Skocz do zawartości

nestaz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nestaz

Informacje

  • Imię
    artur
  • Miasto
    bb

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nestaz

0

Reputacja

  1. Jestem już po zabiegu zaślepiania egr, ogarnąłem to wszystko na starych uszczelkach tylko dobrze wyczyściłem, śmiga aż miło. Tak czy inaczej, dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Temat można zamknąć
  2. Witam panowie, Planuję zaślepić zawór egr w swoim avf i przy okazji wyczyscic i jego i kolektor dolotowy. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji jakie nowe uszczelki do tego potrzebuje (być może też źle szukam ale jest tutaj tyle tematów, że ciężko naprawde wszystko ogarnąć ) Chodzi mi o uszczelki do zaworu egr oraz do kolektora dolotowego o ile tam jakaś uszczelka występuje. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
  3. NIezła fura korzystając z okazji, podpytam, onaczenie silnika CAHA to silnik commor rail ?
  4. nestaz

    Bardzo ciężko zapala

    hmm, dziekuje za podpowiedzi, wydaje mi sie ze moze to byc pompa (w baku?) wczoraj jak zostawilem samochod przodem w dól to rano autko odpaliło nawet znośnie, wczesniej kiedy paliło źle zawsze stało z przodem pod górkę.
  5. nestaz

    Bardzo ciężko zapala

    dziękuje za odpowiedzi koledzy działa równo, aku sprawdze w sobote, postaram sie załątwic jakis na pierwszy rozruch, świeczki sprawdzał mi dobry znajomy mechanik na 100 % są sprawne ktoś jesze ma jakieś pomysły ?
  6. nestaz

    Bardzo ciężko zapala

    Sprawdzę, ale wydaje mi się, że gdyby o aku chodziło to rozrusznik by nie kręcił, albo słabo kręcił, a kręci bardzo dobrze, czy sie mylę?
  7. nestaz

    Bardzo ciężko zapala

    Witam koledzy. Mam problem z moja b6 avf, otóż po nocy bardzo ciężko zapala, dopiero za 3-4 razem po dlugim kręceniu rozrusznikiem, dodam ze gdy juz raz sie zapali pozniej pali bez problemu od strzala, nie zauwazylem jakiegos spadku mocy, kopcic tez nie kopci, świece sprawdzone sprawne. VAG tez niczego nie wyrzuca. dodam ze gdy autkiem jedzie narzeczona o 8 rano do pracy i auto stoi na parkingu 12h to odpala bez problemu, problem pojawia sie tylko rano, po nocce. Ktoś ma jakis pomysł co to może być ? bo ja już wymiękam.
  8. nestaz

    Odpalanie po nocy

    właśnie niet, na jutro juz jestem ustawiony na taka operację dam znać czy coś się zmieniło.
  9. nestaz

    Odpalanie po nocy

    Witam, Mam problem po zmianie pompowtrysku, trudno odpalic samochod po nocy, załapie dopiero za 3 razem kręcąc po 10~sekund jak juz załapie to pozniej mozna zgasic i łapie od strzała tak jak powinien. Dodam ze stary pompowtrysk byl duzo gorszy, teraz w logach na 13 jest wszystko jak powinno kąty synchronizacji wynosi 1,1~na jałowym a wiec tez w normie jest bo niby od -3 do 3 Z czym moze byc problem ? wygląda to tak jak by nie dostawał paliwa, dopiero jak ''zaciągnie'' paliwo to załapie i pozniej pali od strzała. Silniczek tak jak w prefiksie 1,9tdi avf
  10. Witam. Handluje Pan pompowtryskami ? Jeśli tak prosiłbym o pw z ceną pompowtrysku do silnika 1,9tdi 130ps AVF ---------- Post dopisany at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:59 ---------- Witam. Handluje Pan pompowtryskami ? Jeśli tak prosiłbym o pw z ceną pompowtrysku do silnika 1,9tdi 130ps AVF
  11. cześć. proszę o podanie ceny łożyska FAG do a4 1.9tdi avf 130ps oraz za dwumasa rowniez to tego samochodu rocznik 2004 jesli to ma znaczenie.
  12. nestaz

    Prośba o analizę logów.

    proszę o analizę tych logów, dodam że poprzedni wlasciciel dołożył rns-e Address 37: Navigation Controller: 8E0 035 192 Q Component: RNS-E HIGH EU H73 0750 Coding: 0301700 Shop #: WSC 00000 4 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 02024 - Perform Adaptation 000 - - 01042 - Control Module: Not Coded 000 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Controller: 8E0 035 192 Q Component: RNS-E HIGH EU H73 0750 Coding: 0301700 Shop #: WSC 00000 4 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 02024 - Perform Adaptation 000 - - 01042 - Control Module: Not Coded 000 - -
  13. nestaz

    B6 DIVISION

    dziękuję za szybką odpowiedz ulżyło mi
  14. nestaz

    B6 DIVISION

    Witam koledzy Pytanko z innej beczki ^^ mianowicie jeśli w kodach jest oznaczenie 0GZ wg. tej stronki http://www.audiklub.org/wyposazenie.html 0GZ = Koncepcja spalin: eu3 to znaczy ze DPF jest czy go nie ma ? jest to silnik 1.9tdi AFV 2004r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...