Skocz do zawartości

marlewi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marlewi

Osiągnięcia marlewi

0

Reputacja

  1. Juz nowe swiece zalozyłem, cewki zamieniłem, przepustice tez podmnieniłem i nic to nie dało,czujnik ilosci powietrza rowniez zamieniałem . Jutro ten zawor podmienie i napisze co co dało [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 20:32_________________________________________________Witam Juz chodzi OK ale było ciezko 1.zamienilem zawor (06F129101C taki był orginalny w moim samochodzie) na zawor z audi a4 cabrio 2.0tfsi z 2007 roku ale numer jak sie okazało był inny 06F129101E nie wiedziałem ze ma to jakies znaczenie, zawory z zewnatrz takie same na odpalonym silniku moglem juz otworzyc normalnie korek wlewu oleju ale silnik nadal nie pracował poprawnie ,obroty falowały ,spalanie stukowe ,jeszcze wiecej błedów 2.demontaz przepustnicy ,kolektora dolotowego i nic, sprawdzanie cisnienia sprezania i takie tam jeszcze rzeczy i nadal nic 3.wkoncu porównałem te ktore miałem zawory regulacyjne , w srodku sa jednak inne i otworzyłem swoj i okazało sie ze gumowa membrana jest przerwana 4.pojechalem do ASO ,kupiłem orginał 139 zł pod numer VIN ,załozylem i po kłopocie moj zawor 06F129101C zamienia sie na L,F,K , z moich doswiadzczen z literka E nie pasuje
  2. Witaj nie ma problemu , powiem co sie działo u mnie jak ogarne ten temat dobrze ze stoi u mnie drugi egzemplarz z takim samym silnikiem 2.0tfsi jutro podmienie tez zawor ,
  3. Witam jestem nowy na forum,powiem szczerze ze zarejestrowalem sie bo mam taki sam problem jak kolega opisuje tylko ze u mnie pojawia sie tylko bład p2279 , obroty faluja i jeszcze nie moge otworzyc korka wlewu oleju bo jest takie podcisnienie w silniku prosze o pomoc w diagnozie spawdziłem wszystkie mozliwe nieszczelnosci ,nie ma ich
  4. Witam . na imie mam Marcin , posiadam Audi A4 B7 kombi i cabrio oba z 2.0tfsi pozdr.wszystkich uzytkowników
×
×
  • Dodaj nową pozycję...