Skocz do zawartości

kamakazi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamakazi

Osiągnięcia kamakazi

0

Reputacja

  1. przy tej prędkości to może być wina praktycznie wszystkiego: zużyte opony, źle wyważone koło, przygięta felga na początek spróbowałby, oponki zmienić jeśli są faktycznie bardzo stare
  2. żeby nie zakładać nowego tematu podepnę się tutaj Czy będzie pasował przewód wspomagania pompa-maglownica z angielskiej wersji Audi czy tam będzie dłuższy ??
  3. katalizator sprawdzisz w stacji kontroli pojazdów przy badaniu spalin jeśli jest zapchany powinno przy tym wyjść, przynajmniej tak mi mówił mechanik, z którym ostatnio rozmawiałem mogła ci też ceramika popękać w katalizatorze i odłamki go zapchały ale wtedy powinieneś słyszeć rzegotanie przy katku, kolega miał coś takiego w BMW
  4. mam teraz ten sam problem głupek jestem i stwierdziłem że nie kupię używanego badziewia i sobie dorobiłem w wężu faktycznie jest zaworek tylko,że w firmie Madejski z Krakowa mi powiedzieli że właściwie to sie nic nie stanie jak go nie będzie, może pobuczeć przy maksymalnym skręcie, no i mi dali prosty przewód Efekt - płyn pod wpływem ciśnienia się cofa, pompa wyje jak szalona bo nie ma odpowiedniego smarowania, no i jestem 150zł w plecy i musze szukać nowego przewodu I lepiej jest chyba wziąć używany za kasę którą zaoszczędze moge kupić mojej ślicznotce cos fajnego
  5. mam identyczny problem obroty lekko falują gdy wrzucam luz ostatnio kupiłem sobie bardzo fajną książkę "sam naprawiam samochód" AudiaA4 i znalazłem w niej że to prawdopodobnie czujnik temperatury cieczy (zaminnik kosztuje ok 30zł orginał ok100) i całkiem możliwe że to on padł, zauważyłem że jak jade wskaźnik temperatury pokazuje mi tylko temperature najniższą i w momencie jak dochodzi pod 90stopni co do słabego aku też może być winny jakiś rok temu miałem małe zwarcie na klemach i sie wyładował prawie do zera ale wrzuciłem na prostownik i chodzi Proponuję porzyczyć od kogoś aku podmienic i zobaczyć jak się będzie autko zachowywać jeśli to nie pomoże to wymienić czujnik spróbuje tak zrobić jak sie uda to dam znać
  6. faktycznie nie pomyślałem dzięki za pomoc to teraz czekam na wypłate i jade do mechanika dam znać jak będzie naprawione :>
  7. no tak też o tym myślałem a co z sondą lambda z tego co słyszałem pośrednio steruje ona zapłonem i nie mogę tak sobie jej odciąć
  8. Witam mam poważny problem z katalizatorem zerwał się w miejscu które zanznaczyłem nie stac mnie na nowy byłem u mechanika zespawał mi go ale to nic nie dało bo spaw puszcza i boje się że za niedługo znowu się zerwie. Raczej nie wymienie też na zwykłą rure bo mam lambde na ktalizatorze. Myślałem nad tym żeby usunąć stary spaw zespawać jescze raz i dodatkowo wspawać jakąś obejmę która wzmocniłaby miejsce spawu. Oczywiście sam tego nie dam rady zrobić może znacie jakieś miejsce w Krakowie gdzie zrobiliby to porządnie i za rozsądne pieniądze, albo może wiecie gdzie tanio kupić używany ktalizator? chyba że macie jakieś inne propozycje
  9. Cześć mam na imię Krzysiek i jestem z Krakowa Od niedawna śmigam Audi A4 Avant z 1996r silniczek 1,8T fajna maszyna nie byłoby mnie stać na nią gdyby nie to że dostałem ją w spadku po ojcu. Zarejestrowałem się na forum bo mam ostatnio poważny problem i nie za bardzo wiem co robic ale to już w odpowiednim dziale Pozdrawiam wszystkich maniaków Audi :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...