Skocz do zawartości

create2fight

Pasjonat
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O create2fight

  1. Jest odporny, ale tez i trochę go wchłonie i może zrobić się śliski, pasek ma pracować w suszy i zawsze jeśli jakaś substancja oleista dostanie się na niego powinno się go wymienić.
  2. pozatym na innej sondzie 1.8T nie chcą chodzic niestety:( przerabiałem juz ten temat
  3. Poczytaj na forum o problemach z sondami i wszystko bedzie jasne:)
  4. I to jest właśnie problem 1.8T + LPG. Dodam ze problem praktycznie nie do przejście szczególnie pod dużym obciążeniem silnika:( wysoki bieg i pełne otwarcie przepustnicy) Próbowałem juz różnych ustawień LPG żeby wyeliminować zjawisko szarpania przy ok 3tys obr i nić. Jak nie szarpał to przechodził w tryb awaryjny i był problem:( Spróbuj podjechac do dobrego gazownika moze uda mu sie tak dograc parametry LPG zeby zminimalizować szarpanie, albo omijaj ten zakres obrotów poprostu Aha dodam jeszcze ze zanim pojedziesz do gazownika pasowały by usunąc ze sterownika silnika nastawy adaptacyjne czyli poprostu rozpiąc klemy na kilka minut z akumulatora pozdrawiam
  5. w 1.8T nie ma przewodów które mogł byś sprawdzić wzrokowo podaczas pracy silnika:)
  6. Cewki Ci padły zmień na nowe i bedzie git:) Czas i przebieg robis swoje niestety:( sam to przerabiałem na wolnych obrotach chodzi bez zarzutów a podczas obciązenia szarpie:(
  7. Witam hehe tak sie skłąda że przy sprawdaniu Twojego auta w RS Serwis byłem obecny bo właścicel to moj kumpel:) co do tych cewek to jest tak jak Ci powiedział. Vagiem tego nie sprawdzisz tylko podkładając nowe dobre i własnie tak było zrobione:) Dodam że ja u mnie miałem taki sam problem i własnie dziś wymieniłem cewki na nowe i jak ręką odjął Jesli chcesz to moge Ci sprzedać przewody wysokiego napięcia (nowe przejechałem na nich może ze 300km) bo Twoje faktycznie lipnie wyglądaly:)
  8. N75 najlepiej sprawdzić Vagiem DV można poprostu sciągając przewód z kolektora ssącego i dmuchając ustami w niego jak przepuści to jest uszkodzony. a WG można sprawdzic podająć do jego siłownika niewielkie ciśnienie tak 0,8 do 1 bara i powinien wtedy zadziałac
  9. i co ta 10 ma zrobić turbinie??
  10. no nie otrzymuje bo nie ma takiej możliwości
  11. dzieki wielkie:)
  12. a czy ma znaczenie który do WG a który muszla??
  13. Witam, mam takie pytanie odnośnie podłączenia zaworu n75 a dokładnie chodzi mi o to które króćce gdzie?? który do muszli turbiny, który do WG a który w dolot?? szukałem na forum ale nigdzie nie jest to dokładnie opisane:) dzieki za pomoc i pozdrawiam:)
  14. No zgodził bym sie ze to nie swiece ale u mnie znaczna poprawa jest po ich wymianie:) teraz jeszcze zmienie przewody i powinno byc oki.
  15. Witam ja ostatnio borykam sie z tym samym problemem:( podczas gwałtownego przyspieszania zaczyna przerywać wymienilem swiece i poprawa jest bardzo duza jeszcze wymienie przewody zapłonowe ( łączniki pomiędzy generatorem a świeca) bo obstawiam ze to ich wina Jesli by ktoś wcześniej doszedł do jakiegoś rozwiązania to nich pisze pozdrawiam:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...