Jump to content

[B5 AEB] Odpięcie wężyka od wg


soczeklol123
 Share

Recommended Posts

witam mam pytanko jak odepne wezyk od wg auto przyspiesza dobrze tylko przerywa a jak jade z podpietym to jest kiszka nieprzyspiesza tak samo

wina to jest wg czy zaworu n75 ? pozdrawiam[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 18:57_________________________________________________nikt niemial takiego przypadku dodam ze bledy na vagu to :

17978 Moduł sterujacy zablokowany Zakres / mozliwosci brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem \- BLAD SPORADYCZNY

16505 czujnik polozenia przepustnicy Zakres / mozliwosci brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem \- BLAD SPORADYCZNY

Link to comment
Share on other sites

Trzeba by podmienić N75 i sprawdzić co i jak :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Podmien N75

17978 - możliwe przyczyny usterki:

-> próba manipulacji

-> zwarcie przewodów komunikacji

-> usterka w systemie immobilisera

-> uszkodzenie komputera sterujacego silnikiem

-> komputer sterujacy silnikiem, nie został dopasowany do IMMO.

Przy tym drugim musisz wyjac przepustnice, wyczyscic, zaadoptowac i zobaczyc czy sie cos zmienilo

Link to comment
Share on other sites

ten blad od immo to spowodowany jest wytarciem kluczyka czeka mnie wymiana

a przepustnice czyscilem adaptowalem vagiem stan adp ok [br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 15:45_________________________________________________podmienilem n75 niema poprawy wjec co to moze byc ??

Link to comment
Share on other sites

ten ktory podmieniles jest sprawny na 100%?? ja raz podmienialem na uszkodzony i dlugo sie zastanawialem o co chodzi

WG??

Przewody??

Link to comment
Share on other sites

przewody nowka funkiel sztuka a wg chodzi elegancko mam 2 n75 jeden nowy drugi urzywany

Link to comment
Share on other sites

trzymie cisnienie :)

nowy blad sie pojawil 16486 zbyt niskie napiecie przeplywomierza .... ;/

styki przeczyscilem i d*pa blada powraca

Link to comment
Share on other sites

czyszczenie niewiele daje, logi robiles? jak pada to tylko wymiana

Link to comment
Share on other sites

jeszcze logow nie robilem ale uczynie to niedlugo :) [br]Dopisany: 27 Listopad 2009, 10:01_________________________________________________ale po wymianie tego n75 jest troche lepiej ale nieznacznie (teraz to dostrzeglem) myslicie ze to przeplywka do wymiany ??[br]Dopisany: 27 Listopad 2009, 10:08_________________________________________________dodam jeszcze ze przed chwila sie przejechalem i w bloku 002 pokazuje 120-135 g\s oczywiscie przy wjekszym obciazeniu na 3

Link to comment
Share on other sites

czy masz na pokładzie wskaźnik boost ?

Link to comment
Share on other sites

jeszcze niestety niemam ale sprawdzilem przed chwila dokladnie wg i niestety nietrzyma zadobrze cisnienia ;/ (sprawdzalem strzykawka duza ) naszczescie mam drugi co dziala owiele lepiej (trzyma cisnienie) czy zamiana jego zalatwi problem czy nie ?

Link to comment
Share on other sites

Jak będzie trzymał ciśnienie to będzie git.

Kup wskaźnik :wink4:

Link to comment
Share on other sites

gruszki od WG padają regularnie...

po prostu trzeba wymienić i nie płakać... :naughty::decayed:

Link to comment
Share on other sites

bede mial troche czasu to to ogarne bo turbo wyciagac to umiem na pamiec hehe i napisze czy to wina tej przkletej gruszki

przy okazji zrobie to brzeczenie w turbo (klapka wg) tylko powiedzcie mi czy to zespawac czy zaklepac??

- powinno mic lekki luz czy nie ?

- i na klapce tej jest taki dziubek to obojentnie w ktorym miejscu on ma byc?

Link to comment
Share on other sites

Ma mieć lekki luz.

Link to comment
Share on other sites

jak zrobisz tą brzęcząca klapkę w turbo daj znać jak poszło, u mnie też strasznie brzęczy( turbo chodzi normalnie,moc ma, tylko ten dźwięk juz trochę wkurza).Pytałem wcześniej na forum,ale wszyscy mówią "regeneracja" więc na razie jeżdżę.

Link to comment
Share on other sites

jedni mowia ze ma byc luz, inni ze nie powinno byc. Trzeba by sprawdzic czy w nowych dmuchawkach jest czy nie ma. ja nowej nie mialem w rekach wiec moze ktos wreszcie rozwieje te watpliwosci

Link to comment
Share on other sites

a wjec tak umnie byl zaduzy luz i sklepanie tego nicy by niedalo najlepiej bylo by wyjc ten zawor szlifirka zeszlifowac jakas podkladke zalozyc i zespawac i bedzie git mam jeszcze jedna turbine z nowym zaworem wg i jest na niej luz tak zrobili mi w firmie zajmujacej turbo wjec powinien na niej byc minimalny luzik . jutro dokacze skladanie (zostal jeszcze dolot i zalanie olejem) i napisze czy jest poprawa pzdr [br]Dopisany: 29 Listopad 2009, 00:35_________________________________________________noi d*pa podlaczone zlozone i nadal to jest nie to ;/ [br]Dopisany: 29 Listopad 2009, 13:12_________________________________________________dodam jeszcze ze jak jade spokojnie i dodam gazu do 3-4 k obrotow i puszcze gaz to slychac tak jakbym mial Blow Off takie pssst XD

nasluchiwalem i dzwiek dochodzi od tej rury co jest doczepiana przy filtrze powietrza i przykrecana do wzmocnienia

Link to comment
Share on other sites

a jak jest lewe powietrze to niema mocy ?

tylko gdzie wszystko przejrzalem od gory do dolu dzwiek z okolic puszki f powietrza dochodzi

Link to comment
Share on other sites

test szczelności układu do zrobienia :decayed:

a DV to ty masz nowy ?

Link to comment
Share on other sites

no dv dobry jak dmucham w cienki wezyk ten co idzie do kolektora to niepuszcza powietrza .

czyli szukac dziury gdzies ? :)

Link to comment
Share on other sites

ale szukaj tej dziury pod ciśnieniem a nie na oko

Link to comment
Share on other sites

tzn jak ? wyjac wszysko i wpapowac powietrze[br]Dopisany: 30 Listopad 2009, 17:37_________________________________________________dobra mam peknieta ta rure co prowadzi od f powietrza do turbiny (strony zimnej) pekniecie jest tam gdzie opaska skrecana przy stronie zimnej

wjec jesli ktos ma na sprzedanie ta rure niech pisze :)

[br]Dopisany: 30 Listopad 2009, 19:29_________________________________________________rura wymieniona juz niema tego pssyt :) ale jakiej kolwiek poprawy tez nie auto nadal niema tych 150 km

Link to comment
Share on other sites

kolego masz wskaznik doladowania ??? jak pompuje turbo?? masz wszystko szczelne od turbiny az po Ic?? ja kiedys mialem dziure w tej metalowej rurze co idzie za zderzakiem i tak samo auto nie chcialo isc...n75 sprawdzales pod kompresorem czy nie puszcza??

Link to comment
Share on other sites

n75 sprawdzales pod kompresorem czy nie puszcza??

ciekawe :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...