Skocz do zawartości

polek81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O polek81

Osiągnięcia polek81

0

Reputacja

  1. Witam Forumowiczów! Mam problem z gasnącym silnikiem po wrzuceniu biegu wstecznego. Problem nie występuje zawsze. A jeśli już wystąpi, efekt jest następujący: Sygnał dźwiękowy (podobny do "komornika" - rezerwy paliwa) powtórzony dwukrotnie, "Opadające wskazówki zegarów" - wszystkie kontrolki gasną, wskazówki opadają a czasami potrafią wrócić do swojego położenia, Ostatecznie wszystko gaśnie, włącznie z silnikiem Ostatnio stało się to tuż po wrzuceniu biegu wstecznego (tylko i wyłącznie), udało mi się przerwać ten proces. Auto zapiszczało i zdążyłem wyrzucić na luz. Silnik nie zgasł, jednak druga próba już nie była taka szczęśliwa. Auto zgasło. Żaden inny bieg nie powoduje takiego zachowania. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam Wszystkich! --- --- --- --- --- Edytuję: W ostatnim stadium "choroby" , po włączeniu zapłonu, kontrolki ledwo się żarzyły. Ogólnie elektryka świrowała. Powodem była kostka za stacyjką. Wymieniłem na nową i wszystko wróciło do normy. Może to komuś pomoże. Pozdrawiam!
  2. ... Uaktualniam swój temat. Okazuje się że kiedy temperatury wróciły w okolice i powyżej zera, problem kompletnie znika. Czyżby coś gdzieś dodatkowo przymarzało? Pozdrawiam!
  3. Witam Forumowiczów! Od wczoraj (niedziela 30-11-2014) mam problem z pompką zamka centralnego w A4 B5 1999 Avant. Problem polega na tym, że kiedy otwieram auto (nie ważne pilot czy kluczyk), pompka pracuje zbyt długo. Wszystkie zamki otwierają się i zamykają szybko i prawidłowo ale pompa pracuje około 15 - 20 sekund. Problem NIE występuje przy zamykaniu. Dodatkowo, gdy odpalę silnik, zarówno otwieranie jak i zamykanie nie sprawia żadnego problemu a pompka pracuje prawidłowo (2 - 3 sekund). Do pompki mam podłączone dwa obwody: 1. główny - drzwi przód + tył 2. dodatkowy - wlew paliwa + klapa tylna bagażnika Zrobiłem test i odłączyłem obwód drzwi, zatykając otwór wylotowy pompki - zatrzymała się szybko. Podłączyłem obwód drzwi i odłączyłem obwód bagażnika, zatykając także ten otwór pompki - tym razem pompka pracowała znów zbyt długo. Wniosek wstępny - coś z obwodem głównym (drzwi). Tak jak nadmieniłem wcześniej - przy odpalonym silniku problem nie występuje w ogóle. Co się dzieje i od czego zacząć szukać? Nieszczelności? Wada pompki? Dziękuję za pomoc! Pozdrawiam!
  4. Witam szanownych Forumowiczów. Mam pytanie, czy ktoś kiedyś robił coś podobnego? Czy klapa z modelu z 05.1998 pasuje do 05.1999? Czy w "po lifcie" nie było zmian jej mocowania lub innych, przetłoczeń? Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź.
  5. Witam! Mam pytanie do Szanownego Forum. Otóż... po odpaleniu silnika, po kilku sekundach słyszę "tyknięcie", po którym delikatnie spadają obroty silnika oraz w zimne dni i przy zimnym silniku zaczyna być słyszalne owe buczenie / wycie / "zawodzenie" . Nie zdarza się to w trakcie ciepłych dni lub przy nagrzanym silniku. Owe wycie ustaje w kilka sekund / do minuty, góra dwóch. Trudno powiedzieć skąd dochodzi. Wydawało mi się że słyszałem to gdzieś tuż pod przegrodą akumulatora, od strony silnika. Byłem u znajomego mechanika i stwierdził że to kwestia rolki lub łożyska sprężarki klimatyzacji. Jednak gdzie podszybie a gdzie sprężarka klimy. Nie chcę podważać oczywiście jego zdania, ma dużo większe doświadczenie ale chciałbym się poradzić może jeszcze kogoś. Dziękuję z góry za odpowiedź. Pozdrawiam.
  6. Witam wszystkich... Będzie mi miło dołączyć do zacnego grona szczęśliwych Posiadaczy naszych Maleństw Trochę o Niej: Audi A4 B5 Avant z 1998r. 1.9 TDI 110KM Soczyście czerwona Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...