
fulki
Pasjonat-
Postów
76 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O fulki

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
koniaków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ok ja jutro poprawie logi bo już wiem że zle zrobiłem
-
mam podobny problem też z tym walcze. wstawiłem logi i czekam
-
witam koledzy pacjent avf. mam problem auto jest po programie ponad rok na początku wszystko było ok teraz jak wcisne buta to cos jest nie tak auto słabiej ciągnie i ma przerwy w przyspieszaniu tak jak by na chwile odpuściłem gaz i znowu dodałem tak przez ułamek sekundy prosze o analize logów http://vaglog.pl/log-023_0MmA3SC.html http://vaglog.pl/log-003_UPIEha.html http://vaglog.pl/log-011_BEzLEGB.html http://vaglog.pl/log-013_1N0nT3x.html http://vaglog.pl/log-018_2IPctl.html
-
sprawdz pompki mi sie wydaje że któras leje i temu dymi na niebiesko jak zmny ja też tak miałem
-
kolego miałem ten sam problem. okazało sie jak zmieniałem przepływke to w kostce zrobiło sie mi zwarcie te piny sie pogieły wymieniłem te kostke z wiązką i dalej szarpał jak był zimny . dalej szukalismy i okazało sie za przez to zwarcie wypaliło mase przy kompie sprawdz tą mase
-
to sprawdz czy sie nie przestawiła może za słabo byly śróby dokręcone i sie troszke przestawiła
-
ja też bym obstawiał synchro i czujnik temperatury
-
kolego ja miałem ten sam problem w avf okazało sie że 2 krzywki na wałku były wytarte i szklanki tak samo wytarte to było przyczyną dudnienia z puszki
-
ja bym obstawiał czujnik cieczy tak jak kolega pisał
-
u mnie tak samo pracuje
-
klapa gasząca odpadła od tej oski i zatykała dolot im bardziej turbo pompowało tym bardziej zatykało dolot . teraz autko ładnie chula ale muszę kupić egr cały bo szarpie przy gaszeniu
-
problem rozwiązany temat do zamknięcia
-
wiam koledzy mam taki problem w swoim wozie że jak silnik zimny troche tylko zagrzany to fajnie chodzi reaguje na gaz od razu a jak sie zagrzeje to jest troche mułowaty i ma przerwe w przyspieszniu tak jak bym na chwile delikatnie odpuscił gaz i znowu dodał ale już tak nie przyspiesza jak na zimnym. czy to mogła by byc wina czujnika temperatury? bo kiedys wymieniłem i nie pamiętam czy to od tego czasu sie tak nie dzieje a czujnik maks pokazuje 70 stopni termostat nowy czujnik ori ale jakis feler bo na starym temperatura była 90 stopni ale wskaznik wariował. nie dam ray zrobic logów nie mam vaga. silnik avf
-
tak pracuje. kilka razy ten przypadek miałem że po wymianie rozrządu już po 3 tygodniach to samo. podobno to jest wina napinacza hydraulicznego bo za mocno napina pasek.
-
ten 2 filmok to pompa wody na 100% pewnie z magneti marelli kilka razy widziałem te pompy jak tak chechlą. a 3 rolka ale od tego paska co alternator