie Panowie jest taki problem, po odpaleniu zimnego samochodu gdy wbijam kod klimatronika to zauważyłem że zawsze temp. płynu zatrzymuje sie na 50 stopni czy lato czy zima po jakimś czasie dopiero idzie do właściwej temp. zakładałem terostat kupiny w ASO i to samo, czy to może wina czujników?
  8. no mi też mówili że jak niewiadomo co to mineral. Ktoś mi już napisał że sporo mechaników zatrzymała się na poziomie Żuka, Nysy czy poliota
  9. ja ma na szafie 263 tys a jak kupowałem autko miało około 230 ty. i tez ktoś wlał 15W-40 Mobila, poczytałem ten oto wątek i po ogólnym mętliku w głowie postanowiłem zmienić na 10W-40 też mobila zakupiłem także engine cleanera. Do tej pory nie zauważyłem nic niepokojącego zamierzam nawet przejść na Liqui Moly 5W-40 DIESEL HIGH TECH.
  10. DO AFN powinieneś stosować olej ze specyfikacja 505,00 a ten takowej nie ma, jak ma być półsyntetyk to radził bym ten: DIESEL HIGH TECH 5W-40 Wysokotechnologiczny olej pół-syntetyczny Posiada doskonałe właściwości temperaturowe, co zapewnia niezawodne smarowanie i rozruch silników w niskich temperaturach, a także bezbłędną pracę w wysokich. Ma niską lotność, co zmniejsza zużycie oleju. Olej przewyższa wymogi niemieckich, jak i innych zagranicznych producentów samochodów: SAE 5W-40 API, CF ACEA B3-98 Uzyskał aprobatę firm: VW 500.00/505.00 VW 505.01 Mercedes-Benz 229.1 Ford WSS-M2C 917 A ja teraz jeżdżę na Lqui Moly TOP TEC 4100 5W-40 i jestem zadowolony Jeśli chciałbym przejść z mobila 10W-40 na DIESEL HIGH TECH 5W-40 wlać engine cleanera??? P. S. gdzie w płocku mógłbym dostac ten olej?? w intercars??
  11. według mnie jest to (też) sprawa oleju, poprostu gdy stoi na tyle długo,że silnik jest zimny np. całą noc, olej w jakimś tam stopniu opadnie i po odpaleniu przez moment jest ten metaliczny dźwięk a im niższa temp. otoczenia tym odgłos jest dłuższy.
  12. Nr 1 na tym schemacie to prawdopodobnie zawór EGR a nr 9 to N75 tylko nie wiem czy zaślepic go poprzez zdjecie wężyka prowadzącego do N75 i zatkanie obydwu otworów????
  13. dzis u kolegi podpiałem VAG'a i wyskoczył mi błąd "01265-- Zawór cewki regulatora próżniowego EGR – N18" mam pytanko w ktorym miejscu jest ten zawór i jak go zaślepić moze jakieś foto.
  14. No własnie a propos olejów "pewnych" i "podrabianych" jest cos, po czym mozna odróżnic podróbe od orginału, nie mówie tu o samym oleju bo na macanego to wlasnej kobiety mozna nie poznac :> ale chodzi mi o etykiete itp. mieszkam w okolicy Płocka i nie wiem czy sa tu jakies pewne zródła.
  15. ad1 słuszna decyzja, a do AFN powinien mieć normę 505.00, a czy tam pisze turbo czy nie to mniejsza o to ad2 chociaż mamy już XXI wiek wciąż nie brakuje wyznawców teorii z epoki poldona, nysy itp., nie ukrywam też miałem pewne obawy po przejściu u mnie na full synt,a było jak u Ciebie po ok. 1000-2000 znacznie spadło zużycie oleju, teraz już jest 30 tys. po tej operacji i nic się nie rozszczelniło a nawet przestał kapać simmering od strony skrzyni(gdzieś tak po 5-6 tys. a zużycie oleju jest ok 0.5 litra na 10 tys. (pomiędzy wymianami), mam nabite ogólnie ponad 320 tys. Co do Twojego pytania : z półsynt. Mobila najlepszy będzie syst s special v - spełnia oprócz 505.00 nawet 505.01 czyli do pompowtrysków No i moge spac spokojnie Rtocki uspokoiles mnie bardzo i chwała Ci za to!! wczoraj rozmawiałem z kolejnym mechanikiem "specjalistą" i powiedziałem ze na forum sa ludzie którzy sie na tym znają a on powiedział ,ze " ludzie z internetu muszą sie jeszcze wiele nauczyc" no i prawie ale podłoge miał brudną wiec sie powstrzymałem. Pozdrawiam i dziekuje za radę !! aha z tego co znalazlem olej przez ciebie proponowany syst s special v jest olejem syntetycznym wiec znowu engine cleaner i jazda???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...