Skocz do zawartości

Kinker

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kinker

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

468 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kinker

0

Reputacja

  1. tobias - profesjonalnej myjki używa się do mycia dużych powierzchni, gdzie K5 padła by pierwszego dnia. Mycia maszyn rolniczych i ciężarówek oraz "ściąganie" farby z blach. Przy takich zleceniach też wykorzystuje się myjkę ciśnieniową, a moja wypowiedź dotyczyła tylko użytku przydomowego. Niepotrzebnie się nakręcasz z tym rzeźbieniem. K5 ma swoje ograniczenia, a ja określiłem jej limit wg. mnie. Taki typowy niedzielny spłukiwacz auta.
  2. Mam Karcher K5 Compact. Uważam, że nie jest warta tych pieniędzy. Ja kupiłem jak ktoś odsprzedawał nową wzięta za punkty z karty "witaj, żegnaj, spier..." za ok 700 i to był maks. wg mnie ile jest warta - do 800zł. Wcześniej używałem Nilfisk C120 i czuć różnicę na korzyść K5. Pewnie za jakieś 2-3 lata sprzedam K5 i wreszcie kupię cos fajnego. Do mycia auta, kostki, murków betonowych jest wystarczająca.
  3. Ja zakładałem zestaw naprawczy, bo roleta lubiła się zwinąć i te bolce z rolety owinąłem taśma "parchatką" - ta do izolowania, owijania wiązek przewodów. Cisza i spokój.
  4. Nic nie trzeba luzować w przypadku 1.9 TDI. Nie wiem jak wygląda w przypadku Twojego silnika. W moim trzeba odkrecić kierownicę powietrza, ale z drugiej strony raczej bezboleśnie. Żarówki H7 się "wyrywa" do tyłu. Nie ma drucika zabezpieczającego.
  5. Nie chciałbym Ci namieszać. Lepiej by było gdybyś przeczytał ten w/w temat. Jeżeli jednak masz 1be to Sachs nie jest odpowiedni i nie mają odpowiednika dla Twojej wersji. Miałem podobny dylemat i ten temat mi rozwiał wątpliwości, ale już nie pamiętam jak to jest.
  6. Nie wiem którą wersję zawieszenia masz. Ale zgodnie z w/w tematem amortyzatory Sachsa pasują tylko do wersji 1BA i żeby to w miarę zagrało (chociaż według niektórych też nie) trzeba dać odbijaki krótsze od wersji np. 1BE. Jak w BA miał 94mm to w BE lub BV ma 85mm o ile dobrze pamiętam.
  7. Sprawdzam czy dobrałeś sobie odpowiednie odbijaki do amortyzatorów Sachsa w zestawieniu z Pro Kitem. Odnośnie demontażu to zwróć uwagę na zwrotnicę, bo prawdopodobnie będziesz musiał coś rozpiąć z wielowahacza, a aluminium też lubi się fajnie zapiec. Oczywiście stan łożysk w główce kielicha, bo tego brakuje Ci do kpl. no i dobry ścisk do sprężyn z wiedzą jak poprawnie je ściągać, bo wystrzał może być zabójczy. Ale nie jest to znowu straszne jakieś - cały ten proces Powodzenia!
  8. Czytałeś kolego temat? Zawieszenie 1BA i -30 Eibach Pro Kit Pytam tylko, żeby się upewnić.
  9. Jeżeli puściły oringi chłodnicy oleju to jest szansa, że na zewnątrz też puści olej po jej ściankach. Nie widać wycieków?
  10. Witam, Mam problem z klimatyzacją. Na klimatroniku przełącza się niby z ECON, ale nie czuć po obrotach startu kompresora. Ciśnienie w blokach pomiarowych: LP 3bar i HP 5 bar. Oczywiście nie chłodzi... W zeszłym roku na serwisie odessali 380g, był wymieniony jeden oring i szczelność miała być ok. O wcześniejszych serwisach nie mam pojęcia. Po tym serwisie i tak miałem wrażenie, że chłodzenie jest słabe. Odpuściłem temat, bo i tak zbliżała się zima. Błędów brak. W czym może być problem? W przypadku gdybym musiał wymienić kompresor mam 8E0 260 805 BF czy taki będzie poprawnym zamiennikiem DCP02041 z ICarsu? Wygląda jakby miał inne sprzęgło zrywne.
  11. Poproszę: smycz x2 - przelew poszedł.
  12. Dodam coś od siebie... Jeżeli ktoś dysponuje czasem i sprzętem może sobie szyby polerować (Ibiza mojej żony), jeżeli szyba jest nietypowa, trudno dostępna bądź bardzo droga można polerować. Natomiast jeżeli ktoś miałby wykonać taką usługę komuś i policzyć sprzęt, czas pracy itd. to nie polecam. Zrobiłem koledze w A6 i był zadowolony, ale to tylko dlatego, że chciał mieć oryginalną. Wymiana szyby w dość popularnych autach jest tania i wtedy bez w/w aspektów polerowanie nie ma sensu. Dodatkowo odpadają modele z powłokami zabezpieczającymi -takich nie można polerować bez uszkodzenia tej powłoki. Na wymienionym forum kosmetyki były próby uzyskania soczewki i punktowe polerowanie przez długi czas dopiero pozwoliło uzyskać taki efekt. Pamiętajmy jak twarde jest szkło. Mimo wszystko ja sobie i znajomym usuwałem różne ryski i nawet czasami jako forma dogłębnego czyszczenia szyby również stosowałem tlenek ceru. Najważniejsza kwestia zawsze wypłynie... czy opłaca się w danym przypadku to robić?
  13. Witam wszystkich !! Mam na imię Rafał, aktualnie posiadam Leona 1.9 TDi (ASZ). Poszukuję A4 - B6 Avant - 1.9 TDi - 130km Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...