Skocz do zawartości

Kamilo84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamilo84

Osiągnięcia Kamilo84

0

Reputacja

  1. Witam, podłącze się do tematu, mam podobny problem, wycieka mi na uszczelniaczu na wale od strony rozrządu. Rozebrałem cały przód i stoje na śrubie centralnej na wale, jak ją odkręcić i dla pewności by nie popsuć ta śruba ma gwint prawy?
  2. Witam, mam problem z poszarpującym silnikiem przy dodawaniu gazu, vag wykazał błędy związane z sondami o to numery błędów-17536,17538,16514. Powiedzcie ile powinna pokazywać przepływka na biegu jałowym i na max wciśniętym pedale, bo mi się wach na biegu jałowym od 2.90 g/s do 3.17g/s a na maks to 116.5 g/s. Pierwsza sonda na biegu jałowym pracuje a druga stoi w miejscu, dopiero się zmienia jak przycisnę pedał w podłogę. Dolot sprawdzany, przepustnica czyszczona i po adaptacji, z tą drugą sondą albo ma za ubogą mieszankę albo jest walnięta i nie wiem co robić. Znalazłem że Esi podaje dla przepływki 12,6-12,8 kg/h czyli byłoby 3.5-5.5 g/s czyli zaniża mi przepływomierz- czy dobrze to pojmuje że dlatego sondy pracują ubogo? tylko co z tą drógą co wogule na biegu jałowym nie pracuje? Jak mogę dodać logi z vaga? mam log dynamiczny z przepływomierzem i sondami. Już szarpanie mam za sobą. pozostaje uboga mieszanka, gdzieś przy przepustnicy ciągnie mi lewe powietrze bo jak psiukam samostartem to się wykręca na obroty. Ma ktoś z was dostęp do uszczelek przed przepustnicą i za, albo jakiś numer tych uszczelek?
  3. Kamilo84

    Audi a4 b5 2.8 spalanie?

    Witam wszystkich, interesuje mnie audi a4 b5 z silnikiem 2.8 193km. Jeśli ktoś z was ma taki silnik bądź miał, proszę o podanie ile taki silnik potrafi spalić, interesuje mnie jakie można osiągnąć minimalne spalanie najlepiej na lpg. Obecnie jeżdżę a6 z 1.8t 180km, odradzano mi ten motor bo pali 15-16lit. a ja na moją jazdę jeszcze takich wyników nie osiągnąłem. Drugą rzeczą co mnie interesuje jest wymiana rozrządu, co ile? Instalacja składa się z sterownika jakiegoś włoskiego, wtryski matrix hd54..., i reduktor golden podobno ma dawać sobie rade z silnikiem do 200km, to tak w streszczeniu. Dzięki za odpowiedz.
  4. rysiuu- posłuchałem się kupiłem jvc. dziękuje wszystkim za pomoc. pozdrawiam[br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 18:14_________________________________________________jednak zwracam się z dalszą pomocą, słyszalnym że jest troszkę problemów z podłączeniem radia innego niż fabryczne w moim przypadku jak w temacie jvc. obecnie mam radio concerti z problemem regulacji głośności i system nagłośnienia bose. więc co będę musiał zrobić by mi wszystko grało, jaką wo gule maja moc oryginalne głośniki i subwoofer, chwilowo nie stać mnie na lepsze głośniki wiec muszę zostać przy obecnych i tak na przyszłość jakie maty zastosować do wygłuszenia drzwi.
  5. doradźcie mi jakie radyjko wybrać max za 400zł, jest troszkę tego sprzętu i już się pogubiłem, macie może jakieś propozycje. a myśliciele o tych które lepsze: http://allegro.pl/pioneer-deh-2300ub-2320ub-2300ubb-2011juz-promocja-i1760247389.html http://allegro.pl/nowy-2011-jvc-kd-r421-aux-cd-mp3-usb-pre-out-gw24-i1764469983.html http://moto.allegro.pl/kenwood-kdc-4051-kdc-4051ur-usb-pl-gwara-krakow-i1764466789.html
  6. dokładnie , chodzi o parametry audi, oczywiście nie chce jakiegoś super wypasu bo to kosztuje, raczej coś do 350zł, myślałem wcześniej o alpine cde-120r albo jakiś jvc, jak orientujesz się to podaj mi nazwę jakiegoś radyjka wartego w tej cenie.
  7. witam, jak w temacie JVC KD-SH9101 czy takie radio które jest w super stanie opłaca się za 250zł, warto kopic takie radio, ktoś kto może coś powiedzieć na temat tego radia proszę bardzo o poradę.
  8. Witam, mojemu audi 1.8t ajl lpg brakuje mocy, zrobiłem logi i proszę o ocenę. znalazłem ze mam padnięty zawór dv ale czy to możliwe ze aż taki będzie samochód zamulony? czy to prawda ze zawór od audi tt 225km będzie odporniejszy? czy mogę się podpiąć manometrem pod przewód podciśnieniowy sterujący zaworem dv by sprawdzić turbinę?, przesyłam dodatkowo błędy jakie mi się pojawiają, dodam że myłem przepustnice i robiłem adaptacje. proszę o odpowiedz. 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent
  9. jeszcze raz witam wszystkich, mam na imię Kamil. posiadam audi a6 quattro 1.8t ajl 180ps
×
×
  • Dodaj nową pozycję...