Skocz do zawartości
IGNOROWANY

bpw 2007/08 czy warto?


Łukaszbl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przymierzam się do a4 2.0tdi 140ps bpw z 2007 roku model 2008. Słyszałem ze były poprawki silników 2.0 tdi na przełomie roku 2007/2008. Czy ktoś potwierdzi że takie coś miało miejsce? Czy ten bpw w tym aucie które opisałem, należy do awaryjnych?Czy warto wyłożyć prawie 40000 na auto z tym silnikiem czy szukać innego oznaczenia? (jestem zielony w tym temacie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli kupujesz auto z pewnym przebiegiem i bezwypadkowe to cena jak najbardziej normalna choc osobiscie wolałbym kupowac 16v niz 8v :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za szybką odp. Jakie oznaczenie ma 16v? ten jest model 2008 ma w vinie 8. Sugerować się wydrukiem vinu że jeśli auto to ma 170tkm(Ostatnia inspekcja)aktualnie 178000 to ma juz za sobą wymianę wadliwych elementów tych silnikow(które jak koledzy pisali wystepują do 150tkm) i teraz będe miał spokój na ok 2 lata z dużymi wydatkami? czy tu może coś przed 200000 wyskoczyć? Jestem po wstępnych oględzinach i auto rzeczywiście igła, (sprzegło bierze od dołu, lekki muł od 1000obr ale 1700+ zbiera się jak samolot:grin: Minus to to że KOZA:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam BRE i to jest 16v nic złego nie powiem. Trzeba tylko dbać o paliwo i o olej. Ja wymieniam co 10 tyś olej i filtry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach