Skocz do zawartości

kgrkgr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kgrkgr

Osiągnięcia kgrkgr

0

Reputacja

  1. Jak jesteś w Warszawy to możesz podjechać dam Ci klej. Kupiłem go w którymś z marketów - kosztował jakieś 4-6 zł. Sam się dziwie, że działa - pytanie jak długo.
  2. dziękuje wszystkim za opinie = zalewam Motul 8100 pozdrawiam kgrkgr
  3. Witam wszystkich. Czy gdy silnik po 200 000 km w TDI 90 KM jeździ na oleju półsyntetycznym, zdrowo jest zmienić na pełny syntetyk ( zalety: mniejsze opory, rzadsze wymiany ). Są różne opinie: 1) silnik może być rozszczelniony ( wycieki ) 2) istniejące nagary, po rozpuszczeniu pełnym syntetykiem mogą ulec rozpuszczeniu co spowoduje rozszczelnienie i może uszkodzić inne elementy 3) itp. Proszę o pinie kierowców którzy, wymienili pół syntetyk na pełny, jakie objawy, czy należy po ok. 5 tys km wymienić znowu ( płukanie ) ??
  4. ja skleiłem ten grafitowy kompresor i działa już od dwóch tygodni
  5. Gość w opisie mówi o schemacie jak podłączyć, możesz przesłać: [email protected] Na czym polega ta przeróbka wężyka ?
  6. A to kupiłeś ten zestwa naprawczy z ale drogo, coś ok 130 pln ??
  7. nie wiem - może, wiesz z jednej strony dmuch a z drugiej ssie - stronu obojętne. Ale logiczne też jest, że grubszy wężyk obsługuje więcej zamków, a cienki mnieje ( klape wlewu ) Może tak może nie, ja podpowiadam jak u mnie działało jak była pompka sprawna
  8. tom2009 cienki jest do klapy wlewu, sprawdziłem dzisiaj
  9. świetnie, poszukam w weekend w lidlu lub biedronce. Kiedyś miałeś b5, a teraz w czym przewody upierdzieliłeś ?[br]Dopisany: 09 Luty 2011, 21:34_________________________________________________pardom, pomyliłem
  10. tom2009 - dałeś ciała, sprawdze jutro i napisze.
  11. Otworzysz, da się. Daj znać jak tam od gości i prześlij tą instrukcje wymiany: [email protected]
  12. Trzeba poszukać, może ktoś gdzieś opisał z jakich pompek do jakich można przekładać silniki z kompresorkiem.
  13. U mnie też padła 8L0 862 257 E, silnik działa, grafitowy wirnik kompresowa się połamał wraz z krzyżakiem łączącym wirnik z osią silnika. Gadałem z tym gościem a allegro ( zestaw za ok. 135 pln ). Czytałem też, że można podmienić silnik wraz z kompresorkiem gdzie jest wirnik, z innego modelu - tańszego. I myślę, że koleś z allegro tak właśnie robi - kupuje tańsze pompki i wyciąga silnik z kompresorkiem i sprzedaje z marżą. Gdybym wiedział z jakiego modelu lub jaki numer pompki centralnego moża podmienić można by samemu zrobić po niskiej cenie. Teraz zagadka, z jakiej pompki do jakiem można przełożyć silnik z wirnikiem ?????
  14. Sie masz. Mam ten sam problem. Jak do tej pory poczytałem, że ostatnia litera oznacza kraj produkcji danej pompki. Żadnych szczegółów więcej. U mnie jest 8L0 862 257 E.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...