Jump to content

arko0426

Pasjonat
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About arko0426

Informacje

  • First name
    Arek
  • Location
    Pabianice

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1998
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie stwierdzono ze zestaw naprawczy juz nic nie da poniewaz luz jest na skrzyni . Skrzynia wycianieta ale zaden magik od skrzyni nie chce sie podjac naprawy . Zostaje mi wymiana skrzyni ale jakiej mam szukac aby problem sie nie powtorzyl ? Obecnie mam LLW . Moze ktos ma dobra na zbyciu albo wie jakiej szukac aby uniknac problemu w przyszlosci ? Zalaczam zdjecie podgladowe. Temat pilny
  2. Właśnie nic a nic. To jeszcze przedlift więc najzwyklejszy fis . Raz popika sobie na postoju , raz w trakcie jazdy , drugi raz potrafi w ciągu 10 minut zapikac z 10 razy , a następnym razem zrobię 300 km i nic nie piknie.
  3. Witam. Problem mam z ciągłym pikaniem ostrzegawczym z fis. Nie wyskakuje żaden komunikat o braku płynu, paliwa itd (jeżeli rzeczywiście czegoś nie ma to informacja pojawia się prawidłowo) A mimo wszystko co jakiś czas mam ostrzegawcze pikniecie (czasem raz , czasem 3 razy pod rzad) . Ktoś miał podobny problem lub wie gdzie może tkwić problem?
  4. Podepnę się pod temat jeżeli mogę Również szukam radia do 500zł, wszystko to co kolega opisał poprzednio jest mi potrzebne, ale dodatkowo ma służyć pod subwoofer ze wzmakiem, czyli sterowanie subwooferem musi być no i żeby można było dobrze w nim wszystko ustawić - jakieś dodatkowe sugestie ?
  5. G-Lab lub opcjonalnie możesz na ul.1 Maja do Nagazu pojechać, pan Zdyb też ogarnie Twoją maszynownie no i hamownia lepsza niż u uysego w G-Labie... A ja polecam PROFESJONALNY CHIPTUNING SAMOCHODW,HAMOWNIA, USUWANIE FILTRW DPF/FAP z Pabianic. Może hamownia komuś nie odpowiadać, ale gościu ma pojęcie o tym co robi i znajomi robiąc wirusy u niego są mega zadowoleni, a autka doznają drugiej młodości
  6. Reduktor: ZAVOLI Wielozawór: TOMASETTO Elektroniczna jednostka sterująca ECU: AGiS Wtryskiwacz gazu: OMVL Przebieg 250.000, instalacja założona przy 220.000 (od kiedy kupiłem, więc prawie 30.000 było idealnie), mapy są ok, bo byłem na regulacji, silnik 1.8T (150) ---------- Post dopisany 25-07-2013 at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2013 at 23:12 ---------- Problem rozwiązany.... Przyczyną była walnięta cewka
  7. Witam, mam taki problem jak w temacie, mianowicie gdy jadę sam i przyspieszam to można powiedzieć, że jest okej, problem zaczyna się, kiedy w pojeździe znajdują się 3-4 osoby (czyli pod obciążeniem) - przy przyspieszaniu ściąga samochód w prawo. Felgi ok, powietrza ok, zbieżność ok. Na przeglądzie dostałem informację, że dolne wachacze nadają się do wymiany ( 2 dolne lewe i prawy przedni), czy to właśnie może wpływać na to ściąganie? ---------- Post dopisany 23-07-2013 at 15:15 ---------- Poprzedni post napisany 15-07-2013 at 21:08 ---------- Dodatkowo ostatnio zauważyłem luz na końcówkach drążka.
  8. Odświeżę trochę temat i podepnę się, ponieważ u mnie jest podobnie, ale ma szarpanie tylko do 2 tys obr. Ogólnie nie dzieje się to cały czas, tylko zależy od chwili (na PB idealnie), podobno świece, jakieś pomysły ?
  9. W moim przypadku wymiana samego płynu nic nie pomogła (chociaż muszę przyznać, że ostatnio, czyli po przejechaniu mniej więcej 300km od wymiany, wydaje mi się, że troszeczke lżej, ale to nie jest to co powinno być). W sumie to i tak nie żałuję wymiany, ponieważ płyn który spuszczałem miał różne barwy.
  10. Ogólnie czy opłaca się wstawiać downpipe i TIP ? Jeżeli kata mam ok i nie wadzi mi w niczym to sam program nie będzie już wystarczający? Bo wydaje mi się, że wstawiając downpipe i TIP nie będzie nawet chyba to odczuwalne (może się myle). Dodatkowo po wycięciu kata jest przyjemniejszy głosik czy znikome?
  11. Jeszcze nie patrzyłem którędy najlepiej puścić zasilający, gdzie tam są jakies fajne miejsca do przepuszczenia kabla, bo np w a4 bez klimy jest fajne miejsce tam gdzie przechodzi klima (przez taką gumę). CB musi iść lewym progiem, bo tam mam zamontowane już na stałe i dobre miejsce, a kable wiadomo jakie są (4-5m)
  12. właśnie pompa nie wyje, płyn nie ucieka, sitko przeczyszczone, brak pomysłów. Jedynie na chwilę obecną zostaje maglownica, ale nie wiem czy z nią łączą się jakieś elementy, które mogłyby przenosić taki odgłos (nawet jak się rusza powoli kierownicą to czuć jakby o coś obcierała delikatnie)
  13. Witam, dokładnie pytanie takie jak w temacie. Mamy mase do suba, czincze od radia no i kabelek od anteny CB, a progi tylko dwa. Co ze sobą współgra, a co należałoby puścić osobnym progiem?
  14. Heh no i efekt marny o ile ogólnie jakiś jest... Sitko przeplukane, przedmuchane, układ przepłukany, na początku wracał syf przez sitko, ale za 2 razem już płyn był okej, jednak mimo wszystko i tak nic się nie zmieniło o,O Najlżej chodziła jak płyn był spuszczony, później wlany tylko do zbiorniczka i jak zasysała ten pierwszy płyn to szła lekko, a później już wracała do normy ;/ ---------- Post dopisany 08-04-2013 at 00:37 ---------- Poprzedni post napisany 06-04-2013 at 21:59 ---------- Dodatkowo przy wolnym kręceniu kierownicą słychać takie ciche "łiiii", ciężko to określić ;p jak kręci się szybciej to nie słychać, tylko jak delikatnie i tylko od środka dość cicho.
  15. swag będzie równie dobry jak febi ?
×
×
  • Create New...