Skocz do zawartości

sebasz1987

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebasz1987

Osiągnięcia sebasz1987

0

Reputacja

  1. Potwierdzam to co piszecie, wczoraj wymienialiśmy imbus w BRF. Silnik ma koła zębate, wymiana nie jest tragicznie trudna, trzeba zdjąć miskę. My do tego opuściliśmy zawieszenie, można też podnieść silnik jak kto woli, problematyczne jest tylko wykręcenie 2 śrub miski pomiędzy silnikiem a skrzynią - zasłania je dwumas. Cała operacja zamknęła się w 4 godzinach, ciekawostką był stan imbusa 198tyś przebiegu i nie był zaokrąglony, posiadał tylko minimalne ślady nacisku gniazda.
  2. Witam jeżdżę od 2 lat modelem B7 z silnikiem 2.0 TDI BPW rocznik 2007, wczoraj wymieniałem imbus napędzający pompę olejową - lepiej dmuchać na zimne Auto ma oryginalne 180.000 przelotu, imbus jeszcze oryginalny, na elemencie były lekkie ślady zużycia ale nie było jeszcze załamać, tak samo gniazdo w wałku wyrównoważającym, kupując silnik BPW warto zwrócić uwagę na numer nadwozia ponieważ początkowo montowali łańcuszkowy napęd wałków wyrównoważających a później skośne koła zębate, w tym pierwszym oprócz imbusa dochodzi nam do kontroli koło zębate na wale korbowym, łańcuch i napinacz ;( od numeru F 8E-6-080172 wzwyż są koła zębate. Co do wytrzymałości samego imbusa to wpływ na to ma styl jazdy. Szkodzą mu krótkie odcinki, ostre rozpędzanie "od świateł do świateł", z doświadczenia wiem, że auta pokonujące duże odcinki zwłaszcza autostradowe później wymieniają ale to zależy jak się trafi Wymienialiśmy ostatnio imbus w Passacie przy 115.000km (oryginalny przebieg 1-szy właściciel) był okrągły!!! Pozdrawiam
  3. Witam! Posiadam Audi A4 B7 2.0 TDI 140KM z roku 2007. W aucie posiadam zbiornik paliwa na 70l. Wiecie ile wynosi rezerwa?
  4. Witam wszystkich! Jeżdżę samochodami marki VW/Audi. Jeżeli będę w stanie postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i pomóc każdemu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...