Skocz do zawartości

Robo_A4

Pasjonat
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Robo_A4

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Robo_A4

0

Reputacja

  1. U mnie to samo (stage 1, głośniki w tylnych drzwiach zostały, tylko wzmacniacz i subwoofer bose, radio concert II) w czym problem ?? Tył teraz wyraźnie ożył, tony wysokie o niebo lepsze niż z przodu, teraz fader muszę ustawiać na -7.
  2. Nikodem na 2 suby jedziesz ? Jak to gra z seryjnym przodem ?
  3. Nikodem, Podłączyłeś wszystko , gra ? dzięki za foto
  4. Rób Nikoś zdjęcia, rób, będe kopiował Mam dwie opcje do podłaczenia, albo te dwa JL-e ale to chyba zły pomysł bo bagażnika juz nie będzie, albo posiadam też aktywny Velocity 20 cm. Z zasilaniem sobie poradzę już nie raz to robiłem, gorzej z sygnałem
  5. Słyszałem kpl Bose w B7, trudno mi to porównywać słuchałem tylko przez chwilę , ale żeby dolny zakres był jakiś satysfakcjonujący ??
  6. Mam i wzmacniacz, ale nie wiem czy gra warta świeczki. Co raz bardziej brakuje mi niskich tonów Zastanawiam sie nad zewnętrznym wzmacniaczem i jakiś subwooferem, mam nawet dwa JL 12W1v2-8 na zagospodarowane ale jak sobie pomyśle ile to ja już razy przerabiałem różne projekty w poprzednich samochodach.... aby dojść do jakiś satysfakcjonujących rezultatów. Jedno co wiem to podstawą jest dobry przód i teraz czy jest sens ładować 2 takie klocki do oryginalnego nagłośnienia z przodu??
  7. zapsu jaki efekt po tej wymianie samego głośnika? Jest odczuwalna różnica ? Ma taki głosnik Bose i nie wiem czy go podmieniać czy podpinać coś nie ori z dodatkowym wzmacniaczem?
  8. Witam, przyłączam sie do pytania nrula, mam taki sam zamiar
  9. Witam, i jak rozwiązałeś temat? U mnie też szarpie na zimnym (3 ,4 ruszenia z miejsca), mam 1.8t z gazem i nie ważne czy na benzynie czy na gazie. Kpl sprzegło z dwumasą wymienione 40 tys. temu. Mam takie podejrzenia: 1. siłownik wysprzęglika ( zauważyłem że ubywa mi płyn hamulcowy) 2. wyciek z uszczelniacza wału ? Silnik pracuje ok, poduszki pod silnikiem wymieniane w tamtym roku, brak luzów. Witam, i jak rozwiązałeś temat? U mnie też szarpie na zimnym (3 ,4 ruszenia z miejsca), mam 1.8t z gazem i nie ważne czy na benzynie czy na gazie. Kpl sprzegło z dwumasą wymienione 40 tys. temu. Mam takie podejrzenia: 1. siłownik wysprzęglika ( zauważyłem że ubywa mi płyn hamulcowy) 2. wyciek z uszczelniacza wału ? Silnik pracuje ok, poduszki pod silnikiem wymieniane w tamtym roku, brak luzów. I po problemie. W moim przypadku okazało sie że przyczyną był uszkodzony siłownik sprzęgła przez który płyn hamulcowy wyciekał na tarczę.
  10. Ja miałem 1. cewka zawadzała o silniczek regulacji- lekkie podpiłowanie trochę pomogło 2. regulacja zamocowania reflektora (od przodu lampy jest taka śruba regulacyjna przy górnych uchwytach, poluzuj górne śruby a tą wkręć do końca) załatwiło sprawe. pozdrawiam
  11. a kupisz za 30 zł cały włącznik ? poradziłem już sobie z tym fantem ;-) Jak zdjąć to pokrętło ?
  12. Odgrzewam kotleta bo sam mam zamiar wyrezać sobie tego moda. aleksbend pamiętasz jakie nr miały te silniczki ? Chodzi mi o poprawne przepiecie pinów w kostkach. Być może Twoje podłączenie jest poprawne w przypadku przełożenia silniczków bez przekładania środków? pzdr. Temat pokonany , pinologia jak na zdjęciu powyżej (silniczki passat b6), dodatkowo wystąpił problem z zawadzaniem tyłu soczewki o nowe silniczki, wystarczy lekko podpiłować i wszystko działa.
  13. Robo_A4

    Prośba o ocenę logów

    Problem rozwiązany, nieszczelny ezektor, po wymianie znowu jest moc W wolnej chwili zrobię logi do ponownej oceny. Dziękuję za pomoc.
  14. Robo_A4

    Prośba o ocenę logów

    Dzięki Łukasz, zacznę od tego bardziej optymistycznego wariantu i poszukam w sterowaniu. Sprawdzę jeszcze raz szczelność i podmienię jeszcze raz na stary N75. ---------- Post dopisany 13-02-2014 at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2014 at 22:43 ---------- Wcześniej nie miałem czasu, teraz dopiero powróciłem do tematu. Rozumiem że problem leży albo w samej turbinie albo w nieszczelności pomiędzy turbo a przepustnicą ? Reszta jest ok? sterowanie jest do max 0.9 bara jak pisał gregor10 natomiast ciśnienie za turbiną nie osiąga tej wartości ? Skąd jest brana wartość ciśnienia, z czujnika na intercoolerze czy gdzieś z kolektora ssącego ?
  15. Robo_A4

    Prośba o ocenę logów

    Do tej pory opierałem się na wskazaniu z dodatkowego zegara ale wiadomo że może przekłamywać (zwykły analogowy auto gauge). Jednak fakt jest taki że teraz pokazuje mniej i czuć tą różnicę podczas przyspieszania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...