Skocz do zawartości

miki23311

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miki23311

Osiągnięcia miki23311

0

Reputacja

  1. niewiem nie kojarze az tak dokladnie, ale znajac sposoby zarobkow serwisow i producentow mysle ze pozostaje ta 2-ga opcja ;]
  2. niewiem mowie co mi powiedzieli poza tym biorac pod uwage ze to benzyna i zapewne duzo ludzi ma zgazowane to watpie ze nawet jesli jest ta gumka to dlugo na gazie przetrwa a przepustnica powinna sie sama w sobie domykac
  3. podpytalem w serwisie. mowia ze nie jest konieczna, ze to jest zapobiegliwosc projektantow (czasami ich nie rozumiem).
  4. zobacz piny od kompa. czy nie sa podgnite gdzies albo cos
  5. ogolnie wiem ze nie bylo tragedii ale nie powiem ci ile. dawno to bylo
  6. w sumie nie powinno miec wiekszego znaczenia, ale jakbys mial okazje dobrze by bylo jednak to zrobic
  7. widac jak roznie podpowiadaja kazdy ma inne zdanie
  8. niestety teraz diesle robia zeby na nich zarobic. tymbardziej przy polskiej jakosci ropy...
  9. ale powiedz jak auto sie zachowuje? czy slabiej jedzie / lepiej jedzie/ szarpie czy poprostu tylko wiecej pali?
  10. Auto ma 167tys. Pasek wymieniany przez poprzedniego wlasciciela, wg ksiazki serwisowej przy 91tys. Caly rozrzad razem z pompa i termostatem mam zamiar wymienic jeszcze we wrzesniu. Wszystko kreci sie rowno - odnioslem wrazenie jakby to bylo bardziej w okolicy turbiny - az boje sie myslec.....Na wolnych obrotach (i wyzszych) czeogs takiego nie slychac - tylko przy spadku obrotow.... Mozna zajrzec do rozrzadu sciagajac tylko te uchwyty/zatrzaski? Wymagane sa jakies specjalne zabiegi? - pytam bo wole czegos nie urwac wiesz propo tego ze przy 91tys byl robiony. zazwyczaj zaleca sie wymiane co 70tys
  11. dojscie zawsze jest grunt to szeroki kanal i troche czasu
  12. witam. jestem Michal. z malej wsi pod poznaniem. jezdze audi rs6 avant 5.2 tfsi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...