Skocz do zawartości

stepcio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stepcio

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Wołomin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia stepcio

0

Reputacja

  1. Witam, podepnę się pod temat bo z nowym rokiem mam taki sam plan , ja celuje w 1.9 130km ( AWX chyba było oznaczone)- najlepiej w Q . Czytałem trochę o tym ale może wypowie się ktoś kto ma, zna , jeździ
  2. Witam, j/w w najbliższym czasie chce wyjąc turbo i pewnie będzie regeneracja, chce tez przy okazji wymienić na nowy ten przewód który smaruje turbo- A4 1.8T 1997 rok( tak dla świętego spokoju i dłuższego życia nowego turba)
  3. masz na mysli scroll product? założyłem ten watek bo nie wiedziałem nic o tej firmie a w necie znalazłem tylko 1 artykuł na ich temat i to negatywny , podobno coś spaprali gosciowi z turbiną w mercedesie
  4. jeszcze nie regenerowałem ,aktualnie furka stoi w MR-motors na Mineralnej celem zweryfikowania co i jak.Dowiedziałem sie ,ze w miedzy czasie jeden z moich kumpli regenerował u nich (scroll products)swoje turbo w Leonie tdi. Ogólnie mówi , ze jest zadowolony, wyjęli, zregenerowali i założyli, póki co autko lata i jest oki, zobaczę co wyjdzie z oględzin na mineralnej , jeśli będzie trzeba zregenerować turbo to chyba przejadę się do nich i pogadam
  5. Witam, mam problem z turbo 1.8T AEB, chodzi o to,że słychać rzęch dobiegający z turbo-przy przyspieszaniu lub schodzeniu z obrotów. Przewaliłem forum i znalazłem kilka polecanych firm ale wszystkie są poza Warszawa i trzeba wyjąc turbo i do nich wysłać.Sam raczej nie odważę sie na wyjęcie turba wiec szukam jakiegoś mechaniora, fajnie by było gdyby wyjecie , regeneracja i założenie odbyłoby się w jednej firmie. Jeśli nie znajdę nic konkretnego w Wawie pewnie tak zrobię ale na razie szukam na miejscu. Znalazłem na necie taka firmę: http://www.scrollproducts.com/index.html ( wyjmują, regenerują i montują w aucie) jeszcze nie rozmawiałem z nimi, czy ktoś z was coś słyszał dobrego, złego o tej firmie, proszę o opinie jeśli ktos coś wie, bo zastanawiam sie czy w ogóle zaczynać z nimi temat . Pozdrawiam.
  6. jak zrobisz tą brzęcząca klapkę w turbo daj znać jak poszło, u mnie też strasznie brzęczy( turbo chodzi normalnie,moc ma, tylko ten dźwięk juz trochę wkurza).Pytałem wcześniej na forum,ale wszyscy mówią "regeneracja" więc na razie jeżdżę.
  7. lata mi góra dól, wytarcia pod fotelem juz mam bo fotel mam opuszczony na maxa. Problem polega na tym, ze jak go wyjmowałem i oglądałem to nie widziałem żadnych luzów ani tym bardziej żadnych pęknięć bo oczywiście bym to pospawał i luz. Tak myślę, ze możne oddam go do tapicera jakiegoś zzby go rozbebeszył ze wszystkiego i możne on coś znajdzie. Moje fotele to kubełki z 2000 roku czy ewentualnie będzie pasował stelaż ze zwykłych foteli bo takie jeszcze posiadam w garażu ?
  8. Witam, nie chce zakładać nowego tematu wiec może ktoś da mi odpowiedz tutaj, problem dotyczy oczywiście bujającego się fotela kierowcy. Przewaliłem już chyba wszystkie tematy na ten temat a problemu za nic nie mogę rozwiązać. Oczywiście zakupiłem w aso ślizgi wymieniłem i dalej to samo, fotel wyjmowałem już chyba z 5 razy( teraz to już mogę robić to na czas :>) oglądałem go na wszystkie strony , odkręcałem plastiki-wszystko wygląda OK. Moje pytanie brzmi: czy jest możliwość,ze jakieś uszkodzenie powstało na "ramie" fotela ? tzn, muszę zdjąć poszycie i gąbkę fotela i może tam cos w fotelu jest coś nie tak, jakiś luz , pękniecie? czy ktoś się z tym spotkał może? Walczę z tym fotelem już drugi miesiąc i szlak mnie trafia, już mam dość.
  9. Nie bylem jeszcze u mechanika,ale nie mam katalizatora wiec pewnie bedzie to turbo. Czytałem na forum,ze róznie to sie kończy,niektórzy twierdzą,że można rozebrać turbo i przyspawać lub przykrecić tą blaszkę,zawór. Czy pozostaje już tylko i wyłącznie regeneracja,wymiana turbo??
  10. To ja też sie podepnę bo mam podobnie, tylko,że ja mam ten dźwięk też w momencie kiedy przyśpieszam. Wciskam gaz do dechy autko idzie tak jak powinno( nie zauważam spadków mocy) i słychać taki właśnie jakiś szum, grzechot dochodzący gdzieś z tamtych okolic. Nie przejmowałem się tym bardzo gdyż takie coś zauważyłem zaraz po wycięciu kata i wspawaniu rury :>, na pierwszej przejażdżce( przed wycięciem kata nic takiego nie słyszałem).Do tej pory myślałem,ze to coś z wydechu, zresztą ludzie pisali,że po wycięciu kata będzie głośniej i będzie słychać turbo więc zbierałem się do przejrzenia wydechu. Teraz po przeczytaniu kilku postów iz takie objawy możne dawać turbo, kończące się turbo zaczynam się trochę martwić . Dodam,że ten efekt słychać tylko w kabinie podczas jazdy i przegazowania, jak otworzę maskę i przegazuje to nic nie słyszę. Też tak masz,albo ktoś ma, miał podobnie ??
  11. hej, no wlasnie dzisiaj zauwazylem cos takiego,a zaczelo sie od tego ze stalem dzisiaj na parkingu w samochodzie cieplo ( komputer pokazywal +15 na zewnatrz) wiec wlaczylem klime zeby zobaczyc co i jak i czy ok. Fajnie chlodzi, zimno troszke leci OK. JAk podnioslem pozniej maske ot tak to zobaczylem ze jest mokro pod obudowa filtra przeciwpylowego i jedna z rurek od klimy( stojac przy przednim prawym kole ta druga rurka od blotnika jest mokra cala i zimna) .Rozumiem ze jak jest cieplo to sie skrapla ale az tyle tam pod tym filtrem bylo mokro, no fakt ze wyschlo szybko no ale?? a i mokra byla ta guma( w polowie od dolu) pod filtrem w ktora wchodza te 2 rurki. Zaczac sie martwic czy to norma i sie nie przejmowac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...