Skocz do zawartości

A4 ALT

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O A4 ALT

Osiągnięcia A4 ALT

0

Reputacja

  1. A4 ALT

    Cewki zapłonowe wymiana

    Nie na 100% ale wydaje mi się że ubyło.
  2. A4 ALT

    Cewki zapłonowe wymiana

    Panowie co może być jak na Vagu wyrzuca, że padnięte są cewki na 3 i 4 cylindrze, aby się upewnić zamieniłem cewki z 1 i 2 na 3 i 4 i nadal pokazuje mi błąd na 3 i 4 garze. Dodam że przy dużych mrozach kilka razy po porannym odpaleniu chodził na 3 gary ale tylko przez jakieś 1-2 minuty, po rozgrzaniu było ok.(Przed sprawdzeniem wymieniłem dla pewności świece) .
  3. A4 ALT

    Cewki zapłonowe wymiana

    Ja również dzwoniłem do Szewczyka w Wawie i moj statek też się nie kwalifikuje do żadnej akcji serwisowej. Powiedzcie od której strony jest 1 cylinder, od rozrządu czy od kabiny ??
  4. Mniej więcej tak jak u większości , czyli jakieś 0,5 litra na 1000 km. A nie chce mi się za bardzo dłubać przy tej odmie.
  5. będziesz wytrwały - będą efekty Najważniejsze trzymać formę ponad normę hehe.
  6. witam Pozdrawiam wszystkich, myślałem że tu tylko o Audi się nawija a tu widze że również i moje zainteresowania. Ćwiczę od 12 lat regularnie, bez min 4 treningów w tygodniu chory chodze.
  7. Panowie jednak moje auto również zasysa olej w sporych ilościach mimo że produkcja Listopad 2003, także bajki o poprawionych egzemplarzach są lipne. Apropo dwumasu u mnie objawia się stukami na wciśniętym pedale sprzęgła i trząchaniem się silnika.
  8. No niestety ogólnie to myślałem że w ALT jest zwykłe sztywne koło i nie będzie takich problemów. Ale trzeba śmigać aż sie rozsypie całkiem bo za duży wydatek.
  9. zadowolony jestes z jednostki?? Jak zacznie brac to jest prosty sposob jak przerobic odme i po problemie Ogólnie jestem zadowolony tylko za mało mocy, kupiłem A4 z tym silnikiem w nadziei, że będą mniejsze koszty eksploatacji, wcześniej zajechałem dwa VW 1.9 ASZ i 1.9 AJM, i Megane II 1.9 DCI +++, i sporo kasy poszło w każdego z nich. Myślałem że taka prosta konstrukcja jak ALT nie będzie sprawiała kłopotów a tu jak na złość DWUMAS siada ( poprzedni właściciel wymieniał przy 130 tkm, auto ma 152 tkm i siada znowu - dziwna historia). O spalaniu oleju jeszcze nic nie moge powiedziec , przejechałem 1500 km i stan jest na minimum, narazie nie dolewam zobacze co będzie dalej.
  10. Witam wszystkich, tydzień temu kupiłem A4 Avant 2.0 ALT + LPG z 2003r, czytam temat i nie mogę uwierzyć w to spalanie oleju. Jeżdżę dużo i głównie po mieście, przez tydzień zrobiłem 1000 km (rocznie 50tkm) i narazie silnik nie prosi o dolewkę, mam nadzieję że trafiłem na jakiś lepszy egzemplarz i nie będzie sprawiał takich kłopotów. Napiszę jak coś się będzie działo. Jedyny problem to chyba padnięty dwumas ale coż ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...