Skocz do zawartości

maskarello

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maskarello

Informacje

  • Imię
    Kris
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maskarello

0

Reputacja

  1. Tak, czysciłem. Zebrałem lekko pilnikiem. Myślałem też, że może tłoczek krzywo naciska. Gdyby prowadzenie tłoczka od hamulca ręcznego się odkształciło. No nie wiem musze drążyć dalej bo pisk ze jeździć się nie da. Ostatecznie pewnie zacisk do wymiany, ale co tu kupić jak regenerowane też są różnej jakości..
  2. Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu próbuje poradzić sobie z problemem krzywo ścierających się klocków na tyle w mojej b5... Problem nastąpił po wymianie klocków i tarcz. Zrobione jakieś 1000km. Wymieniłem prowadnice w jarzmie, wymieniłem jarzmo, gumki w zacisku. Wszystko przesmarowane, koło obraca sie bez oporu. Wszystko wydaje się być ok a jest problem. Dodatkowo przy lekkim hamowaniu klocki piszczą, ale to przez źle dolegającą płaszczyznę klocków do tarczy... Zacisk aluminiowy. Problem występuje w prawym kole.
  3. Problem nie rozwiązany ale jestem coraz bliżej Wykluczam turbo, głowice, zuzyte pierscienie. Oleju praktycznie nie ubywa więc nie jest spalany. Wtryskiwacz sterujący podmieniany i dalej to samo. Kąt wtrysku korygowany na ok 49-52. Ciezko odpala na cieplym i im bardziej dogrzany tym puszcza siwo błękitne pirady. Im dłużej stoi na wolnych gdy temp robocza wynosi 90 tym pirady z rury większe. Zimny i letni wszystko ok. Na vagu zero bledow dawka ustawiona na 3 Mg. Gdy odepne czujnik temperatury cieczy odpala od strzała i zero zadymienia po przegazówce. Mozliwe ze czujnik zawyża temperature nie wiem jeszcze bede to sprawdzał moze uda nawet mi sie podmienic. Ale wydaje mi sie ze wina lezy po stronie ECU i jego sterowania dawkami paliwa w zaleznosci od temperatury silnika. Byc może pomoże korekcja map startowych u tunera ale tutaj trzeba sie liczyc z cena ok 400zl a chciałbym tez wyeliminowac to kopcenie oprocz ciezkiego startu na cieplym
  4. Egr zaslepiony bo myślałem ze on szwankuje ale po zaslepieniu brak poprawy
  5. Prosze o analize logów 1.9TDI ahu po rozgrzaniu kopci na niebiesko i ciezko odpala, na zimnym start od strzała. Wydaje mi sie ze silnk twardo pracuje. Jak narazie logi BS i statyczne bo nie mam drugiej osoby do pomocy. BS: http://vaglog.pl/log_238608.html http://vaglog.pl/log_238607.html http://vaglog.pl/log_238606.html i dalej http://vaglog.pl/log_238609.html http://vaglog.pl/log_238610.html http://vaglog.pl/log_238611.html http://vaglog.pl/log_238612.html http://vaglog.pl/log_238613.html http://vaglog.pl/log_238614.html up
  6. Koledzy ja również rozwiązałem problem. Tak jak wspominał kolega marcin_franz powodem był zbyt luźny pasek który ślizgał.
  7. Mam identyczny problem i sam się zastanawiam czym jest to spowodowane ... przy chłodniejszych dniach piszczy ale o wiele mniej niz tak jak np dzisiaj gdy temperatura na zewnatrz przekroczyła 30. Myślałem ze sprezarka wyskoczy. Ma ktoś pomysł jak sobie z tym poradzić ?
  8. Mam ten sam problem w mojej starej 1zce, po wymianie sprzegła szarpie na jedynce gdy jest zimny ... Dwumasa odpada bo jej nie mam ale faktycznie cos z tym olejem może być albo z wałka skrzyni albo z wału silnika. W moim przypadku mechanior wymienial sprzegło kompletne wraz z simmeringiem na wale korbowym i co ? i ceknie dalej... Albo włożył jakieś chinskie scierwo, albo nie umiejetnie założył albo nie wiem... Luzy na wale ? raczej nie możliwe.
  9. Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem A4 z silnikiem 1.9TDI AHU seryjna 90ka. Mój problem polega na tym ze gdy silnik jest już dobrze dogrzany w upalne dni bardzo cieżko odpala. Czytalem troche na ten temat i wiem ze prawdopodobnie mapy startowe poszły się kichać. Jest jednak do tego jeszcze jeden inny problem. Ostatnio jechalem innym samochodem za a4ka i zauważylem ze gdy sie jej dociśnie oczywiscie tak jak mowie na dogrzanym motorze puszcza niby bialy a niby niebieski dymek. mogłoby sie wydawać, że ciagnie olej, ale tego właściwie nie ubywa. Auto kupiłem od kumpla i on juz tez mial te problemy. I tak sie zastanawiam co jest przyczyną tych doleglowosci. Wtryskiwacze zajechane? ale wtedy chyba dym czarny i to bez wzgledu na temp. Pompa generuje kiepskie cisnienie ? Kąt wtrysku? mam możliwość sprawdzić go Vagiem. Silnik ma juz przebieg może głowica sie kończy? Być może ktoś z Was miał juz takie problemy czekam na porady ;-)
  10. Cześć, jestem Paweł z Krakowa Moja gablota to audi a4 1.9 TDI 97'
×
×
  • Dodaj nową pozycję...