
sosiek
Pasjonat-
Postów
41 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O sosiek

-
Czy możesz podać numery części dla zestawu sprzęgła + koło dwumasowe? A4 B9 Avant 2017 2.0TDIultra 150koni (DEUA)
-
Witam! Pozwolicie, że podepnę się do tematu. Chciałbym u siebie zrobić sterowanie centralnym zamkiem z oryginalnego pilota. W tej chwili mam podpięty jakiś nieoryginalny sterownik z pilotem, który mi się już rozlatuje i nie idzie dorobić nowego Zakupiłem oryginalny kluczyk/scyzoryk z pilotem 433Mhz. Nie wiem tylko czy mam w swojej pompie oryginalny sterownik, do którego mógłbym ten kluczyk doprogramować. Numer jaki odczytałem z pompy/sterownika znajdującej się w bagażniku to: 8DO 862 227 C a oto moje kody wyposażenia z naklejki: X2A = national sales program Belgium B0A = component parts set without country-specific design requirement C8N = alloy wheels 6J x 15 style not designated 4B0 601 025 L offset 45" G0C = 5-speed manual transmission H6S = tires 195/65 R 15 V J0R = battery 380 A (80 Ah) M6N = 4-cylinder turbo diesel engine 1.9 L/81 kW TDIwith MVEG 2, base engine is T1R Q1A = standard front seats 0JF = weight category front axle weight range 6 1AC = anti-lock brake system (ABS) 1G3 = alloy spare wheel with original equipment tires 1MR = leather steering wheel 5RQ = outer right rear view mirror: convex 5SL = outer left rear view mirror: non-spherical T1R = components for, base engine, unit 028.R 0YC = weight category rear axle weight range 3 3S0 = without roof rails/roof load rack 4UE = airbag for driver and front seat passenger 0G1 = gearshift lever 8YU = radio preparation for commercial goods 8GL = alternator 120A 8RM = eight loudspeakers (passive) 1KD = disc brakes, rear 1LB = disc brakes, front 3FA = without roof insert (standard roof) 1BA = standart suspension/shock absorption Nie ma tutaj nawet centralnego zamka, który jest i działa normalnie. Czy jest możliwoś żeby jakos sprawdzić czy mam sterownik do którego da się doprogramować oryginalny pilot? Czy może muszę zakupić nową pompę z oryginalnym sterownikiem? Jeżeli tak to jaki powinien być numer tej pompy? Dodam tylko że auto jest po lifcie 99->(konkretnie początek liftu 06.99).
-
W moim AFN'ie uszczelka również wyglądała, jakby była solidnie sklejona z pokrywą. Zakupiłem w sklepie nową, starą usunąłem przy pomocy nożyka najdokładniej jak się dało. Całość skręcona zgodnie z momentami i kolejnością z książki, i co... zero wycieków! Tak więc radzę wyciąć/zdrapać starą i zakładać nową.
-
Witam, Mam zamiar próbować uzdrowić swoją sprężarkę, zanim zdecyduję się na jej wymianę. Planuję wymienić łożysko i potrzebuję informacji jak w temacie. Sprężarka to prawdopodobnie model DCW 17B. Prawdopodobnie, bo tej informacji nikt mi nie potwierdził Sprężarka wydawała dziwne odgłosy, które ustały po naciągnięciu paska. Teraz słyszalne jest piszczenie przy odpalaniu z rana- stawiam na łożysko, gdyż napinacz niedawno był wymieniany ( INA ). Pasek też był wymieniany, do tego pryskałem go ostatnio... tak więc pozostaje jeszcze łożysko. Oczywiście chodzi mi o łożysko na kole pasowym
-
Ale po co od razu amorki No chyba, że już był czas na nie Jeżeli masz zdrowo przelatane amorki, to wpływają one na przyspieszone zużywanie się elementów zawieszenia- czyli wahaczy. Jak ktoś wrzuca nowe wahacze i zaniedba sobie sprawę z amortyzatorami długo na tych wahaczach nie polata. Ja u siebie wymieniłem wahacze + amorki i komfort jazdy wzrósł nie do opisania A przy tym wydłuża się żywotność całości zawieszenia
-
Mój AFN ma licznikowo nalatane 210 kkm ale ja go oceniam na +100 kkm, pomimo tego we wnętrzu autka nie widać znacznych śladów zużycia- ale to w końcu AUDI
-
Że to "prawdopodobnie" to samo, zdążyłem sam wydedukować Potrzebuję konkretnej odpowiedzi. U mnie są oba wyjścia na tylnym deklu, nie wiem czy byłoby możliwe zamontować sprężarkę z innym rozwiązaniem.
