-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Koralgol

Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Gdynia
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja mam bardzo podobny problem. Natomiast skrzypienie (jak by sprężyny i czuć na pedale) występuje (słychać je) zawsze przy wciskaniu sprzęgła przy obrotach wyższych niż przy bardzo spokojnej jeździe. Niezależnie od temperatury na zewnątrz, na postoju też tego nie ma. Dodam, że było to przy kupnie samochodu, wymieniłem sprzęgło z łożyskiem oporowym, dwumas i jest identycznie... jutro spróbuje "nasmarować"
-
Mega wypas, ale te koła jakoś średnio pasują Na giełdzie ktoś wystawić komplet dekorów Piano Black, które by tu idealnie przypasowały
-
Ile masz przebiegu i w którym warsztacie byłeś?
-
W takim razie zdarzają się jakieś przypadki uszkodzenia pompy w silnikach po 2010? W najbliższym tygodniu robię rozrząd, sprzęgło+ dwumas i zastanawiam się czy grzebać przy pompie, bo to dodatkowe 1100zł (wyjęcie/włożenie 500zł i regeneracja 600zł), a mam ponad 240tys km, gdzie było to zrobione w jakieś 4 lata w DE i do końca ASO. 10.2011, modelowo 2012. Wcześniej miałem BRD w B7 z zregenerowaną pompą i jak usłyszałem, że w B8 jest podobny problem to od razu założyłem, żeby to zrobić, ale czym więcej czytam to zastanawiam się czy w moim trzeba???
-
A4 B8 Avant All Black 2.0 TDI 19" - Update (wgrany program)
Koralgol odpowiedział(a) na kanap4 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Znaczki na zewnątrz nie mają nic wspólnego z wnętrzem w tym przypadku są oznaczeniem zawieszenia 1be, bo s-lina zewnętrznego nie ma. -
[B8 CAGB powered by lift] SLINE COMPETITION PLUS, 220Hp 443Nm, 345/330, S4 245/35/19
Koralgol odpowiedział(a) na l.e.s.t.e.r temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Jakie wybrałeś? -
nie, musi być na miejscu i mieć cala gumę. A właśnie co do plecionki to nie kupuj najtańszej jeżlei nie chcesz jej zmieniać co rok.
-
Najprawdopodobniej masz juz mocno zużyte poduszki (pozrywane). Sprawdz jeszcze z przodu auta odbojnik odpowiedzialny za utrzymywanie silnika w pionie - w sumie od tego mozesz zacząc. W warsztatach utarło się, że lemforder to górna półka, moim zdaniem nie do końca. Na samych poduchach widnieje tylko ślad po jakimś logo (celowo wytarty) więc Lemforder pewnie kupuje je skądś i firmuje swoim kartonikiem. Ich wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Problem jest taki, że w większości sklepów to jest najwyższa półka. Wiem, że SWAG robi dobre poduchy, ale to raczej tylko internet.
-
Nowy napinacz swieci sie jak psu jaj.... mozesz sprawdzic czy nakretki/sruby nosza ślady dokrecania/odkrecania
-
pompa pada, miałem to samo u siebie w C4. Pompa chodzila cicho, ale wywala bezpiecznik - wymiana pomogła
-
Tak jak pisali poprzednicy - podstawa w takich przypadkach to poduchy silnika.
-
Na to moze się składać kilka czynników. Najlepiej vcds podpiąći odczytać błędy. Jeżeli problem z szarpaniem mija po rozgrzaniu silnika (przejechaniu kilku km) to być może czujnik temp robi bałagan.
-
Czeka Cie czyszczenie zmiennej geometrii turbosprężarki.
-
Jezeli masz kontrolkę immo (taki kluczyk) to przy jego błędzie, będzie się świeciła. Najlepiej podpiąć się pod kompa wtedy powinna się wyjaśnić sprawa.
-
Nie za wiele widac, ale rozumiem, ze jest to AFN? Na filmiku chodzi po prostu jak diesel, ewentualne ciche cykanie (przynajmniej ja to tak slysze) to moga byc nie napełniające się szklanki. Najlepiej podjechac do kogos niech poslucha na żywo.