Skocz do zawartości

archie20

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O archie20

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia archie20

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie. jak przyszły nowe siłowniki to też do tego doszedłem. Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich doświadczonych Kolegów, Szukam odpowiedzi jak zdemontować siłownik klapy bagażnika. Czy wystarczy odkręcić tą śrubę przy mocowaniu siłownika czy trzeba rozbierać tapicerkę? Na forum nie udało mi się nic namierzyć jak na razie.
  3. archie20

    Pompa paliwa

    Witam wszystkich, Proszę o pomoc doświadczonych kolegów. Otóż mam problem z mocą w swoim samochodzie. Nieregularnie następuje odłączenie turbo i wyskakuje błąd "przekaźnik pompy paliwa" po skasowaniu problem występuje ponownie. Wszystkie przekaźniki i zawory zostały zostały wymienione. Mechanik podpowiedział, żebym wymienił samą pompę. Stąd moje pytanie: jakiej pompy szukać? Czytałem na forum, że pasuje od 2.0 TDI z młodszych roczników? Skąd wiadomo, że akurat ten model będzie OK. Proszę o pomoc i wskazówki na temat wyboru pompy paliwa. Dodam tylko, że mam webasto i jak podpowiedział mi tu kolega może to mieć znaczenie przy wymianie pompy!
  4. archie20

    B6 DIVISION

    Nie wiem dlaczego, był aktualny jakiś czas temu. Nieważne. Faktycznie profil nieuzupełniony,ale już nadrobiłem. Silnik AVF. Płyn chłodzący różowy. Wcześniej problemu z wyciekiem nie było. Webasto hulało w najlepsze! Może to mechanik podczas bardzo niedawnej wizyty w warsztacie coś sknocił. Nie wiem czy się dobrze orientuję, ale z webasto chyba nie ma co wyciekać? Jeśli chodzi o poduszkę to fotel praktycznie wcale nie jest przestawiany - jestem jedynym kierowcą. No może czasem podczas generalnego sprzątania. Profil uzupełniony. Pewnie to nie jest płyn z webasto, bo tam chyba nie ma co uciekać, ale wyciek płynu zauważyłem podczas działania ogrzewania - dziś po raz pierwszy. Co prawda ostatnio po uruchomieniu tak się zaczęło dymić spod maski, że sam chciałem lecieć po gaśnicę :/ Nie wiem o co chodzi??? A możliwe, żeby od wspomagania gdzieś przejarało przewód i leci? Ostatnio mechanik grzebał coś pod maską co prawda nie przy webasto, ale może coś spierdzielił???
  5. Witam, Szukam kolegi z forum (lub dobrego warsztatu), który pomoże rozwiązać problem z webasto w moim A4 z Wrocławia lub okolic? Pozdrawiam, Artur
  6. archie20

    B6 DIVISION

    1. zaczekaj jak się cieplej zrobi i zapraszam do mnie. 2. domin79 pan do Ciebie 3. gdzie ten błąd masz? radio, licznik, climatronic? dany sterownik nie jest przyuczonu VINu Twojej fury i głupieje. 4. cholera go wie, jeśli mechanicznie jest wszystko Si, to trzeba trochę pogrzebać w kablach i poszukać... Dzięki wielkie za odpowiedzi i podpowiedzi. Jak się zrobi cieplej to chętnie, chyba że bywasz we Wrocławiu to przy okazji, bo auto stoi w garażu i można grzebać nawet teraz. W kwestii pytania 3 to chodzi o poduszkę powietrza w fotelu kierowcy. Kasowanie błędu pomaga na kilka dni. A co do pytania 4 znasz kogoś, sam się tym zajmujesz?
  7. archie20

    B6 DIVISION

    Witam, Pomóżcie proszę. Jestem z Wrocławia i potrzebuję pomocy w kilku sprawach: 1. Chyba najłatwiejsza do zrealizowania. Szukam fachowca wśród chłopaków z forum, który podłączy w moim aucie oświetlenie przestrzeni nóg (przód + tył). Lampki już mam. 2. Czy możecie polecić kogoś dobrego zajmującego się webasto? Objawy: nie zawsze się załącza, ostatnio bardzo dymiło, dziś po włączeniu zaobserwowałem wyciek płynu w kolorze zielonym. Nie wiem co to za płyn. Wcześniej tego nie było. 3. Rozwiązanie trwałe i skuteczne problemu - 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number. 4. Największy problem, z którym walczę od ponad roku. Żaden z mechaników, elektryków itp. nie jest w stanie pomóc i naprawić. Zawiesza się turbo, przechodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd 17932 - przekaźnik pompy paliwa. Pisałem już na forum. Zrobiłem wszystko co koledzy doradzali i nic nie pomaga. Wymieniłem przekaźnik na oryginał, zawór N75, gruszka i kierownice działają, elektryk nie widzi niczego nieprawidłowego. Zupełnie nie wiem gdzie szukać??? Pozdrawiam, Artur
  8. Witaj, Ja mam dokładnie te same wszystkie objawy co Ty i zrobiłem też większość z Twojej listy i ... ciągle to samo. Jeden z mechaników zasugerował regenerację turbo (???) Powiedział, że czyszczenie nie zawsze przynosi pożądane efekty. Planujesz coś dalej z tym robić ???
  9. Wymienić mogę tylko się obawiam czy to na 100% to, a nie chcę tak wymieniać na zasadzie - albo się uda, albo się nie uda Trudny temat.
  10. Dziś auto trafiło do mechanika. Posprawdzał wszystko i twierdzi, że jest w porządku. Jego zdaniem winę może ponośić przekaźnik pompy paliw, który wyskakuje w błędzie "17932 Przekaźnik pompy paliwa - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem" Czy to możliwe, żeby ten zawór odłączał turbo??? Zawór jest wg Niego OK!
  11. Dzięki wielkie za odpowiedź! I to właśnie jest odpowiedź, której oczekiwałem. Konkretna i precyzyjna. Zawór wymieniony na nowy, a czy ten zawór występuje w jednym rodzaju, czy kilku? Jesli w kilku - to czy jest taka opcja, że montaż złego rodzaju zaworu będzie taki błąd powodował? Wizyta umówiona u mechaniora. Mam nadzieję, że znajdzie i usunie problem.
  12. To jak, q...a zlokalizować usterkę. Poprzez eliminację czy jak?
  13. Czy logi dynamiczne pokażą błędy elektryczne? Czy to zupełnie różne "bajki"?
  14. Super. Dalej jestem w punkcie wyjścia! Już się ucieszyłem, że koledzy pomogli mi zdiagnozować problem. A tu wracam do punktu wyjścia. Wiesz może w takim razie gdzie szukać??? Moja frustracja sięga zenitu. Żaden z mechaników, elektryków itp. itd nie potrafi mi pomóc.
  15. Masz kogoś kto Ci to czyścił czy sam sobie czyściłeś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...