-
Mam problem ze sprężarką klimatyzacji. Prawdopodobnie się zaciera. Aby nie generować niepotrzebnych kosztów, związanych z wykryciem usterki, poszukuję sprężarki do swojego auta- AUDI A4 1,9 TDI (AFN) 1999r po liftingu. W katalogu ETKA sprężarka do tego auta jest oznaczona jako 8D0 260 805D wycofana w 2004 i zastąpiona numerem 8D0260 805M - sprężarka firmy ZEXEL. Jakie jest oznaczenie tej sprężarki firmowe? Czy jest to DCW 17B ? Z tym oznaczeniem(DCW 17B) występują również sprężarki oznaczone przez VAG numerem 4A0 260 805 AD. Prosiłbym o rozwianie moich wątpliwości dotyczące tych oznaczeń- czy DCW 17B to jedna i ta sama sprężarka bez względu na symbol VAG?
-
Podpinam się pod wątek, chociaż mój problem odbiega nieznacznie od wyżej opisanych. Mi skrzypienie z prawej strony pojawiło się po wymianie kompletu wahaczy, łączników i amorków. Ot zagadka! Wydaje mi się że coś może być z mocowaniem amrtyzatora, gdyż trzeba go ustawić w odpowiednim położeniu. Do tego spróbuję popryskać spray'em silikonowym gumy na których siedzi sprężyna. Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł, lub spotkał się z podobnym problemem?
-
W jakim stanie są amorki?
-
Też mi się wydaje że gazowe szły na fabrycznym montażu.
-
Pewnie że mają w ASO, w ETKA cena tego elementu to 218 EUR do tego jakiś narzut ASO i masz za to niezłą wycieczkę za granicę (last minute ) Lepiej kup plecionkę (tylko porządną nie jakiś badziew) i sobie wspawaj. Jak dobrze wszystko ustawisz do spawania będzię jak nowe
-
Za jakie pieniądze masz te amorki? Może lepiej pomyśleć o KYB gazowych-niedawno założyłem i super się śmiga. Wiele osób poleca.
-
[B5 AHU] Proszę o podanie wymiarów śrub łącznika stabilizatora.
sosiek odpowiedział(a) na Syriuss temat w Audi A4 B5
Te śruby to śruby z łbem sześciokątnym M10X62X45 (62 to długość a 45 długość naciętego gwintu- to tak dla niekumatych M10 to chyba każdy wie co to jest ) do tego chyba jasne że idzie nakrętka sześciokątna, kołnierzowa (co ważne) , samokontrująca. Od razu mogę powiedzieć, że śruby i nakrętki tego typu ciężko dostać w normalnych sklepach ze śrubami. Mi wręcz powiedziano że taki się nie robi. Pozostaje dobrać coś podobnego i zastosować podkładki, lub też kupić zwykłe nakrętki kołnierzowe i zabezpieczyć klejem do gwintów (niebieski- do połączeń rozłącznych, polecam produkty Loctite lub Wurth). W ostateczności ASO. Konia z rzędem temu kto znajdzie nakrętki samokontrujące z kołnierzem! -
Akurat te miejsca które opisałem, że poddane zostały renowacji/malowaniu są najmniej narażone na wysoką temperaurę- rzekłbym nawet wcale. Jeżeli już to na felgach będzię występować działanie "wysokiej" temperatury, przeniesonej z tarcz hamulcowych. Z drugiej jednak strony są one cały czas chłodzone powietrzem, co zbija ich temperaturę. Farba ta nie charakteryzuje się odpornością na wysoie temperatury, rożne źródła podają temp. max. ok 80*C. Myślę, że to mi w zupełności wystarczy. Jeżeli chodzi o jakieś pozytywne lub negatywne efekty po malowaniu, to ciężko cokolwiek powiedzieć w tej chwili. Jak na razie wszystko wygląda ładnie/pięknie- bo świeżo malowane Dopiero po zimie (albo kilku ) będzie można coś powiedzieć czy to był dobry wybór