
Kinker
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kinker

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Mielec
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
514 wyświetleń profilu
-
tobias - profesjonalnej myjki używa się do mycia dużych powierzchni, gdzie K5 padła by pierwszego dnia. Mycia maszyn rolniczych i ciężarówek oraz "ściąganie" farby z blach. Przy takich zleceniach też wykorzystuje się myjkę ciśnieniową, a moja wypowiedź dotyczyła tylko użytku przydomowego. Niepotrzebnie się nakręcasz z tym rzeźbieniem. K5 ma swoje ograniczenia, a ja określiłem jej limit wg. mnie. Taki typowy niedzielny spłukiwacz auta.
-
Mam Karcher K5 Compact. Uważam, że nie jest warta tych pieniędzy. Ja kupiłem jak ktoś odsprzedawał nową wzięta za punkty z karty "witaj, żegnaj, spier..." za ok 700 i to był maks. wg mnie ile jest warta - do 800zł. Wcześniej używałem Nilfisk C120 i czuć różnicę na korzyść K5. Pewnie za jakieś 2-3 lata sprzedam K5 i wreszcie kupię cos fajnego. Do mycia auta, kostki, murków betonowych jest wystarczająca.
-
Ja zakładałem zestaw naprawczy, bo roleta lubiła się zwinąć i te bolce z rolety owinąłem taśma "parchatką" - ta do izolowania, owijania wiązek przewodów. Cisza i spokój.
-
Nic nie trzeba luzować w przypadku 1.9 TDI. Nie wiem jak wygląda w przypadku Twojego silnika. W moim trzeba odkrecić kierownicę powietrza, ale z drugiej strony raczej bezboleśnie. Żarówki H7 się "wyrywa" do tyłu. Nie ma drucika zabezpieczającego.
-
Nie chciałbym Ci namieszać. Lepiej by było gdybyś przeczytał ten w/w temat. Jeżeli jednak masz 1be to Sachs nie jest odpowiedni i nie mają odpowiednika dla Twojej wersji. Miałem podobny dylemat i ten temat mi rozwiał wątpliwości, ale już nie pamiętam jak to jest.
-
Nie wiem którą wersję zawieszenia masz. Ale zgodnie z w/w tematem amortyzatory Sachsa pasują tylko do wersji 1BA i żeby to w miarę zagrało (chociaż według niektórych też nie) trzeba dać odbijaki krótsze od wersji np. 1BE. Jak w BA miał 94mm to w BE lub BV ma 85mm o ile dobrze pamiętam.
-
Sprawdzam czy dobrałeś sobie odpowiednie odbijaki do amortyzatorów Sachsa w zestawieniu z Pro Kitem. Odnośnie demontażu to zwróć uwagę na zwrotnicę, bo prawdopodobnie będziesz musiał coś rozpiąć z wielowahacza, a aluminium też lubi się fajnie zapiec. Oczywiście stan łożysk w główce kielicha, bo tego brakuje Ci do kpl. no i dobry ścisk do sprężyn z wiedzą jak poprawnie je ściągać, bo wystrzał może być zabójczy. Ale nie jest to znowu straszne jakieś - cały ten proces Powodzenia!
-
Czytałeś kolego temat? Zawieszenie 1BA i -30 Eibach Pro Kit Pytam tylko, żeby się upewnić.
-
Jeżeli puściły oringi chłodnicy oleju to jest szansa, że na zewnątrz też puści olej po jej ściankach. Nie widać wycieków?
-
Witam, Mam problem z klimatyzacją. Na klimatroniku przełącza się niby z ECON, ale nie czuć po obrotach startu kompresora. Ciśnienie w blokach pomiarowych: LP 3bar i HP 5 bar. Oczywiście nie chłodzi... W zeszłym roku na serwisie odessali 380g, był wymieniony jeden oring i szczelność miała być ok. O wcześniejszych serwisach nie mam pojęcia. Po tym serwisie i tak miałem wrażenie, że chłodzenie jest słabe. Odpuściłem temat, bo i tak zbliżała się zima. Błędów brak. W czym może być problem? W przypadku gdybym musiał wymienić kompresor mam 8E0 260 805 BF czy taki będzie poprawnym zamiennikiem DCP02041 z ICarsu? Wygląda jakby miał inne sprzęgło zrywne.
-
Poproszę: smycz x2 - przelew poszedł.
-
Dodam coś od siebie... Jeżeli ktoś dysponuje czasem i sprzętem może sobie szyby polerować (Ibiza mojej żony), jeżeli szyba jest nietypowa, trudno dostępna bądź bardzo droga można polerować. Natomiast jeżeli ktoś miałby wykonać taką usługę komuś i policzyć sprzęt, czas pracy itd. to nie polecam. Zrobiłem koledze w A6 i był zadowolony, ale to tylko dlatego, że chciał mieć oryginalną. Wymiana szyby w dość popularnych autach jest tania i wtedy bez w/w aspektów polerowanie nie ma sensu. Dodatkowo odpadają modele z powłokami zabezpieczającymi -takich nie można polerować bez uszkodzenia tej powłoki. Na wymienionym forum kosmetyki były próby uzyskania soczewki i punktowe polerowanie przez długi czas dopiero pozwoliło uzyskać taki efekt. Pamiętajmy jak twarde jest szkło. Mimo wszystko ja sobie i znajomym usuwałem różne ryski i nawet czasami jako forma dogłębnego czyszczenia szyby również stosowałem tlenek ceru. Najważniejsza kwestia zawsze wypłynie... czy opłaca się w danym przypadku to robić?
-
Witam wszystkich !! Mam na imię Rafał, aktualnie posiadam Leona 1.9 TDi (ASZ). Poszukuję A4 - B6 Avant - 1.9 TDi - 130km Pozdrawiam