Skocz do zawartości

Picknick

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Picknick

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A4 B8 z 2007 roku jest bezpośrednim konkurentem E90 z 2005 roku. Ich cykl produkcyjny to 2005-2012 vs 2007-2015. E46 jest bezpośrednim konkurentem B6. Ich cykl produkcyjny to 1998-2005 vs 2000-2007. Siłą rzeczy producenci nie wchodzą sobie premierami w drogę, maksymalizując swoją sprzedaż. Tak F30 jest konkurentem B9, ale modele rozlazły się produkcyjnie. Czy ja wiem, czy to duży lift? Podobny do liftingu, jaki przeszło E46, nic się nie zmieniło, oprócz kształtu kilku elementów.
  2. Połowa tych czasów jest z bezpośrednich, zweryfikowanych porównań. Wszystko o czasach jest po kliknięciu w dany czas na tej stronie.
  3. Na szczęście czasy są nie do zmanipulowania. Jak szybko jeździ RS5 B8 względem M3 E92 masz w linku.
  4. Tak jak RS5 B8 robiło M3 E92 na torach jak chciało. Tak S5 B9 robi RS5 B8, więc jestem pewien, że RS5 B9 zniszczy wszystkich na torach. A wraz z nią, bliźniaczka z serii 4. A wyjeżdżający przód to naturalna kolej rzeczy stałego napędu na cztery koła, kwestią jest, byle przód wyjeżdżał przy wyższej prędkości. W RS5 B8 poszli z tym już bardzo wysoko. B9 na 100% będzie na torze genialne. W sumie to zawsze RS były na torze genialne, Stare RS6 C6 jechało M5 E60, nowsze RS6 C7 jest troszkę lepsze od M5 F10. Najlepszy z efektywnego punktu widzenia sposób na AWD od zarania dziejów jest właśnie w Audi(podobnie jak w Lancerze Evo/Subaru Sti/Sykline R32-34), ciężki przód musi być, auto jeździ przodem. Nie bez powodu Audi mają najlepsze i najbardziej zaawansowane przednie zawieszenie na rynku. http://fastestlaps.com/comparisons/eb5g9r594rff
  5. Co do spryskiwaczy, dodam jeszcze, że w Fabii pierwszej generacji też spryskiwacze są mgiełkowe. A wycieraczki jak aero w a4 b7. Połączenie sprysków + wycieraczek w fabii 1!!! jest 100x lepsze, niż w A4 B6. Dziwne, ale cóż.
  6. 1.9 TDI AVF Quattro w A4 B6, średnio wychodzi tak +/- 6,5/100. W trasie schodzi nawet do 5,5. Co innego Fabia z 1.9 SDI, tam na 40 litrowym baku robi się ponad 900 km.
  7. Kierownica wygląda na grubo powyżej 350 tysięcy, możliwe, że jeżdżona dużo po mieście. Ważne, że Salon PL.
  8. Prawie nowa, czyli kupiona z przebiegiem 70,000 tysięcy km od Niemieckiego kontrahenta-przyjaciela mojej firmy. Silnik był wymieniany oczywiście na gwarancji jeszcze u kontrahenta, bo był to praktycznie nowy samochód. Nie biała, tylko czarna, na full wypasie, elektryce, pamięciach, żółtej skórze, rns-d itp. czyli to co kupuje typowy właściciel niemieckiej firmy. Czyli kupione zostało auto, w którym silnik ma z 15000 km bez żadnej wiedzy o syfiliźmie tej jednostki, bo w Polsce jeździły wtedy następcy 126p, czyli uno i inne punto.
  9. Jeździłeś 2.5 TDI? Przedstaw jakie koszty i w co włożyłeś :-)Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Prawie nowa skoda superb 2004 rok, do 120,000 km miała już wymianę silnika i drugi zaczynał mieć przeboje. Miała ten "najlepszy" Dziękuję. Poszła do żyda za grosze w 2009 roku, żyd jeszcze miał później sapy, bo mu silnik zdechł. Przy okazji, chyba przez rodzaj wtrysku, ten tdi to najgorzej brzmiąca v6 na rynku. 3.0 tdi v6 przy tym gniocie to dźwiękowa poezja.
  10. Vw jetta 2006 rok 490 tyś, ori turbo, ori pompowtryski, ori wszystko praktycznie, ostatnio dwumasa wymieniona. Tylko dla tego taki przebieg, bo salon PL i pierwszy właściciel. Jak u was turba i dwumasy popadane, to pomyślcie. W mojej b6 salon PL 04r 300,000 km za chwilę stuknie i też ori dwumasa i turbo, myślę, że do 450 tyś pociągnie.
  11. Po prostu kupiłeś już skręta i sam dokulałeś. U mnie prawie 300 kkm, wszystko ori i nadal posiada około 10 koni ponad serię. Przebiegu nie wiadomo ile masz, ale czasu już autko trochę ma i o to głównie chodzi.
  12. Cześć Potrzebuję wycenę do a4 b6 1.9 tdi AVF Filtr oleju + Motul 505.01 5l + bańkę 1l I do a4 b8 2.0 tdi 143 km caga 2010r Filtr oleju + filtr powietrza W razie czego, w poniedziałek podjadę. Pozdro
  13. Nie widzę problemu w tym pokryciu gumą, po 300 kkm wszystkie przyciski robią bardzo miłe wrażenie, nie są w ogóle przetarte, ani na radiu, ani w przełącznikach szyb, w rozmazywanie się po dotknięciu palcem nie wierzę, bo sporo już przejechałem i nadal pomysł mi się podoba, wiele produktów "premium" ma zastosowany ten sposób i właśnie na to samo cierpi, nawet myszki komputerowe, czy pod tym pokryciem jest tani plastik to już w ogóle bym wątpił. Jak u mnie po 11 latach i 300 kkm farbka nadal nie schodzi, a mam początek 2004, więc nie poprawione, to myślę, że masz coś nie tak z autem, albo monstrualny przebieg.
  14. Prawda jest taka, że a4 b6 w środku, to jedne z najlepiej wykonanych aut w ogóle. Nawet te "gumowe" przyciski, jak ktoś nie ma 500 tyś km i więcej, to nie problem(u mnie po 300 kkm mam tylko od paznokci wytarty przełącznik świateł w jednym miejscu, reszta git), tyle, że łatwo zdrapać, idea miała być, by jakość jeszcze bardziej podwyższyć, idea się jak najbardziej sprawdzała dla pierwszego właścicela auta, który odbierał je z salonu. Ostatnie wypusty b6 i wszystkie b7 mają już, gorsze w dotyku, ale znacznie trwalsze przyciski. Ogólne spasowanie i zastosowanie materiałów jest niesamowite, b8, przy b6-b7 to już chińska zabaweczka.
  15. Całkowita seria.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...