Skocz do zawartości

deltas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O deltas

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia deltas

1

Reputacja

  1. Dokładnie. Ludzie dzielą się na tych, co robią kopie zapasowe i na tych, którzy dopiero zaczną
  2. Okazało się, że ori wsad miałem - został zrobiony przez VagDashCan i był sobie w folderze programu pod nazwą rescue. Wgrywanie musiało zostać zrobione przez clip, ale poszło bezbłędnie. Wielkie dzięki dla Kolegi Galetto - bez niego padłbym na konkretne koszty. Jeśli zaś ktoś będzie potrzebował taki wsad o takim numerze (odpukać) to chętnie udostępnię.
  3. Witam Kodowałem drugi kluczyk (miałem tylko jeden działający) do immo poprzez odczyt PIN VagDash, potem dopisanie klucza VCDS. Drugi zaczął działać, ale pierwszy przestał. Więc powtórzyłem procedurę dopisywania, zegary mignęły i...wywaliło mi cały wsad <panic> Nie odpala, na zegarach def error, odczyt vcds'em - czysto, brak wsadu/kodowania. Czy ktoś mógłby podesłać wsad RESCUE, albo VIRGIN do 8E0920931L RB8 z WFS 3, może uda mi się Dashem albo carprogiem ? Ewentualnie/najlepiej jakiś namiar na dobrego magika w Wawie, co by to ogarnął w miarę przyzwoitych pieniążkach? Wiem, że interfejsy AVDI, Dejavu potrafią to ogarnąć ponoć. Z góry dzięki.
  4. deltas

    Parktronic a radio

    a w sedanie?
  5. deltas

    Parktronic a radio

    Tak, od tego zacząłem. Wsio działa. Ok, myślę, że w tym przypadku to jedyna opcja, było by fajnie, gdyby ktoś podpowiedział, gdzie go w aucie szukać ...i dzięki Panowie - poinformuję co było nie tak, jak już zrobię...pozdr
  6. deltas

    Parktronic a radio

    Witam i dzięki za odpowiedzi btw: mechanik bardzo dobry, wierzcie mi (może niekoniecznie najlepszy elektryk, jak widać ) Mam sedana, błędy zostały odczytane, rezystancja czujników zmierzona (prawidłowa), dźwięku z głośniczka nie ma, błędów czujników już nie pokazuje (były prawego skrajnego i prawego środkowego - po wykasowaniu nie ma). Wywołanie "czegoś tam" (nie pamiętam dokładnie, jak to określił mechanik) nie wyrzuciło błędów czujników ponownie, aczkolwiek podejrzewamy coś z wiązką, albo właśnie z uszkodzeniem PDC.
  7. deltas

    Parktronic a radio

    Witam. Padł mi parktronik w takim sensie, że włączając wsteczny nie słyszę sygnału (który był wcześniej). Czujniki także nie reagują na przeszkody (nie ma sygnałów dźwiękowych). W międzyczasie (po awarii parktronica) wymieniłem radio na niefabryczne (o związku jednego z drugim - niżej). Po oddaniu auta do mechanika, sprawdził na kompie błędy, jakie wywalał, zmierzył rezystancję czujników (sprawne - pokazują tę samą odległość, przesyłają sygnał), co może również świadczyć o sprawnej wiązce. I teraz clue mojego zapytania - czy parktronic ma coś wspólnego z fabrycznym radiem (podawanie dźwięków na głośniki?), czy sygnał jest realizowany przez oddzielne urządzenie? Sugestia wzięła się od mechanika, gdyż tak jest np. w Citroenach i wymiana radia na niefabryczne skutkuje "zabraniem" parktronica. Jeszcze chciałbym się dowiedzieć, gdzie poszukiwać awarii w takim przypadku, bo nie chciałbym roztapicerowywać auta Dzięki z góry Pzdr.
  8. Witam. Podepnij się VAG'iem (vag-com, vcds) i na pewno da się to zrobić - w tej chwili nie powiem Ci w której sekcji i który moduł (jak dam radę się podpiąć w najbliższym czasie to opiszę). Jest tam opcja korekcji wyświetlania spalania w komputerze. Co prawda mam B7, komp przekłamywał 9% (pokazywał mniej), więc zwyczajnie zmieniłem to w module i teraz pokazuje prawidłowo (ale już nie wygląda tak "fajnie" ) Pozdrawiam
  9. Przepraszam, za odgrzewanie tematu, ale sprawa jest ważna, więc ku przestrodze... Jestem z Radzymina i to jest dowód na jakość ON zatankowanego w Shell - Słupno 30.01.2012. Zatankowano 80L (jest FV), po 15km (przy -18st.C.) auto zaczęło przerywać i gasnąć (wyskoczył check). Wymieniono filtr paliwa, który wyglądał, jak plaster miodu wyjęty z ula. Na nowym filtrze paliwa auto przejechało 20km i to samo. W odpowiedzi na reklamację paliwa w Shell Polska, kierownik regionalny odpowiedział, że paliwo ma certyfikat do -27st.C. i to wina auta. Pech chciał, że auto ma 9mies., 26kkm przejechane, na gwarancji i w perfekcyjnym stanie technicznym. Poniżej zdjęcia ze spuszczania paliwa - piękny kolorek ON, prawda? Nigdy więcej Shell, bo nie dość, że drogo - to dalej chu***o.
  10. Witam serdecznie Od niedawna stałem się posiadaczem jakże genialnego auta, jakim jest A4 Mam nadzieję na owocną moją obecność na tym forum. Pozdrawiam forumowiczów i wszystkiego dobrego (tak na Dzień Dobry )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...