-
Postów
65 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kabas

Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Myszyniec/Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wielkie dzięki ?
-
Siema, Mam do wymiany tylny prawy czujnik błąd 00287 więc w takim wypadku muszę kupić 4E0 927 803 F lub zamiennik bosh 0 265 007 930 ale na wszelki wypadek może kolega Dev sprawdzić po VIN WAUZZZ8K1AA168097 czy będzie pasował ?
-
kabas obserwuje zawartość SWAP hamulców w Audi A4 B8
-
Ktoś na forum też pisał o fabrycznych ori przewodach, że jak kupować to tylko ori. Jest sens iść tą drogą? Czy szkoda hajsu ?
-
Które według kolegi najlepsze ? Była jakaś konkretna firma którą wrzucali na pierwszy montaż ?
-
Siema, Pytanko jakie przewody hamulcowe polecacie ??? Doczytałem, że w oplocie strzelają to w takim razie zwykłe ??? Jak zwykłe to jakiegoś konkretnego producenta ???
-
Zaciski były regenerowane przez kolegę z forum w tamtym roku więc są jak nówki. Ostatnio na wizycie w warsztacie VAG sprawdzili cały układ łącznie z piastami i wszystko jest ok oprócz tarcz które są przegrzane i na czujniku zegarowym w miejscu śladu klocka jest deformacja. Tak wiem, że najlepiej było by założyć większy zestaw pod tarcze 345 mm ale jakby nie było mam prawie nowe zimówki na 16(kupione w tamtym roku), a szukanie teraz na gwałt sensownych 17 i do tego opon mija się na chwilę obecną z celem... A może się mylę... Zjeździłem klika kompletów tarcz i klocków w poprzednim audi i jakoś nigdy nie miałem problemu z biciem. Trochę rozczarował mnie zestaw Zimmermann + ferodo Premier ale nie chce się zrażać bo może winna była gdzieś indziej. Dlatego potrzebuje porady z waszej strony jaki zestaw zastosować pod 320 mm aby nie powtórzyła się sytuacja... Czy np tarcze nawiercane i wentylowane będą lepsze ???
-
Robił to mój stary znajomy mechanik, który zajmuje się autami w całej rodzinie od x lat. Nigdy nie było większych problemów. A czy zrobił to zgodnie ze sztuką to nie wiem. Dlatego teraz chce kupić nowy zestaw i zaprowadzić do niezależnego serwisu VAG do którego od jakiegoś czasu odstawiam auto. Po zmianie miałem wrażenie, że 314mm lepiej hamowały ale cóż...
-
Hej, Po namowach i opiniach w zeszłym roku zmieniłem zaciski pod tarcze 320 mm z 3.0 tdi i tak jak dużo osób zachwala zamontowałem tarcze zimmermann gładkie i klocki ferodo premier. Tu ku mojemu zaskoczeniu od samemu początku nie było jakiegoś wielkie WOW i miałem wrażenie, że nie występuje hamowanie a bardziej tarcie klocka o tarcze tak jak by się źle ułożył i cała powierzchnia nie miała styku, a po niecałych 20 tyś. km zaczęło się bicie na kierownicy. Po sprawdzeniu wyszło, że tarcze zostały przegrzane i w miejscu odcisku klocka jest mała deformacja. Dodam, że jazda i hamowanie nie były dynamiczne. Trasy to 3/4 miasto reszta to ekppresówki i obwodnice. Po całej sytuacji czeka mnie wymiana całego przedniego kompletu. Czy według Was to jest normalne czy mogły zajść jakieś dodatkowe czynniki typu zły montaż, wada zestawu lub coś innego ? A jak już ma być wymiana to co Panowie w takim razie polecacie aby nie doszło do przegrzania? jakie założyć tarcze i klocki ? Zestaw większych hebli odpada bo mam 16 na zimę.
-
Witam, Panowie temat mocno odgrzewany ale potrzebuję informacji czy stabilizator z sedana pasuje do avanta ? Znalazłem numer w Etce i po wyszukaniu tego własnie numeru wyskoczyła aukcja ale dotyczy stabilizatora z sedana i trochę zgłupiałem. Pomożecie ?
-
Zawsze warto wysłuchać rad doświadczonych kolegów i przy tym być mądrzejszym. Dzięki
-
OK. Czyli w takim razie mogę założyć amortyzatory B4 bo tak naprawdę 1BE to tylko sprężyny obniżające, dobrze rozumiem? Mam jeszcze trochę czasu na wymianę ale powoli się rozglądam. Muszę wymienić wszystkie 4 więc mocno się zastanawiam nad Bilstein B6 bo w komplecie będzie nie mało ale jak najbardziej do rozważenia.
-
Panowie, a więc takie pytanie: czy jak założę amortyzatory Bilstein B4 to będą pasowały pod zawieszenie S-line 1 BE ?
-
WItam, Mam podobny problem z bujaniem silnika na wolnych obrotach i chciałbym sprawdzić to VCDS-em. Czy mógłbym otrzymać pomoc w co po kolei mam wejść aby sprawdzić wysokie ciśnienie paliwa; wartość rzeczywista, wartość wymagana i różnica regulacji ? Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo już bujanie staje się męczące a chciałbym mieć jakąś pewność czy kupować nowy zawór i go wymienić.
-
Panowie zbliża się kolejna wymiana oleju i znowu dylemat. Po wszelkich opiniach na forum chce zalać Motula 5W30 Specific ale z drugiej strony mechanik poleca Mobil 1 ESP Formula 5w30. Co sądzicie o tym oleju Mobil 1 ? Warto ?
-
Panowie niebawem będę zmieniał rozrząd wraz z olejem i zastanawiam czy przy okazji nie zmienić imbusa/zabieraka pompy oleju tak profilaktycznie aby nie było problemów na przyszłość. Po przeczytaniu wątku obawiam się, że przy wymianie może coś pójść nie tak. Auto jest z 04.2010 roku gdzie zabierak już powinien być dłuższy, a przebieg to 173 tys. Więc pytanie czy jest sens rozbierać to wszystko i wymieniać zabierać czy zostawić i jeździć ???