Skocz do zawartości

bastor1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bastor1

Osiągnięcia bastor1

0

Reputacja

  1. Panewki już mam w domu, i bardziej interesuje mnie czy te które już kupiłem się nadają i można je śmiało zak ładać czy reklamować w sklepie na inne. Szklanki INA a wałek AE.
  2. Witam koledzy, prawdopodobnie czeka mnie wymiana wałka rozrządu w mojej niuni (która swoją drogą coraz więcej siwych włosów mi przysparza). Chciałbym Was się poradzić co robić? a mianowicie czy kupować nowy zamiennik wałka jakieś (Febi, Camshaft) czy może szukać oryginalnego wałka po demontażu (trochę tego jest na allegro), szklanki będę zakładał INA oryginalne montowane na pierwszy raz tak samo panewki. Może macie jakieś namiary na używany wałek w bardzo dobrym stanie? Albo coś ciekawego namierzycie na allego to dajcie znać? Czy taka wymiana wałka rozrządu to zabieg zdecydowanie dla doświadczonego mechanik, czy da radę sobie radę i mniej oblatany fachowiec? z góry wszystkim dziękuję za zainteresowanie tematem.[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 11:45_________________________________________________Witam, niestety widzę, że słabe zainteresowanie tematem. Koledzy w sklepie sprzedali mi panewki GLICO N147/5 STD jakoś nie jestem przekonany czy te panewki będą pasować do mojego motoru (AVF), w Internecie pojawiają się sprzeczne informacje, bardzo proszę o pomoc. [mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
  3. Witam kolego, miałem taki sam problem jak ty także ukręcony gwint. Wykręcenia pozostałości świecy dokonałem w Konstancinie, operacja polega miej więcej na tym, że nawiercają gwint w urwanej świecy potem wkręcają w nią taki "wybijak" jak już pozostałości wyskoczą to w głowicy jest nawiercany gwint, w który wkręcana jest już wcześniej przygotowana "recepturka", następnie w recepturkę wkręca się nową świeczkę. Na taką usługę zakład sobie policzył 300zł
  4. NIestety wszystkie podpowiedzi,które sugerowaliście nie przynoiosły zadowalającego efektu. Bezradny zdecydowałem się podjechać do poleconego elektryka samochodowego, auto zostało na 24h, na drugi dzień telefon - auto do odebrania (usterka usunięta). Elektryk powiedział, że było coś nie tak z czujnikiem biegu ustecznego (wsponinał o złych podłączeniach) ale większych konkretów nie uzyskałem, naprawa kosztowała 100zł. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie postem., temat do zamknięcia.
  5. Dzięki koledzy za zainteresowanie tematem. Mam założone zwykłe żarówki 21W12V21W (przynajmniej tak mi się wydaje, przed zakupem patrzyłem jakie powinny pasować więc na 100% są ok). Jeszcze zastanawiam się czy może nie jest uszkodzony czujnik przy skrzyni, który zapala lampy przy wrzuceniu na bieg wsteczny( ale VAg zie zgłasza błędów czujnika tylko wywala błąd żarówek), jak wasz się wydaje?
  6. Witam wszystkich klubowiczów. Od niedawna zmagam się z następującym problemem, mianowicie Fis wyświetla mi komunikat Left, Right Reversing light (Lewe i Prawe światło biegu wstecznego). Światła działają poprawnie, bezpieczniki też są ok, styki przy podłączeniu kostki do lampy tylnej ok. Sam nie wiem co jeszcze może powodować taki komunikat, poza zwarciem w instalacji (jak ją namierzyć). Czy laik da sobie radę z diagnozą, czy od razu jechać do elektryka i narażać się na koszty? Z góry dziękuję koledzy za wszelkie sugestie. Pozdrawiam bastor1
  7. Mam nadzieję, że forum dopomoże w przyszłości!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...