
nestaz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O nestaz

Informacje
-
Imię
artur
-
Miasto
bb
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jestem już po zabiegu zaślepiania egr, ogarnąłem to wszystko na starych uszczelkach tylko dobrze wyczyściłem, śmiga aż miło. Tak czy inaczej, dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Temat można zamknąć
-
Witam panowie, Planuję zaślepić zawór egr w swoim avf i przy okazji wyczyscic i jego i kolektor dolotowy. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji jakie nowe uszczelki do tego potrzebuje (być może też źle szukam ale jest tutaj tyle tematów, że ciężko naprawde wszystko ogarnąć ) Chodzi mi o uszczelki do zaworu egr oraz do kolektora dolotowego o ile tam jakaś uszczelka występuje. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
-
[ALL A6] C6 Sline Avant, kolejne auto do modzenia
nestaz odpowiedział(a) na Tony Stark temat w Audi A6/S6/RS6
NIezła fura korzystając z okazji, podpytam, onaczenie silnika CAHA to silnik commor rail ? -
hmm, dziekuje za podpowiedzi, wydaje mi sie ze moze to byc pompa (w baku?) wczoraj jak zostawilem samochod przodem w dól to rano autko odpaliło nawet znośnie, wczesniej kiedy paliło źle zawsze stało z przodem pod górkę.
-
dziękuje za odpowiedzi koledzy działa równo, aku sprawdze w sobote, postaram sie załątwic jakis na pierwszy rozruch, świeczki sprawdzał mi dobry znajomy mechanik na 100 % są sprawne ktoś jesze ma jakieś pomysły ?
-
Sprawdzę, ale wydaje mi się, że gdyby o aku chodziło to rozrusznik by nie kręcił, albo słabo kręcił, a kręci bardzo dobrze, czy sie mylę?
-
Witam koledzy. Mam problem z moja b6 avf, otóż po nocy bardzo ciężko zapala, dopiero za 3-4 razem po dlugim kręceniu rozrusznikiem, dodam ze gdy juz raz sie zapali pozniej pali bez problemu od strzala, nie zauwazylem jakiegos spadku mocy, kopcic tez nie kopci, świece sprawdzone sprawne. VAG tez niczego nie wyrzuca. dodam ze gdy autkiem jedzie narzeczona o 8 rano do pracy i auto stoi na parkingu 12h to odpala bez problemu, problem pojawia sie tylko rano, po nocce. Ktoś ma jakis pomysł co to może być ? bo ja już wymiękam.
-
właśnie niet, na jutro juz jestem ustawiony na taka operację dam znać czy coś się zmieniło.
-
Witam, Mam problem po zmianie pompowtrysku, trudno odpalic samochod po nocy, załapie dopiero za 3 razem kręcąc po 10~sekund jak juz załapie to pozniej mozna zgasic i łapie od strzała tak jak powinien. Dodam ze stary pompowtrysk byl duzo gorszy, teraz w logach na 13 jest wszystko jak powinno kąty synchronizacji wynosi 1,1~na jałowym a wiec tez w normie jest bo niby od -3 do 3 Z czym moze byc problem ? wygląda to tak jak by nie dostawał paliwa, dopiero jak ''zaciągnie'' paliwo to załapie i pozniej pali od strzała. Silniczek tak jak w prefiksie 1,9tdi avf
-
Witam. Handluje Pan pompowtryskami ? Jeśli tak prosiłbym o pw z ceną pompowtrysku do silnika 1,9tdi 130ps AVF ---------- Post dopisany at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:59 ---------- Witam. Handluje Pan pompowtryskami ? Jeśli tak prosiłbym o pw z ceną pompowtrysku do silnika 1,9tdi 130ps AVF
-
cześć. proszę o podanie ceny łożyska FAG do a4 1.9tdi avf 130ps oraz za dwumasa rowniez to tego samochodu rocznik 2004 jesli to ma znaczenie.
-
proszę o analizę tych logów, dodam że poprzedni wlasciciel dołożył rns-e Address 37: Navigation Controller: 8E0 035 192 Q Component: RNS-E HIGH EU H73 0750 Coding: 0301700 Shop #: WSC 00000 4 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 02024 - Perform Adaptation 000 - - 01042 - Control Module: Not Coded 000 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Controller: 8E0 035 192 Q Component: RNS-E HIGH EU H73 0750 Coding: 0301700 Shop #: WSC 00000 4 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 02024 - Perform Adaptation 000 - - 01042 - Control Module: Not Coded 000 - -
-
dziękuję za szybką odpowiedz ulżyło mi
-
Witam koledzy Pytanko z innej beczki ^^ mianowicie jeśli w kodach jest oznaczenie 0GZ wg. tej stronki http://www.audiklub.org/wyposazenie.html 0GZ = Koncepcja spalin: eu3 to znaczy ze DPF jest czy go nie ma ? jest to silnik 1.9tdi AFV 2004r.